Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten katseleminen on "ukkojen tauti"

Vierailija
21.09.2025 |

En pääse lukemaan artikkelia, mutta kyseessä ei ole mikään "ukkojen tauti". Tutkittu fakta on, että kaiken ikäiset miehet pitävät 17-25v ikäisiä naisia viehättävimpinä. Ja tuota nuorempiakin, jos heillä on 17-25v naisen kurvit. Tästä syystä missit ovat nuoria eikä vanhoja, vaikka valtaosa missikisojen katselijoista on keski-ikäisiä ja sitä vanhempia.

Siitä ei ole pakko pitää yhtään sen enempää kuin me miehet emme pidä siitä, että kaiken ikäiset naiset pitävät pitkistä ja korkeassa sosiaalisessa asemassa olevista miehistä. Se on sellaista.

Naiset yrittävät jatkuvasti syyllistää miehiä, jotta nämä katselisivat oman ikäisiään. Ihan turhaan, miesten mieltymykset eivät muutu. Paras - ja ainoa - keino tapella vastaan on sali ja dieetti. Vyötärö hoikaksi ja peppu pyöreäksi, niin sen miehen katse pysyy paremmin omassa vaimossa.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9d4484ce-21e0-4de4-a364-d4e59d7340f3

Kommentit (299)

Vierailija
241/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä pitäis puhkasta silmät!

Vierailija
242/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nuoret juuri 20v täyttäneet naiset haluavat ahnasta ja himokasta keski-ikäistä miestä vierelleen on täysin luonnollista ja oikein. Keski-ikäinen mies ansaitsee nuoren naisen, juuri näin on luojakin sen tarkoittanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vielä parempi vaihtoehto on luovuttaa kokonaan miesten suhteen. Miksi tuhlata nuoruuttaan mieheen, jonka rakkaus ei kestä naisen vanhenemista? Parempi pysyä yksin. Onneksi nuoret naiset ovat jo tajunneet tämän. Minun ikäluokkani tuhlasi vielä elämänsä vaimona. 

Ihan samalla tavalla täällä naiset puhuu ikääntyvistä miehistä

Vierailija
244/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perspedarit aina puolustelemassa tätä alaikäisten perään kuolaamista

Vierailija
245/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kun näen komean miehekkään miehen, suorastaan kuolaan hänen peräänsä, bussissa tekee mieli silittää hyvin leikattua niskan hiusrajaa ;) 

Homojen tepsuttelua on myös kiva katsoa, en mene koskemaan.

Edesmennyt mummini sanoi, että sulaa se sokeri vanhankin suussa :D

N68v

Vierailija
246/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perspedarit aina puolustelemassa tätä alaikäisten perään kuolaamista

Samaa mieltä Alle kolmekymppiset on lapsia, kun oikein silmin katsotaan.

Vierailija
247/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan naisen avautuminen siitä, että miehet tykkäävät itseään nuoremmista ja kauniimmista naisista osa 86868696069060606606060060649238509238523989023. Huoh. Mitä uutta?

En tunne MITÄÄN sympatiaa. Suurin osa naisista on nuorina tarpeeksi hyvännäköisiä, että saa vaikka kuinka monen miehen huomion. Maailma on tarjottimella. Sitten tulee ikää ja miesten kiinnostus lopahtaakin. No arvatkaa mitä? Tämä on 90% miehistä kokemus läpi KOKO elämänsä, jopa nuorena. Nyt tiedätte millaista on olla keskimääräinen mies, eli näkymätön. Ja minä sanon tämän komeana miehenä, joka kyllä pärjää ihan kivasti, mutta jopa minun on täytynyt tottua saamaan paskaa niskaani äärimmäisen pinnallisilta ja nirsoilta naisilta.

Olette vanhoja, kestäkää se, niin kuin miehet yrittävät kestää omaa epäviehättävyyttään lähes kaikkien naisten silmissä. 

Vierailija
248/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hy hyh miten toksinen aloitus

Vierailija
249/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan naisen avautuminen siitä, että miehet tykkäävät itseään nuoremmista ja kauniimmista naisista osa 86868696069060606606060060649238509238523989023. Huoh. Mitä uutta?

En tunne MITÄÄN sympatiaa. Suurin osa naisista on nuorina tarpeeksi hyvännäköisiä, että saa vaikka kuinka monen miehen huomion. Maailma on tarjottimella. Sitten tulee ikää ja miesten kiinnostus lopahtaakin. No arvatkaa mitä? Tämä on 90% miehistä kokemus läpi KOKO elämänsä, jopa nuorena. Nyt tiedätte millaista on olla keskimääräinen mies, eli näkymätön. Ja minä sanon tämän komeana miehenä, joka kyllä pärjää ihan kivasti, mutta jopa minun on täytynyt tottua saamaan paskaa niskaani äärimmäisen pinnallisilta ja nirsoilta naisilta.

Olette vanhoja, kestäkää se, niin kuin miehet yrittävät kestää omaa epäviehättävyyttään lähes kaikkien naisten silmissä. 

Onko sulla lukutaidosas häikkää? Siis jos ajattelet että aloituksen on kirjoittanut joku vanha nainen

Vierailija
250/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla

Kaikki yli 25 v naiset ovat vanhoja.

Vierailija
251/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen mikä olisi naisten ratkaisu tähän? jos minä kolmekymppisenä miehenä en saa haluta (tai edes katsoa päin!) vaikka kymmenen vuotta nuorempaa naista, miten se kontrolli onnistuisi? ajatuspoliisi iskee kiinni heti?

Aiheesta voi jutella ja väitellä roppakaupalla mutta silti kenelläkään ei ole konkreettista vastausta tähän "ongelmaan". Vaikea uskoa että ihminen pystyisi muuttamaan, tai pikemminkin uudelleenohjelmoimaan, itseään jonkun propagandakouluttamisen tai dialogin avulla. Kyseessä ovat alkukantaiset eläimelliset vaistot ja evolutionaariset voimat joille me emme voi mitään, ihan alitajunnasta lähtien. Kautta historian ihminen on yrittänyt ja epäonnistunut tämän tyyppisessä kontrollissa.

Vierailija
252/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitten syyllistäminen omista traumoistaan on erittäin yleistä sukupuolesta riippumatta. Ei oma vika,ei oma syy. Muiden tai yhteiskunnan tietysti. Miehet kelpaavat hyvin muiden luokkaan .

Vierailija
253/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla

Ilmeisesti hän, käsitykseni mukaan, tarkoitti muutamia viestejä tuohon aloitukseen.

'eri

Vierailija
254/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän monta pariskuntaa, jossa mies on se kiltimpi ja uskollinen. Nainen on pirttihirmu ja osa kattelee muita ja flirttailee, jopa juoksee vieraissa. Ettei todellakaan päde tosielämään toi että miehet panee monia naisia. Nää miehet on niin kiinni naisessaan ja tekee tyyliin kaiken komentelut jne... eikä nää naiset edes ole mitään kaunottaria vaan ihan tavallisia. Kai nää on sinkkujen miesten ajatuksia -mut kertoo jo ajatukset, et miks ne on sinkkuja.

Vierailija
255/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että nuoret juuri 20v täyttäneet naiset haluavat ahnasta ja himokasta keski-ikäistä miestä vierelleen on täysin luonnollista ja oikein. Keski-ikäinen mies ansaitsee nuoren naisen, juuri näin on luojakin sen tarkoittanut. 

En usko. Oon ateisti.

Vierailija
256/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

98% miehet ajattelevat mulkullaan. 

Kyllä prosentti on 100 normaalien heteroiden kohdalla!

Niin Miehen kuuluukin. Sellaiseksi mies on luotu. Miehen tehtävä on suvun jatkaminen.

Eli terveen Miehen merkki.

Ja vuosisatoja miehet on yrittäneet kontrolloida naisen seksuaalisuutta mitä julmemmilla tavoilla. On silvottu, viety munasarjat, poltettu roviolla, häpäisty, lyöty, tehty lobotomioita... 

Ja syy oli, että miehet ovat pitäneet naisen seksuaalisuutta ja halua kyltymättömänä ja hallitsemattomana.... 

Njaa, onhan tässä huomattu, miten täysin hallitsematon naisten seksuaalisuus ja feminismi lopulta päätyy aina massaprostituutioon.

Prostituutiolla ei ole mitään tekemistä naisen halujen kanssa.

Vierailija
257/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missikisoihin ei ilmoittaudu 40+ ikäisiä. Outoa.

Se on kiellettyä.... Sinne on ikäraja. Suomen kaunein nainen ei siis sääntöjen puitteissa saa olla vanhempi, kuin 28-vuotias. Vieläkö on sääntö, että pitää lisäksi olla naimaton ja lapseton? (Mitä tekemistä näillä on kauneuden kanssa???)

Vierailija
258/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

98% miehet ajattelevat mulkullaan. 

Kyllä prosentti on 100 normaalien heteroiden kohdalla!

Niin Miehen kuuluukin. Sellaiseksi mies on luotu. Miehen tehtävä on suvun jatkaminen.

Eli terveen Miehen merkki.

Ja vuosisatoja miehet on yrittäneet kontrolloida naisen seksuaalisuutta mitä julmemmilla tavoilla. On silvottu, viety munasarjat, poltettu roviolla, häpäisty, lyöty, tehty lobotomioita... 

Ja syy oli, että miehet ovat pitäneet naisen seksuaalisuutta ja halua kyltymättömänä ja hallitsemattomana.... 

Njaa, onhan tässä huomattu, miten täysin hallitsematon naisten seksuaalisuus ja feminismi lopulta päätyy aina massaprostituutioon.

Prostituutiota ei ole olemassakaan, jos ei mies sitä rahoita. 

Vierailija
259/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän vauvapalstan rummot yrittävät syyllistää, kun ovat itse alelaarikamaa. Aina kuitenkin unohtuu, että nuorena kelpasi vain statusmiehet ja sitä mä haluan olla vain kaveri -korttia jaettiin kaikille. No mummelit, vieläkö voitte valita statusmiehistä?

Ei ollu statusmies, vaan köyhästä perheestä lähtöisin oleva pojankloppi. Itekin olin vasta tyttönen.

Vierailija
260/299 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitsee... 😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän