Plastic Surgery Center kokemuksia
Kommentit (38)
En menisi, katso toinen hoitola, toki riippuu toimenpiteestäkin
Netissä on aika uskomattomia kertomuksia tämän omistajan tempauksista. Voivatko ne olla totta? Vaikea uskoa, että olisi. Tollahan voi kuolla tai vammautua jos mm talouspaperia työnnetään vuotavaan leikkaushaavaan.
Tuohan on konkan tehnyt yritys, jota poliisitkin on tutkineet.
Velkakierre 300 000 € Talouselämän mukaan:
https://www.talouselama.fi/uutiset/suomen-suurin-plastiikkakirurginen-k…
Tatuoinnin poisto meni hyvin, kunnon vehkeet siellä niillä.
Ei se omistaja sitä tehnyt.
Fairy-lääkäristä Ylellä eli Svedjeholmista
-pesettänyt rasvaimuun tarkoitettuja kertakäyttöisiä letkuja Fairylla (uhannut työntekijän palkasta vähennettävän uudet letkut jos ei tee sitä, arvot satoja euroja)
-potilas melkein kuoli verenhukkaan leikkauspöydälle, ei osannut tyrehdyttää verenvuotoa itse ja uhkasi myöhemmin potilasta rikosilmoituksella, vaikka lääkärin pitää osata toimia tuossa tilanteessa.
-esittäytynyt plastiikkakirurgina vaikka yleislääkäri
-palkkojen maksussa ongelmia ja laiton irtisanominen vanhempain vapaan aikana tai jälkeen (laiton irtisanominen):
https://www.tehylehti.fi/fi/uutiset/hoitaja-puursi-liian-pienella-palka…
Kannattaa näistä tehdä omat päätelmät. Vaikka kuinka paljon listan lisäksi olisi kerrottavaa. Vahvasti voi epäillä psykopatiaa ja narsismia ja patologista valehtelua. Valehdellut mm. Helsingin sanomille prosenttilukuja potilaista jne. Ihan omakohtaista kokemusta.
Lisää tietoa kyllä löytyy, lakatkaa suoltamasta rahaa tuollaisille persoonille, jotka eivät ole hyviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään yhtään hyvää kokemusta?
Ei. Puskarimaista toimintaa ja outoja talousjärjestelyitä. Syyttäjä taisi olla jättämättä nostaa syytteen sitten kuitenkin, mutta syyteharkinnassa kävi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yle-poliisi-epailee-talousrikoksia-…
https://www.hs.fi/suomi/art-2000009759630.html
Kannattaa tehdä kunnon pohjatyö niin tietää millaista toimintaa ja henkilöitä haluaa itse rahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nyt omistaja puuhaatele pikkujuttuja ja tatuointeja poistele vaan joku palkkalistalla oleva sairaanhoitaja tietysti sen tekee.
Tästä kaikesta tulee mieleen satu "keisarin uudet vaatteet". Lapin pikku fairymies, terveyskeskuslääkäri, on eksynyt liian isolle hiekkalaatikolle ja on aika herätä todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nyt omistaja puuhaatele pikkujuttuja ja tatuointeja poistele vaan joku palkkalistalla oleva sairaanhoitaja tietysti sen tekee.
Nettisivuilla nimettyä henkilökuntaa ei kuitenkaan palkkalistoilta löydy. Vaikuttaa olevan pelkkä korttitalo. Olisi kiva kuulla oikeita kokemuksia tästä himmelistä.
Plastic Fairy Center, "art of distraction"
En suosittele, pieleen mennyt operaatio ja todella hämmentävä yritys heidän puoleltaan painaa se villaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se omistaja on pätevä määräämään yskänlääkettä. Plastiikkakirurgi hän ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele, pieleen mennyt operaatio ja todella hämmentävä yritys heidän puoleltaan painaa se villaisella.
Samantyyppinen kokemus. Mitä tapahtui ja mitä sieltä seliteltiin? Minä sain myös aivan järjenvastaista, maanista törkyä selitykseksi. Luottamus romahti pari metriä maanpinnan alle
En IKINÄ menisi Suomessa korjaamaan ulkonäköäni, täällä ei ole minkäänlaista kunnollista valvontaa eikä ammattitaitovaatimuksia. Esim tämäkin juttu:
Täysin villi ala meillä Suomessa. Jos haluaa oikeasti ammattitaitoisen ja luotettavan korjauksen, paikka on Jenkit tai Etelä-Korea. Maksaa maksaa, mutta tuossa kohtaa kannattaa maksaa..
Sen tiedän, että työllä ei ole takuuta. Arvelen, että kassa on tyhjä eikä rahaa yksinkertaisesti ole kantaa vastuuta virheistä. Kulissia pidetään yllä loppuun saakka, mutta minulle on päivänselvää että tuo touhu on tullut tiensä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei se välttämättä edes osaa sitäkään. tutkikaa niitä nettisivuja hieman tarkemmin, saatatte hämmästyä. niissä on paljon harhaanjohtavaa mainontaa joka on valitettavasti rikollista toimintaa sekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantyyppinen kokemus. Mitä tapahtui ja mitä sieltä seliteltiin? Minä sain myös aivan järjenvastaista, maanista törkyä selitykseksi. Luottamus romahti pari metriä maanpinnan alle
Soitin sinne sairaanhoitajalle, että pienen laseroperaation jälkeen koko ihoalue onkin revennyt ja verinen ja näyttää tulehdusta ennakoivalta. Laserin teho oli liian kova suhteessa ihoon ja oli repinyt sen hajalle, hoitaja oli hyvin aloittelijan oloinen. Hoito-ohjeet oli vastoin ihan perushaavanhoidon periaatteita ja herätti siksi epäilyksen että jotain on paikassa pahasti pielessä. Ilmoitin, että teen ilmoituksen Valviraan ja sain viestin, että tämä pääjeuhu soittaa itse LAUANTAINA klo jotakin minulle suoraan ja haluaa puhua kanssani. Onneksi olin puhelimen ulottumattomissa, enkä nähnyt soittoa enkä viestiä niin että olisi tullut kiusaus vastata.
Kuulemma varsinaista ilmoitusta varten olisi pitänyt antaa heille lupa tehdä vielä korjaava toimenpide. En todellakaan antanut koskea. Nyt on paksut arpiviivat, joita ei saa pois kai kuin koittamalla mikroneulausta toisessa estetiikan paikassa.
Miten Valviraan tehdään ilmoitus? Pitäisi laatia omasta tapauksestani nimenomaan tästä wannabe-kirurgista ja klinikasta. Tein virheen kun astuin siitä ovesta sisälle. Rahat meni, jäi vain *"tutus.
Onko kellään yhtään hyvää kokemusta?