Nuorten naisten katseleminen on "ukkojen tauti"
En pääse lukemaan artikkelia, mutta kyseessä ei ole mikään "ukkojen tauti". Tutkittu fakta on, että kaiken ikäiset miehet pitävät 17-25v ikäisiä naisia viehättävimpinä. Ja tuota nuorempiakin, jos heillä on 17-25v naisen kurvit. Tästä syystä missit ovat nuoria eikä vanhoja, vaikka valtaosa missikisojen katselijoista on keski-ikäisiä ja sitä vanhempia.
Siitä ei ole pakko pitää yhtään sen enempää kuin me miehet emme pidä siitä, että kaiken ikäiset naiset pitävät pitkistä ja korkeassa sosiaalisessa asemassa olevista miehistä. Se on sellaista.
Naiset yrittävät jatkuvasti syyllistää miehiä, jotta nämä katselisivat oman ikäisiään. Ihan turhaan, miesten mieltymykset eivät muutu. Paras - ja ainoa - keino tapella vastaan on sali ja dieetti. Vyötärö hoikaksi ja peppu pyöreäksi, niin sen miehen katse pysyy paremmin omassa vaimossa.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9d4484ce-21e0-4de4-a364-d4e59d7340f3
Kommentit (299)
Onneksi ei tarvitse olla miesten kanssa missään tekemisissä. Kärsin tuosta itse lapsena, se alkoi kun olin 13 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhan naisen avautuminen siitä, että miehet tykkäävät itseään nuoremmista ja kauniimmista naisista osa 86868696069060606606060060649238509238523989023. Huoh. Mitä uutta?
En tunne MITÄÄN sympatiaa. Suurin osa naisista on nuorina tarpeeksi hyvännäköisiä, että saa vaikka kuinka monen miehen huomion. Maailma on tarjottimella. Sitten tulee ikää ja miesten kiinnostus lopahtaakin. No arvatkaa mitä? Tämä on 90% miehistä kokemus läpi KOKO elämänsä, jopa nuorena. Nyt tiedätte millaista on olla keskimääräinen mies, eli näkymätön. Ja minä sanon tämän komeana miehenä, joka kyllä pärjää ihan kivasti, mutta jopa minun on täytynyt tottua saamaan paskaa niskaani äärimmäisen pinnallisilta ja nirsoilta naisilta.
Olette vanhoja, kestäkää se, niin kuin miehet yrittävät kestää omaa epäviehättävyyttään lähes kaikkien naisten silmissä.
Kaikki yli
Siinäkin viidestä kahdeksaan vuotta enemmän viehättävänä olemista kuin miehillä, miehet ovat vain pelkkää paskaa, aina. Tervetuloa kerhoon.
Ihanaa, että me keski-ikäiset naiset pärjäämme itsekseen. Ei tarvita huonosti käyttäytyviä keski-ikäisiä miehiä mihinkään. Eikä keski-ikäiset miehet tarvitse meitä. Win-win situation ihan kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Tai vielä parempi vaihtoehto on luovuttaa kokonaan miesten suhteen. Miksi tuhlata nuoruuttaan mieheen, jonka rakkaus ei kestä naisen vanhenemista? Parempi pysyä yksin. Onneksi nuoret naiset ovat jo tajunneet tämän. Minun ikäluokkani tuhlasi vielä elämänsä vaimona.
Omat vanhemmat oli naimisissa kunnes kuolema erotti, kuten monet muutkin kaverien vanhemmat 60-luvulta. Parisuhteiden päättyminen etuajassa on erittäin harvoin kiinni siitä, etteikö mies kestäisi naisen vanhenemista. Lähtisin kirjoitustyylistä ja asenteesta heti olettamaan, että olet yksi niitä tauottomasti nalkuttavia, omavalintaisesti selibaattiin ryhtyneitä ja pelkästään kritiikkiä jakavia naisia, jotka valitettavasti jäävät yksin koska ovat itsekkäitä, omahyväisiä ja ilkeitä. Peiliin on välillä hankala katsoa, mutta toisinaan se kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vielä parempi vaihtoehto on luovuttaa kokonaan miesten suhteen. Miksi tuhlata nuoruuttaan mieheen, jonka rakkaus ei kestä naisen vanhenemista? Parempi pysyä yksin. Onneksi nuoret naiset ovat jo tajunneet tämän. Minun ikäluokkani tuhlasi vielä elämänsä vaimona.
Omat vanhemmat oli naimisissa kunnes kuolema erotti, kuten monet muutkin kaverien vanhemmat 60-luvulta. Parisuhteiden päättyminen etuajassa on erittäin harvoin kiinni siitä, etteikö mies kestäisi naisen vanhenemista. Lähtisin kirjoitustyylistä ja asenteesta heti olettamaan, että olet yksi niitä tauottomasti nalkuttavia, omavalintaisesti selibaattiin ryhtyneitä ja pelkästään kritiikkiä jakavia naisia, jotka valitettavasti jäävät yksin koska ovat itsekkäitä, omahyväisiä ja ilkeitä. Peiliin on välillä hankala katsoa, mutta toisinaan se kannattaisi.
Eräs feminismin päätarkoituksista on tarjota naisille loputtomasti uskottavia tekosyitä ettei peiliin vain tarvitsisi katsoa.
Rummomummojen katkeruutta. Itse vaaditaan rikasta statusmiestä ja kun itse rupsahdetaan, niin nuorien naisien katselu on väärin :^). "en halua miestä" = en kelpaa miehille. Ilmeisesti tarkoitus olisi, että joku muu elättää ne teidän yh-äitien kakarat :D. Olette säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Rummomummojen katkeruutta. Itse vaaditaan rikasta statusmiestä ja kun itse rupsahdetaan, niin nuorien naisien katselu on väärin :^). "en halua miestä" = en kelpaa miehille. Ilmeisesti tarkoitus olisi, että joku muu elättää ne teidän yh-äitien kakarat :D. Olette säälittäviä.
Yh äidit edes yrittää huolehtia lapsistaan. Kyrvänkantoteline ei pysty edes siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ota vanhempi mies, niin ukko kuolee alta pois. Sitten kun ei enää pysty tyydyttämään sinua, niin voit rauhassa Susanna P:n tyyliin pokata nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän vauvapalstan rummot yrittävät syyllistää, kun ovat itse alelaarikamaa. Aina kuitenkin unohtuu, että nuorena kelpasi vain statusmiehet ja sitä mä haluan olla vain kaveri -korttia jaettiin kaikille. No mummelit, vieläkö voitte valita statusmiehistä?
Katkeroituneen inkkulin ulinat, osa 985
"Mikään ei ole niin korkeamoraalinen olento kuin hiipunut kaunotar"
Vierailija kirjoitti:
No jokainen mies taitaa tajuta jo sen ettei se yh-äiti oikeasti etsi rakkautta vaan elämään helpottajaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen oman muijan seurassa reippaasti vieraita naisia, eikä se mahda sille mitään. Ellei revi silmiä mun päästä. Ja näin tekee jokainen vähänkin testoa omaava aikamiespoika.
Vierailija kirjoitti:
Eläinuroksilta poistetaan pallit että ne saadaan rauhoitettua. Miksi ei myös osalta miehiä jotka kuolaavat alaikäisiä?
Joo, tosi hyvä idea hei. Näin tulisi tuottavia yhteiskunnan jäseniä. /s
Näin sanoi Grok:
"Miesten kastraation (molempien kiveksien poistamisen) negatiiviset vaikutukset johtuvat pääasiassa testosteronin puutteesta. Näitä ovat:
Fyysiset vaikutukset: Väsymys, lihasmassan ja voiman väheneminen, painonnousu, osteoporoosin riski, erektiohäiriöt, libidon lasku (jopa 66 %:lla) ja kuumat aallot.
Psykologiset vaikutukset: Masennus, ahdistus, motivaation ja aloitekyvyn lasku, mahdollisesti keskittymis- ja muistiongelmat.
Kognitiiviset vaikutukset: Heikentynyt keskittymiskyky ja kognitiivinen suorituskyky, vaikka vaikutukset vaihtelevat.
Luovuus ja inspiraatio: Mahdollisesti vähentynyt luova draivi testosteronin vähenemisen vuoksi, mikä voi vaikuttaa riskinottoon ja motivaatioon.
Elämänlaatu: Häpeän tunne, maskuliinisuuden menetys, kehonkuvan muutokset ja yleinen terveyden heikkeneminen.
Hormonikorvaushoito voi lievittää monia oireita, mutta ilman hoitoa vaikutukset ovat usein merkittäviä".
Ihan luonnollista, että mies katselee nuoria, mutta jo hedelmällisessä iässä olevia naisia. Katsoisit todnäk. itsekin jos olisit mies. Olitko mies edellisessä elämässä, entä seuraavassa? Vaihtelu virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas vinkuvat kun todellisuus ei ole mitä he haluavat sen olevan. Hemmoteltu sukupuoli, itkee todellisuuden olevan ihan vääränlainen jatkuvasti.
Ja miehet eivät ymmärrä, mitä tuo katselu tekee nuorille naisille, jotka eivät siitä pidä ja eivätkä edelleenkään haaveile samasta fantasiasta kuin keski-ikäiset miehet.
Sillä ei ole mitään väliä, kuinka paljon tätä näkemystä miehet puolustaa. Jossain kohtaa joudutte kuitenkin katsomaan peiliin ja tajuamaan, että teissä jotka katselette alaikäisiä, tai oman tyttärenne ikäisiä lapsia, jotka eivät ole vielä kehittyneet vaikkapa aivojen osalta aikuisen tasolle ja te käytätte sitä hyväksi, niin suuresti päässänne vikaa.
Käykää terapiassa, oppikaa miettimään muitakin ihmisiä kun itseänne ja tarpeitanne. Nainen ei ole täällä tyydytämässä teidän typeriä fantasioita alaikäisistä lapsista. Onneksi meillä täällä on laki, mutta sekään ei valitettavasti suojaa teiltä idiooteilta, jotka ette vaan yksinkertaisesti ymmärrä missä kulkee raja, teiltä jotka haette tällaisesta keskustelusta jotain ryhmävoimaa ja oikeutusta omalle käytöksellenne, jota täällä jo aikuiset naisetkin ihmettelevät, oudoksuvat ja joille aiheutatte kuvotusta. Vinkki, aiheutatte sitä myös niille alaikäisille!
Onneksi on näitä keskusteluja täällä, niin naiset tietävät välttää tiettyjä yksilöitä, jotka ovat päästään vialla ja haluavat panna alaikäisiä, jotka eivät halua sitä että keski-ikäiset miehet panevat heitä. Onneksi teillä oli siihenkin hyvä perustelu, biologia, vapaa tahto teidän puoleltanne, entäs kun tämä alaikäinen osoittaa teitä kohtaa selvää kuvotusta toimistanne, löytyykö järki vai oletteko niin sairaita että sekin kiihottaa?
Sitten kun teidän omat kumppanit saavat selville että masturboitte jossain puskassa tai kotona alaikäiselle tai katsellen heitä avoimesti, en todellakaan syytä heitä siitä että laittavat miehen vaihtoon. Onneksi miehistä löytyy myös järkeviä yksilöitä, jotka arvostavat normaalia perhe-elämää tai parisuhdetta ilman perhettä, joilla ei ole sairaita fantasioita ja järki ja aivot pään sisällä, ei peniksessä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä näin! Miehiin ei kannata tuhlata aikaa, ei annan mitään muuta,kuin pahaa mieltä. Varsinkin,kun miehille nainen on vain esine, eli tissit perse,pillu ja nuoruus.
Voi että, kun miehet, mitäpä luulette, katsooko naiset miehiä, ja nimenomaan omaan niitä nuoria miehiä? Kiinnostaako meitä.katsella rupsahtaneita, yli 25-vuotiaita ukkeleita? Ei kiinnosta. Erona miehiin ok se, että me.naiset emme ole.pedareita, eli emme katsele alaikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhan naisen avautuminen siitä, että miehet tykkäävät itseään nuoremmista ja kauniimmista naisista osa 86868696069060606606060060649238509238523989023. Huoh. Mitä uutta?
En tunne MITÄÄN sympatiaa. Suurin osa naisista on nuorina tarpeeksi hyvännäköisiä, että saa vaikka kuinka monen miehen huomion. Maailma on tarjottimella. Sitten tulee ikää ja miesten kiinnostus lopahtaakin. No arvatkaa mitä? Tämä on 90% miehistä kokemus läpi KOKO elämänsä, jopa nuorena. Nyt tiedätte millaista on olla keskimääräinen mies, eli näkymätön. Ja minä sanon tämän komeana miehenä, joka kyllä pärjää ihan kivasti, mutta jopa minun on täytynyt tottua saamaan paskaa niskaani äärimmäisen pinnallisilta ja nirsoilta naisilta.
Olette vanhoja, kestäkää se, niin kuin miehet yrittävät kestää omaa epäviehättävyyttään lähes kaikkien naisten s
Ihan oma valintanne, miehet, miksi olette näin ryperiä,.että oman ikäisenne ja oman tasoisenne naiset eivät kiinnosta. Kuoltakaa rauhassa nuorten ja lasten perään, ja olkaa sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet sitten? Miehet puolestaan kuvittelevat , että ei tarvitse edes olla sitä ikää.tai ulkonäköä, vaan naisille riittää.että on kikkelit siellä haarojen välissä. Joo, sori, ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että me keski-ikäiset naiset pärjäämme itsekseen. Ei tarvita huonosti käyttäytyviä keski-ikäisiä miehiä mihinkään. Eikä keski-ikäiset miehet tarvitse meitä. Win-win situation ihan kaikille!
Naiset tarvitsevat miehiä paljon enemmän kuin miehet naisia. Naiset ovat kaikessa saamapuolella. Koulutus, eläkkeet, terveydenhuolto, maanpuolustus. Kaikki toimii niin, että valtio ottaa miehiltä ja antaa naisille.
Kaikki yli 25-vuotiaat? Onko sillä sitten hurraamista, jos viidestä kahdeksaan vuotta elämästään on viehättävä ja sen jälkeen silkkaa paskaa?