Nuorten naisten katseleminen on "ukkojen tauti"
En pääse lukemaan artikkelia, mutta kyseessä ei ole mikään "ukkojen tauti". Tutkittu fakta on, että kaiken ikäiset miehet pitävät 17-25v ikäisiä naisia viehättävimpinä. Ja tuota nuorempiakin, jos heillä on 17-25v naisen kurvit. Tästä syystä missit ovat nuoria eikä vanhoja, vaikka valtaosa missikisojen katselijoista on keski-ikäisiä ja sitä vanhempia.
Siitä ei ole pakko pitää yhtään sen enempää kuin me miehet emme pidä siitä, että kaiken ikäiset naiset pitävät pitkistä ja korkeassa sosiaalisessa asemassa olevista miehistä. Se on sellaista.
Naiset yrittävät jatkuvasti syyllistää miehiä, jotta nämä katselisivat oman ikäisiään. Ihan turhaan, miesten mieltymykset eivät muutu. Paras - ja ainoa - keino tapella vastaan on sali ja dieetti. Vyötärö hoikaksi ja peppu pyöreäksi, niin sen miehen katse pysyy paremmin omassa vaimossa.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9d4484ce-21e0-4de4-a364-d4e59d7340f3
Kommentit (299)
Tottahan tuo on, naiset on kauneimmillaan tuossa haarukassa. Ei se tarkoita, ettei kuuma voisi olla muutenkin mutta tuossa se "Piikki" löytyy.
Se on vaan elämää, turha siitä on katkeroitua.
Kyllä nainen kiihottuu nuoresta hyväkroppaisesta miehestä. Muiden katsominen vie halut nollaan.
Onneksi itse olen noiden ulkonäköasioiden yläpuolella ja arvostan älyä ja hyvää keskustelua. Ja sellaisen vaimon olen onnistunut löytämään. Myös seksi sujuu, kun päässä liikkuu jotain muutakin kuin oma ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on saastaisia sikoja
t. emakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Vaikka nuori nainen olisikin viehättävä, niin harvat miehet kuitenkaan oikeasti haluaisivat mitään tyttärensä ikäisten kanssa. Oman ikäiset, aikuiset naiset vetää puoleensa, koska kypsyys on samaa luokkaa.
Virhe. Biologia ei ole rationaalista.
Myönnät siis että miehet ovat pedoja? 15-v on lapsi
Myönnät siis että et tiedä mikä on pedo?
On pedoa katsella 15-v LASTA sillä silmällä
Biologia ei katso henkkareita. 15v on yleensä biologisesti nainen.
Pelkkä kuukautisten alkaminen ei vielä tee valmista naista. Luusto ja aivot kehittyvät vielä pitkään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tämäkin asia pitää polarisoida näin? Meillä on valtavasti parisuhteita joissa ollaan ihan onnellisia, tehdään lapset ja rakennetaan yhdessä tulevaisuutta, vaikka me miehet KATSELEMME myös muita naisia. Ei meistä kaikki suinkaan ole silti hyppimässä kukasta kukkaan.
Ihan samalla tavalla myös useat naiset niissä ihan hyvissä parisuhteissaan miettivät sitä että onko tässä tarpeeksi. Ja usein päätyvät siihen että on. Tietysti joskus nämä jutut johtaa eroihin jne, mutta olemme vain ihmisiä ja epätäydellisiä.
Eikä elämä ole niin helppoa kenellekään, jos olet todella kaunis nainen et ehkä osaa valita ketään kun niin moni olisi saatavilla, tai jos olet todella menestynyt mies niin miten erotat todellisen rakkauden? Pelatkaa niillä korteilla mitkä teille on jaettu, suunnatkaa kohti hyvää ja löydätte sitä - tai vajotkaa katkeruuteenne ja varmasti löydätte syitä siihen syvemmälle uppoamiseen.
Usein nimenomaan naiset päätyvät siihen, että tässä ei ole tarpeeksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98% miehet ajattelevat mulkullaan.
Kyllä prosentti on 100 normaalien heteroiden kohdalla!
Niin Miehen kuuluukin. Sellaiseksi mies on luotu. Miehen tehtävä on suvun jatkaminen.
Eli terveen Miehen merkki.
Ja vuosisatoja miehet on yrittäneet kontrolloida naisen seksuaalisuutta mitä julmemmilla tavoilla. On silvottu, viety munasarjat, poltettu roviolla, häpäisty, lyöty, tehty lobotomioita...
Ja syy oli, että miehet ovat pitäneet naisen seksuaalisuutta ja halua kyltymättömänä ja hallitsemattomana....
Olen kohta 40v nainen ja olen alkanut katsoa nuoria miehiä. Siis sellaisia luokkaa 18-25v. Kai se on biologiaa, koska en muista nuorempana että olisin katsonut ketään miestä himoiten. Nyt jos oikein joku nuori ja kivannäköinen tai varsinkin hyväntuoksuinen niin menen ihan pois toimelta ja pitää oikein herätellä itseä että nyt nainen ryhdistäydyt. Olen näin ollen alkanut ymmärtää myös miehiä tässä. Eläimiä ollaan lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 40v nainen ja olen alkanut katsoa nuoria miehiä. Siis sellaisia luokkaa 18-25v. Kai se on biologiaa, koska en muista nuorempana että olisin katsonut ketään miestä himoiten. Nyt jos oikein joku nuori ja kivannäköinen tai varsinkin hyväntuoksuinen niin menen ihan pois toimelta ja pitää oikein herätellä itseä että nyt nainen ryhdistäydyt. Olen näin ollen alkanut ymmärtää myös miehiä tässä. Eläimiä ollaan lopulta.
Mä kielsin itseltäni aiemmin nuorten miesten himoitsemisen ja pettämisen myös. Moraalitonta toimintaa, ajattelin. Sitten tajusin, että miehet vähät välittää moraalista ja toisten tunteista ja otin heidän omat sääntönsä käyttöön.
Tiesithän ap että minä en katso missikisoja koska missit ovat rumia. En kiihotu millään tavalla sellaisista muodottomista laudoista. Nainen on parhaimmillaan 30-35 vuotiaana. M40
Vierailija kirjoitti:
Tiesithän ap että minä en katso missikisoja koska missit ovat rumia. En kiihotu millään tavalla sellaisista muodottomista laudoista. Nainen on parhaimmillaan 30-35 vuotiaana. M40
Mulla on siis enää kaksi vuotta aikaa ja sitten voinkin kuolla pois.
N33
Vierailija kirjoitti:
On kyllä lyhyt aika. Viisi vuotta.
Tää on niin outoa, kun mua kattelee 50v ukot ja sit ne 30v. Ja molemmat pyytää treffeille. Oon siis 44v, näytän kuulemma ihan samalta kuin olin 30v. Oon hoikka ja hyvässä kunnossa. Siis mistä ihmeestä miehet luulee et mun ikäiset ois jotain tätivartaloisia tms? Toki joskus niitäkin näkee mut oon luullu niitä lähemmäs 60v..
Tiedetään tiedetään, keskinkertainen heteromies ei saa olla seksuaalinen olento. Keskinkertaisen heteromiehen, puhumattakaan suorastaan ruman sellaisen, ei kuulu tuntea minkäänlaista seksuaalisuutta yhtään mitään kohtaan. Hänen pitää hävetä olemassaoloaan ja olla epäseksuaalinen eunukki, jopa avioliitossa. Lupa seksuaalisuuteen on varattu vain homomiehille ja kaikkein viehättävimmille heteromiehille. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Ei se katse pysy EIKÄ KUULUKKAAN pysyä omassa vaimossa. Miehen pitää panna mahdollisimman useaa naista. Siten mies on luotu ja sen takia kaikkia kiihottavia naisia katsotaan sillä silmällä.
Tämä on kyllä epärealistinen ja vähän säälittävä mielikuva, jota jotkut miehet vaalivat.
Aika moni on pudonnut korkealta, kun oma vaimo, jota tuli kohdeltua huonosti vuosikaudet, lähteekin, tai lähtee jopa uuden matkaan. Jättää huonosti käyttäytyvän ja ankean miehensä, jonka asenne on aina ollut sinun kuvaamasi kaltainen. Sitten itketään ja ollaan niin pettyneitä. Kuinka nainen saattaa jättää kaltaiseni kultakimpaleen, joka piti puolisoaan aina tylsänä ja ikävänä itsestäänselvyytenä.
Lähes jokainen mies lopulta kaipaa sitä naisen kädenjälkeä kotona ja omaa rakasta ja turvallista vaimoa, vaikka miten uhoaisi tuollaista sontaa ja harrastaisi instapimujen kuolaamista. Mutta sen arvon huomaa usein liian myöhään: instapimu ei tarjoa lämpöä, seuraa eikä rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98% miehet ajattelevat mulkullaan.
Kyllä prosentti on 100 normaalien heteroiden kohdalla!
Niin Miehen kuuluukin. Sellaiseksi mies on luotu. Miehen tehtävä on suvun jatkaminen.
Eli terveen Miehen merkki.
Ja vuosisatoja miehet on yrittäneet kontrolloida naisen seksuaalisuutta mitä julmemmilla tavoilla. On silvottu, viety munasarjat, poltettu roviolla, häpäisty, lyöty, tehty lobotomioita...
Ja syy oli, että miehet ovat pitäneet naisen seksuaalisuutta ja halua kyltymättömänä ja hallitsemattomana....
Njaa, onhan tässä huomattu, miten täysin hallitsematon naisten seksuaalisuus ja feminismi lopulta päätyy aina massaprostituutioon. Mitä suurin osa media-artikkeleistakaan enää käsittelee kuin prostituutiota ja tämän ihannointia, naistoimittajien kirjoittamina, tietenkin? Puhumattakaan käsistä riistäytyneen hypergamian haittapuolista yhteiskunnallista vakautta ajatellen.
Missikisoihin ei ilmoittaudu 40+ ikäisiä. Outoa.
Kyllähän vauvapalstan rummot yrittävät syyllistää, kun ovat itse alelaarikamaa. Aina kuitenkin unohtuu, että nuorena kelpasi vain statusmiehet ja sitä mä haluan olla vain kaveri -korttia jaettiin kaikille. No mummelit, vieläkö voitte valita statusmiehistä?
Tiedätkö miksi naisilla on kuukautiset ja miksi ja minkä ikäisenä ne alkaa...