Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten naisten katseleminen on "ukkojen tauti"

Vierailija
21.09.2025 |

En pääse lukemaan artikkelia, mutta kyseessä ei ole mikään "ukkojen tauti". Tutkittu fakta on, että kaiken ikäiset miehet pitävät 17-25v ikäisiä naisia viehättävimpinä. Ja tuota nuorempiakin, jos heillä on 17-25v naisen kurvit. Tästä syystä missit ovat nuoria eikä vanhoja, vaikka valtaosa missikisojen katselijoista on keski-ikäisiä ja sitä vanhempia.

Siitä ei ole pakko pitää yhtään sen enempää kuin me miehet emme pidä siitä, että kaiken ikäiset naiset pitävät pitkistä ja korkeassa sosiaalisessa asemassa olevista miehistä. Se on sellaista.

Naiset yrittävät jatkuvasti syyllistää miehiä, jotta nämä katselisivat oman ikäisiään. Ihan turhaan, miesten mieltymykset eivät muutu. Paras - ja ainoa - keino tapella vastaan on sali ja dieetti. Vyötärö hoikaksi ja peppu pyöreäksi, niin sen miehen katse pysyy paremmin omassa vaimossa.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9d4484ce-21e0-4de4-a364-d4e59d7340f3

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meillä ukoilla jotain huvia saa olla?

Vierailija
202/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai meillä ukoilla jotain huvia saa olla?

Miehen hupi on rikos feministin ihmisoikeuksia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni naisten someposeeraukset ovat aiheuttaneet miesten seksualisoinnin. Kukaan mies ei esimerkiksi esittele treenattua takapuoltaan esim. Tiktokissa ellei ole sitten homo. Mutta naiset esittelevät itseään seksuaalisissa asennoissa ja sitten ihmettelevät miksi miehet käyttäytyvät inhottavasti ja sekstistisesti... miten tekopyhää. Sitten harmillisesti ne naiset jotka pitävät vain itsestään huolta ja laittautuvat joutuvat näiden miesten kohteiksi vaikka eivät olekaan näitä 'someperseposeeraajia'.

Vierailija
204/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet voi oikeasti sanoa että kyllä ne vanhat naisetkin nuoria poikia katsovat... ei se ole samaa tasoa sen kanssa kuinka paljon vanhat ukot katsovat nuoria tyttöjä. 

Tytöille on iskostettu enemmän alesteinen asenne, pukeudutaan paljastavasti, käyttäydytään vihjailevasti, meikataan jne. maailma on todella raadollinen nuorille tytöille ja heiltä odotetaan tietynlaista ulkonäköä. Miehet pyörittävät tätä maailmaa edelleen ja tytöt pyörivät sen mukaan. 

Kilpaillaan siitä kenellä on paras kroppa ja laihuus on päämäärä mihin on tähdättävä. Harvoin nuoret pojat fokusoivat niin paljon ulkonäköön. Naisia arvostellaan enemmän ulkonäköön liittyen. 

Ei "miehet pyörittävät maailmaa", vaan "muutamat miehet pyörittävät maailmaa". Ymmärrä ero.

Maailmaa pyörittävät ne miehet joita te naiset ette moralisoi. Ne miehet voivat ottaa puolta nuoremman vaimon ja pettää tätä tyttäresi kanssa kun te kokkaatte miehelle illallisen.

Ei tavallinen mies mitään maailmaa pyöritä. Tavallinen mies raataa töissä eikä saa minkäänlaista kunniaa tekemisistään. Äiti on tietenkin Äiti, se on jotain hienompaa. Jos se tavallinen mies sitten edes vahingossa vilkaisee nuoremman naisen kroppaa perseenesittelyhousuissa, HYI.

Toiseksi eniten valtaa omaa nuori ja kaunis nainen. Tämä voi päästä pelkällä ulkonäöllä kiinni elintasoon josta useimmat miehet voivat vain haaveilla. Olisikin mielenkiintoista nähdä tilasto joka ei perustu tuloihin, vaan käytettyyn rahaan. Sen nuoren ja nätin herkkupeppuhoitsun tuloina ei näkyisikään 40t/vuosi, vaan 80t/vuosi + 40t/vuosi miehen omistaman varallisuuden käytöstä.

Vierailija
205/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vielä parempi vaihtoehto on luovuttaa kokonaan miesten suhteen. Miksi tuhlata nuoruuttaan mieheen, jonka rakkaus ei kestä naisen vanhenemista? Parempi pysyä yksin. Onneksi nuoret naiset ovat jo tajunneet tämän. Minun ikäluokkani tuhlasi vielä elämänsä vaimona. 

Selitähän minulle tämä.

Nainen on yhdessä luotettavan miehen kanssa nuoruudesta saakka = elämän tuhlaamista.

Nainen seurustelee itsekkään miehen kanssa jonka ehdoilla suhteessa mennään, ja joka vaihtaa tyttöystävää kuin sukkaa heti jos nainenkin haluaa jotain = elämän elämistä.

Ja ensin mainitun miehen pitäisi uskoa, ettei hän ole pelkkä kävelevä työkalupakki joka kiinnostaa naista vasta kun tätä miestä tarvitaan naisen haaveiden toteuttamiseksi.

Eli nainen seurustelee luotettavan miehen kanssa, rakastaa tätä koko sydämestään ja antaa tälle kaikkensa. 

Vuosien kuluessa nainen huomaa miehen katselevan muita ja haaveilevan muista naisista, koska oma vaimo ei voi sille mitään, että ulkonäkö on huonontunut ikääntymisen myötä. Jonain päivänä mies sitten häipyy ja nainen tajuaa miehen rakastaneen vain hänen nuoruuttaan ja kauneuttaan, ei häntä itseään. 

Vierailija
206/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä osaisi ikinä kuvitella, että omasta miehestä kuoriutuisi viiden vuoden sisällä kaikkia nuoria naisia kuolaava porsas. Mutta koskaanhan ei voi tietää. Siinä vaiheessa kyllä tietää, missä on ovi. Kunnioitus molemmin puolin. 

Ennen sanottiin et millainen anoppi semmonen tulee vaimosta.

Luulisi, että koskee myös appiukkoja.

Jos appiukko ryyppää/käy naisissa, tahtoo periytyä pojille.

Oma appiukko kuollut jo aikoja sitten, mutta oli hyvä ja uskollinen mies. 

Vierailija
207/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98% miehet ajattelevat mulkullaan. 

Kyllä prosentti on 100 normaalien heteroiden kohdalla!

Vierailija
208/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

98% miehet ajattelevat mulkullaan. 

Kyllä prosentti on 100 normaalien heteroiden kohdalla!

Niin Miehen kuuluukin. Sellaiseksi mies on luotu. Miehen tehtävä on suvun jatkaminen.

Eli terveen Miehen merkki.

Vierailija
209/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, silloin pitää hyväksyä omallekin tyttärelle vanha ukko. 

Tämä! :D

Jos minulla joskus tytär on, niin kyllä hän vaan täysi-ikäisenä ihan itse päättää kenen kanssa mitäkin tekee. Suomessa kun on sellainen jännä asia kuin yksilönvapaus. 

Ei saa ! Minä päätän mitä sinun aikuinen Tyttäresi tekee !!

Riitta 59v Tyrnävä.

Vierailija
210/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin 30+ naisena katselen nuorempia miehiä, onhan heillä eniten lihasmassaa ja komeutta, jota vanhemmilla miehillä ei ole samalla tavoin. Seurustelen myös nuorempien kanssa, koska olen huolehtinut ulkonäöstäni ja olen timmimpi kuin useat 2-kymppiset. 😄

Minä 56v Mies katselen vain vanhoja Mummoja...30-40v Naiset on tosi rumia ja epäseksikkäitä mielestäni.

Vierailija
211/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin 30+ naisena katselen nuorempia miehiä, onhan heillä eniten lihasmassaa ja komeutta, jota vanhemmilla miehillä ei ole samalla tavoin. Seurustelen myös nuorempien kanssa, koska olen huolehtinut ulkonäöstäni ja olen timmimpi kuin useat 2-kymppiset. 😄

Minä 56v Mies katselen vain vanhoja Mummoja...30-40v Naiset on tosi rumia ja epäseksikkäitä mielestäni.

Hyvä ! Kerrankin edes yksi terve Mies.

T: Anneli 69v Vink vink...

Vierailija
212/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Vaikka nuori nainen olisikin viehättävä, niin harvat miehet kuitenkaan oikeasti haluaisivat mitään tyttärensä ikäisten kanssa. Oman ikäiset, aikuiset naiset vetää puoleensa, koska kypsyys on samaa luokkaa.

Virhe. Biologia ei ole rationaalista.

Myönnät siis että miehet ovat pedoja? 15-v on lapsi

Myönnät siis että et tiedä mikä on pedo?

On pedoa katsella 15-v LASTA sillä silmällä

Biologia ei katso henkkareita. 15v on yleensä  biologisesti nainen.

No ei ole, murrosikäkin on 15v vielä kesken.

Vierailija
213/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vielä parempi vaihtoehto on luovuttaa kokonaan miesten suhteen. Miksi tuhlata nuoruuttaan mieheen, jonka rakkaus ei kestä naisen vanhenemista? Parempi pysyä yksin. Onneksi nuoret naiset ovat jo tajunneet tämän. Minun ikäluokkani tuhlasi vielä elämänsä vaimona. 

Selitähän minulle tämä.

Nainen on yhdessä luotettavan miehen kanssa nuoruudesta saakka = elämän tuhlaamista.

Nainen seurustelee itsekkään miehen kanssa jonka ehdoilla suhteessa mennään, ja joka vaihtaa tyttöystävää kuin sukkaa heti jos nainenkin haluaa jotain = elämän elämistä.

Ja ensin mainitun miehen pitäisi uskoa, ettei hän ole pelkkä kävelevä työkalupakki joka kiinnostaa naista vasta kun tätä miestä tarvitaan naisen haaveiden toteuttamiseksi.

Eli nainen seurustelee luotettavan miehen kanssa, rakastaa tä

Tilastolisesti voimme todeta, että:

- naiset ottavat 70-80% avioeroista

- eron todennäköisyys kasvaa kun miehen tulot heikkenevät suhteessa naisen tulohin, tai naisen tulot kasvavat suhteessa miehen tuloihin (mikäli toisin päin, avioeron todennäköisyys laskee)

- yhä useampi nainen sinkkuilee nuorena, tai seurustelee miesten kanssa joilla on paljon lyhyeksi jääneitä seurustelusuhteita

- naisten pariutumishalukkuus nousee dramaattisesti kun he alkavat miettiä lapsia, sitä ennen merkittävä osa miehistä on ilman naista

Miltä siis näyttää, rakastavatko naiset miestä itseään? Vai miehen välinearevoa ja sosioekonomista hyötyä naiselle?

Vierailija
214/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitähän minulle tämä.

Eli nainen seurustelee luotettavan miehen kanssa, rakastaa tä

Minun on miehenä todella vaikea nähdä kenenkään jakavan elämäänsä naisen kanssa vain nuoruuden ja kauneuden tähden. Jonkun aikaa seurustelua, kyllä. Mutta sitä pidemmälle, nope.

Vierailija
215/215 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nice!