Miksi et reagoi somessa seuraamasi henkilön julkaisuihin?
Miksi seuraat ja katsot KAIKKI seuraamasi henkilön päivitykset mutta et paina tykkää nappia tai kommentoi tai vastaa kyselyihin?
Itse en halua mitään suurta huomiota somessa mutta olen todella yksinäinen ihminen ja esim instagramissa jutellessani ihmisten kanssa tunnen että on edes joitain kelle puhua ja se helpottaa oloa. Kun itse julkaisen jotain haluaisin että saisin jotain reaktioita esimerkisi se tykkäys tai kyselyyn vastaaminen tuskin olisi sinulta pois kun kerran jaksat seurata ja katsoa kuitenkin kaiken mitä lisään. Minun profiilissa on tällähetkellä 30päivän sisällä 17tuhatta katselua. Hirveä määrä. Uusimmissa kuvissa tykkäyksiä 30 ja toisessa 46. Tarinoita katsoo parisataa ihmistä mutta vain ihan läheisimmät vastaa kyselyyn tai tykkää jostain.
Kysynkin miksi on niin vaikeaa toiselle laittaa se sydän? Laitan itse aivan jokaiselle ellei ole jotain negatiivista asiaa ja jopa kommentoin paljon. Se on jokaiselle pieni teko, yksi näpäytys mutta yksinäiselle ihmiselle voi merkitä niin paljon.
Kommentit (65)
Hirvittää katsoa tätä suomalaisten nykyelämää, tai siis olemattomia arvoja.
Ihmiset pyörivät vain oman napansa ympärillä.
Onko tästä kansasta enää edes maanpuolustukseen?
Nyt selkäranka suoraksi ja pää pystyyn!
Niiden peukutuksien saajat on enemmän koukussa niihin peukkuihin kuin sinä ap. Muista se.
Ei kiinnosta niin paljoa että reagoisin, eivät välttämättä edes herätä yhtään mitään joten miksi valehtelesin edes toisen mieliksi? Tulevat vastaan feedissä, joten siksi katson mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tää somen tykkäyskulttuuri on tosi sairasta.
Ja joillekin se koko sometykkäyskulttuuri menee vielä sairaammaksi kun siitä tulee samanlainen elämän ja kuoleman kysymys kuin aplla.
En, pidän digitaalisen jalanjälkeni mahdollisimman pienenä