Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et reagoi somessa seuraamasi henkilön julkaisuihin?

Vierailija
20.09.2025 |

Miksi seuraat ja katsot KAIKKI seuraamasi henkilön päivitykset mutta et paina tykkää nappia tai kommentoi tai vastaa kyselyihin?

Itse en halua mitään suurta huomiota somessa mutta olen todella yksinäinen ihminen ja esim instagramissa jutellessani ihmisten kanssa tunnen että on edes joitain kelle puhua ja se helpottaa oloa. Kun itse julkaisen jotain haluaisin että saisin jotain reaktioita esimerkisi se tykkäys tai kyselyyn vastaaminen tuskin olisi sinulta pois kun kerran jaksat seurata ja katsoa kuitenkin kaiken mitä lisään. Minun profiilissa on tällähetkellä 30päivän sisällä 17tuhatta katselua. Hirveä määrä. Uusimmissa kuvissa tykkäyksiä 30 ja toisessa 46. Tarinoita katsoo parisataa ihmistä mutta vain ihan läheisimmät vastaa kyselyyn tai tykkää jostain.

Kysynkin miksi on niin vaikeaa toiselle laittaa se sydän? Laitan itse aivan jokaiselle ellei ole jotain negatiivista asiaa ja jopa kommentoin paljon. Se on jokaiselle pieni teko, yksi näpäytys mutta yksinäiselle ihmiselle voi merkitä niin paljon.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä ongelmia taas. Tykkäykset on niiiiiin suuri juttu - henkisesti teini-ikäiselle.

Ja ihminen ei yleensä reagoi mitenkään, jos sitä ei kiinnosta tarpeeksi.

Vierailija
2/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä ongelmia taas. Tykkäykset on niiiiiin suuri juttu - henkisesti teini-ikäiselle.

Ja ihminen ei yleensä reagoi mitenkään, jos sitä ei kiinnosta tarpeeksi.

Kommenttisi perusteella sinulla tuntuu olevan ongelmia kun ulosanti on tuota luokkaa. Kuka satutti sinua? :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen alkanut vähintään tykkäilemään ihmisten julkaisuista kun eräs somevaikuttaja puhui samasta asiasta ja kertoi sen reagoinnin auttavan hänen työtään. miksi en auttaisi jos kerran auttaminen on niin helppoa että laittaa tykkäyksen tai kommentin

Vierailija
4/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tykkäykset pitäisi kieltää, koska se saa ihmiset sekoilemaan ja tekemään todella typeriä tekoja tykkäyksiä saadakseen. 

BAN LIKES!!!!!!!!!

Vierailija
5/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole minun vastuullani, että sinä olet yksinäinen, enkä halua antaa jollekin yksinäiselle vihreää valoa, että minulle saisi jutella, kun ei kiinnosta vttujakaan jutella. 

Vierailija
6/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäysten kerjääjät ovat lapsellisia narsisteja. Minä, minä, minä ja minun töröhuuliselfiet.

Vierailija
7/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä reagoin aika harvoin. Puolet stooreista on ihan tyhjänpäiväisiä eivätkä herätä minussa mitään mielenkiintoa. Itseasiassa juuri eilen oli työkaverilla kuva lapsesta astumassa uima-hallin ovesta sisään. Siinä kohtaa mietin, että mitä hittoa minä tällä tiedolla teen. Ei voisi vähempää kiinnostaa. En reagoinut. 

Yleensä reagoin vain lähimpien kavereiden/perheenjäsenten päivityksiin. Usein koiriin, ruokaan tai luontoon liittyviin. Ne asiat mua eniten kiinnostaa muutenkin. 

Vierailija
8/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life.

Vierailija
9/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa tykkäillä jostain turhista päivityksistä saatikaan niitä usein edes lukea loppuu. Ihan höpöhöpöä.

Osta jonu automaattipalvelu joka lisää tykkäyksiä jos ne on kerran niin tärkeitä.

Vierailija
10/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin paskalla ja nyt on tyhjä olo

-tykkäätkö...

-en tykkää...

-en halua vastata...

Vierailija
11/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi laittaa miten hienoja kuvia tahansa ja ei saa välttämättä tykkäyksiä. Miksi? Koska ihmiset ei tunne tai tiedä sinua. Ihmiset haluaa tietää kuka niitä julkaisuja jakaa, millainen ihminen, voiko siihen ihmiseen samaistua? Ne kuvat ei merkkaa mitään käytännössä.

Joku julkkis laittaa todella huonolaatuisia kuvia, kyätännössä ei mistään, esimerkkinä vaikka Justin bieber kengistää ja saa kymmeniä tuhansia tykkäyksiä. Miksi? Koska ihmiset tietää sen ihmisen ja ihailevat sitä IHMISTÄ,  kuvalla ei tässäkään asiassa ole juuri merkitystä vaan kuka sen kuvan laittoi.

Jos haluat somessa huomiota niin kerro kaikille kuka olet, millainen olet ja mitä teet. Olkaa hyvä ilmaisesta vinkistä.

Vierailija
12/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi että tarvitset jatkuvasti muiden validointia ja siksi olet yksinäinen, koska se on hyvin rasittavaa. Niin pitkään kun elämäsi keskipiste on muiden ihmisten hyväksynnän ympärillä, yksinäisyytesi jatkuu. 

M56

Vierailija
13/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa. Toinen hyvä esimerkki rebelwerks. Kuka sitä katsoo? Tuhannet tuhannet ihmiset ketä ei kiinnosta koneet pätkääkään. Miksi ne katsoo? Miksi ne tykkää ja tilaa kanavaa? Koska Aatu on ihmisenä niin upea ja hauska että jopa sisältö joka ei muuten kiinnostaisi yhtään, alkaa kiinnostamaan. 

Vierailija
14/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tylyjä kommentteja ?! Ehkä on parempi ap niin ettet tälläisiltä ihmisiltä saakaan tykkäyksiä vaan niin joita aidosti kiinnostaa.

Vierailija
15/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi että tarvitset jatkuvasti muiden validointia ja siksi olet yksinäinen, koska se on hyvin rasittavaa. Niin pitkään kun elämäsi keskipiste on muiden ihmisten hyväksynnän ympärillä, yksinäisyytesi jatkuu. 

M56

Tämä voi olla totta. Olen kokenut niin paljon hylkäämistä elämäni aikana ja vanhemmat joita luulin aina rakastaviksi, selvisi että puhuu selän takana minusta paljon pahaa. Eikä kukaan luota koskaan osaamiseeni. Siksi olen ehkä riippuvainen huomiosta että tuntisin että joku välittää. En tajua sitä aina mutta tämä viesti taas muistutti. Mutta ei silti tarvitsisi alkaa haukkumaan kuten monet muut tässä ketjussa, siitä jos haluaa tykkäyksiä. Ei kai se keltään ole pois. Kysyin vaan miksi ihmiset jättää reagoimatta. -ap-

Vierailija
16/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta hevonvittuakaan. 

Vierailija
17/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas tylyjä kommentteja ?! Ehkä on parempi ap niin ettet tälläisiltä ihmisiltä saakaan tykkäyksiä vaan niin joita aidosti kiinnostaa.

Kiitos, olen samaa mieltä! -ap-

Vierailija
18/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tykätä jos ei tykkää ? Entä jos ei edes huomaa selatessa ja silti näyttää että on katsottu ? Miksi olet noin epätoivoinen? 

Vierailija
19/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suomalaiset. Siinä selitys lyhykäisyydessään. Tekee mitä vaan että toinen ei menesty missään. "En varmana tykkää tuon kuvasta kun se saa muuten enemmän tykkäyksiä kuin minä!!!!" Ja seuraa sun julkaisuja vaan sen takia että pääsee puhumaan p4skaa jos satut onnistumaan jossain paremmin. Näytät kaikille vaan miten huonosti menee niin sääliä kyllä riittää ihmisiltä joilla menee paremmin koska ne nauttii siit että jollain menee huonommin. Tästäkin ketjusta sen homaa :D

Vierailija
20/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei kiinnosta hevonvittuakaan. 

Jos ei kiinnosta hevonvittuakaan miksi seuraat? Täytyyhän silloin vähän kiinnostaa? Äläkä sano että en seuraa koska kysymys oli ihmisille jotka seuraa ja katsoo julkaisut muttei reagoi niihin mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi