Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et reagoi somessa seuraamasi henkilön julkaisuihin?

Vierailija
20.09.2025 |

Miksi seuraat ja katsot KAIKKI seuraamasi henkilön päivitykset mutta et paina tykkää nappia tai kommentoi tai vastaa kyselyihin?

Itse en halua mitään suurta huomiota somessa mutta olen todella yksinäinen ihminen ja esim instagramissa jutellessani ihmisten kanssa tunnen että on edes joitain kelle puhua ja se helpottaa oloa. Kun itse julkaisen jotain haluaisin että saisin jotain reaktioita esimerkisi se tykkäys tai kyselyyn vastaaminen tuskin olisi sinulta pois kun kerran jaksat seurata ja katsoa kuitenkin kaiken mitä lisään. Minun profiilissa on tällähetkellä 30päivän sisällä 17tuhatta katselua. Hirveä määrä. Uusimmissa kuvissa tykkäyksiä 30 ja toisessa 46. Tarinoita katsoo parisataa ihmistä mutta vain ihan läheisimmät vastaa kyselyyn tai tykkää jostain.

Kysynkin miksi on niin vaikeaa toiselle laittaa se sydän? Laitan itse aivan jokaiselle ellei ole jotain negatiivista asiaa ja jopa kommentoin paljon. Se on jokaiselle pieni teko, yksi näpäytys mutta yksinäiselle ihmiselle voi merkitä niin paljon.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska päivitys on hyvän maun vastainen, typerä, sisältää asiavirheitä tai on suoranaista valehtelua. Yksi sukulainen valehtelee somessa jatkuvasti. 90% päivityksistä on jotain keksittyä säälin ja sympatian hakua ja valetta. En ala netissä julkisesti vääntämään kenenkään valehtelusta. Ohitan kommentit, enkä tykkää. Jospa hän siitä ymmärtäisi, etten pidä valehtelusta.

Vierailija
22/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei kiinnosta hevonvittuakaan. 

Jos ei kiinnosta hevonvittuakaan miksi seuraat? Täytyyhän silloin vähän kiinnostaa? Äläkä sano että en seuraa koska kysymys oli ihmisille jotka seuraa ja katsoo julkaisut muttei reagoi niihin mitenkään.

Huvikseni. Tai olen joskus vahingossa painanut seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ymmärrän aloituksen, joskaan en ymmärrä miksi vieraiden pitäisi tykkäillä. Ihmettelen itse miksi en saa koskaan tykkäystä perheeltäni tai parhailta ystäviltäni mihinkään mitä jaan. En spämmää jatkuvasti vaan laitan kuulumisia ja sen sellaisia. Mulla on noin 50 seuraajaa, jotka on mun tuttuja. Ei kai kiinnosta heitä, eikä se mitään sitten mutta miksi seuraa ja katsoo kaiken kuitenkin? Itse lakkaan seuraamasta kun huomaan ettei oikein kiinnosta. 

Vierailija
24/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa somepostauksista on niin tyhjänpäiväisiä, osa lapsellisia ja typeriä. Miksi tykkäsin niistä.

Vierailija
25/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäysten kerjääjät ovat lapsellisia narsisteja. Minä, minä, minä ja minun töröhuuliselfiet.

Ei kai se ole töröhuulinarsistia, jos vaikkapa ompelen itselleni housut ja esittelen ne tyytyväisenä mutta en saa yhtä ainoaa tykkäystä? Kyllä itsellä on tapana tykätä mitä kaverit tekee ja onnistuu. 

Vierailija
26/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh.

Vierailija
27/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa somepostauksista on niin tyhjänpäiväisiä, osa lapsellisia ja typeriä. Miksi tykkäsin niistä.

Miksi edes seuraat sellaisia? Onko sun kavereiden päivitykset tuollaisia, vai influenssereiden? 

Vierailija
28/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tajua miksi jotkut kommentoi sellaisten tubettajien videoita jotka ei koskaan vastaa kellekkään mitään.

Vierailija
29/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia minä en seuraa ketään. Eipähän tarvii kenenkään ihmetellä etten tykkää. Voin taas tykätä joistakin joita en seuraa.

Vierailija
30/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes seuraat sellaisia? Onko sun kavereiden päivitykset tuollaisia, vai influenssereiden? 

Sekä että

Vierailija
31/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä ongelmia taas. Tykkäykset on niiiiiin suuri juttu - henkisesti teini-ikäiselle.

Ja ihminen ei yleensä reagoi mitenkään, jos sitä ei kiinnosta tarpeeksi.

Kommenttisi perusteella sinulla tuntuu olevan ongelmia kun ulosanti on tuota luokkaa. Kuka satutti sinua? :( 

Projisoinnistasi päätellen olet yksinäinen urpo. Jos päivityksesi ovat samanlaista vollotusta kuin aloitus, veikkaan että sua seurataan vain säälistä/velvollisuudesta ja koska loukkaannut, jos seuraaja häipyy. Olet pershäiriöinen. 

Vierailija
32/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista puuhaa.

Vierailija
33/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, ymmärrän aloituksen, joskaan en ymmärrä miksi vieraiden pitäisi tykkäillä. Ihmettelen itse miksi en saa koskaan tykkäystä perheeltäni tai parhailta ystäviltäni mihinkään mitä jaan. En spämmää jatkuvasti vaan laitan kuulumisia ja sen sellaisia. Mulla on noin 50 seuraajaa, jotka on mun tuttuja. Ei kai kiinnosta heitä, eikä se mitään sitten mutta miksi seuraa ja katsoo kaiken kuitenkin? Itse lakkaan seuraamasta kun huomaan ettei oikein kiinnosta. 

Jos haukkuu muita ihmisiä julkisesti, keksii kivoista ja mukavista ihmisiä ilkeitä juoruja ja valehtelee, niin ei se porukkaan kauaa uppoa. Kyllä sen jokainen pian huomaa, että tuo on se valehtelija ja kusipää, eikä se jota haukutaan. 

Vierailija
34/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäysten kerjääjät ovat lapsellisia narsisteja. Minä, minä, minä ja minun töröhuuliselfiet.

Ei kai se ole töröhuulinarsistia, jos vaikkapa ompelen itselleni housut ja esittelen ne tyytyväisenä mutta en saa yhtä ainoaa tykkäystä? Kyllä itsellä on tapana tykätä mitä kaverit tekee ja onnistuu. 

Jos ne on paskat housut niin miksi hitossa? Oot säälittävä.

Vierailija
35/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain YouTubessa ja siellä peukutan alas, jos olin eri mieltä tai en tykännyt. Yläpeukkua en anna kuin siinä tapauksessa, että haluan löytää ko. videon uudestaan, koska yläpeukut tallentuvat Tubeen omaksi tykkäyslistaksi.

Vierailija
36/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juttele vaikka chatgpt;n kanssa, se jaksaa kuunnella ja jos vähän räätälöit niin se vaikka flirttaa sun kanssa. 

Vierailija
37/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Kannatan tai Vastustan noista nuolinäppäimistä.

Vierailija
38/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Mulla on yksi seuraaja (joku palomies-oletettu) eikä vois vähempää kiinnostaa. En edes tiedä, miksi hän seuraa. Profiilikuvani takia, jossa näytän hyvältä?

Mä luen instassa ja pinterestissä  kiinnostavia päivityksiä eikä vois vähempää jonkun amatöörin ompeluharjoitukset kiinnostaa.

Vierailija
39/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksat kuitenkin seurata ja katsoa kaiken sisällön vaikka on tyhjänpäiväisiä ja lapsellisia? Kertoo luonteestasi paljon.

Vierailija
40/65 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö itse? Monet toimivat periaatteella "tykkäys tykkäyksestä" ja jos sinä et juurikaan tykkäile muiden postauksista, hekään tuskin tykkäävät sinun. Tuo kaikki on muutenkin niin onttoa. Saat pienen dopamiinibuustin siitä, että joku tykkää postauksestasi ja se on siinä, sama kuin "saavuttaisi" jotain videopelissä, yhtä merkittävää.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän