Miksi et reagoi somessa seuraamasi henkilön julkaisuihin?
Miksi seuraat ja katsot KAIKKI seuraamasi henkilön päivitykset mutta et paina tykkää nappia tai kommentoi tai vastaa kyselyihin?
Itse en halua mitään suurta huomiota somessa mutta olen todella yksinäinen ihminen ja esim instagramissa jutellessani ihmisten kanssa tunnen että on edes joitain kelle puhua ja se helpottaa oloa. Kun itse julkaisen jotain haluaisin että saisin jotain reaktioita esimerkisi se tykkäys tai kyselyyn vastaaminen tuskin olisi sinulta pois kun kerran jaksat seurata ja katsoa kuitenkin kaiken mitä lisään. Minun profiilissa on tällähetkellä 30päivän sisällä 17tuhatta katselua. Hirveä määrä. Uusimmissa kuvissa tykkäyksiä 30 ja toisessa 46. Tarinoita katsoo parisataa ihmistä mutta vain ihan läheisimmät vastaa kyselyyn tai tykkää jostain.
Kysynkin miksi on niin vaikeaa toiselle laittaa se sydän? Laitan itse aivan jokaiselle ellei ole jotain negatiivista asiaa ja jopa kommentoin paljon. Se on jokaiselle pieni teko, yksi näpäytys mutta yksinäiselle ihmiselle voi merkitä niin paljon.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tajua miksi jotkut kommentoi sellaisten tubettajien videoita jotka ei koskaan vastaa kellekkään mitään.
Miksi pitäisi? Hanki elämä. Eli ystäviä joita tapaat.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tää somen tykkäyskulttuuri on tosi sairasta.
Ei ole.
Se on sairasta, että ap arvottaa itseään niillä. Tollohan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäysten kerjääjät ovat lapsellisia narsisteja. Minä, minä, minä ja minun töröhuuliselfiet.
Ei kai se ole töröhuulinarsistia, jos vaikkapa ompelen itselleni housut ja esittelen ne tyytyväisenä mutta en saa yhtä ainoaa tykkäystä? Kyllä itsellä on tapana tykätä mitä kaverit tekee ja onnistuu.
Jos ne on paskat housut niin miksi hitossa? Oot säälittävä.
Ja sekin miten ne housut esittelee vaikuttaa. Otatko kuvan pelkistä housuista, vai pyllistätkö kameraan? Itselläni on kaksi kaveria, jotka esittelevät itseään somessa tyyliin tissit kameran linssiin ja perse pystyyn. Bikiniposeerauskuvia face täynnä, vanhoilla ämmillä. Uimarantakuva olisi ok, mutta eivät mitkään herutuskuvat. Näyttele niitä omalle ukollesi, mutta älä jaa somessa.
Tubesta poistettiin ne alapeukun luvut näkyvistä, koska ne kuulemma vaikutti muihinkin katsojiin samalla tavalla ja video saattoi saada huimasti alapeukkua. Nyt ne alapeukun määrät näkee vaan kanavan omistaja.
Itse en julkaise oikein mitään somessa. Joskus kuitenkin selaan toisten someja koska ne siellä on ja ihmettelen että miksi ihmiset tekee sitä. Ymmärrän jos sulla on joku idea noissa postauksessa kuten jokin harrastus tai matkailu tai luonto tms.
Mutta monilla juuri nämä somejulkaisut kertoo ihmisen elämän tyhjyyden. Eli siellä on kuvia jotka paljastaa paljon sellaista mikä antaa vain negatiivisen kuvan ihmisestä ja hänen elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Se on sairasta, että ap arvottaa itseään niillä. Tollohan se on.
No miksi ne tykkäykset sitten on 😴
Muutamasta sukulaisen instasta tulee kyllä myötähäpeä.
Saatu tykkäys voi tarkoittaa montaa asiaa. Joku tykkää siitä postaajasta, joku hänen kuvistaan, joku jostain hänen jutustaan, joku kannattaa samaa aatetta jne. Ei niistä juuri osaa päätellä, mistä ihmiset oikeasti tykkäsivät, vaikka saisikin tykkäyksiä.
Kannattaa panostaa elävien ihmisten kanssa seurustelemiseen. Silloin ei jää useinkaan epäselväksi, tykätäänkö vai ei. Ja jos, niin mistä.
Sitten on nää jotka oikein kerjää niitä tykkäyksiä.
Jos selailen somea, se on selailua ja harvoin pysähdyn tykkäämään. Seuraan tuttuja kohteliaisuudesta, mutta julkaisut yleensä skrollaan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, ymmärrän aloituksen, joskaan en ymmärrä miksi vieraiden pitäisi tykkäillä. Ihmettelen itse miksi en saa koskaan tykkäystä perheeltäni tai parhailta ystäviltäni mihinkään mitä jaan. En spämmää jatkuvasti vaan laitan kuulumisia ja sen sellaisia. Mulla on noin 50 seuraajaa, jotka on mun tuttuja. Ei kai kiinnosta heitä, eikä se mitään sitten mutta miksi seuraa ja katsoo kaiken kuitenkin? Itse lakkaan seuraamasta kun huomaan ettei oikein kiinnosta.
Jos haukkuu muita ihmisiä julkisesti, keksii kivoista ja mukavista ihmisiä ilkeitä juoruja ja valehtelee, niin ei se porukkaan kauaa uppoa. Kyllä sen jokainen pian huomaa, että tuo on se valehtelija ja kusipää, eikä se jota haukutaan.
Öö mitä? En hauku ketään ketään julkisesti enkä edes salaisesti enkä varsinkaan juorua niin mistä tuo kommenttisi juuri minulle? Kerroin siis, että jaan omia kuulumisiani. Ei se ole muista valehtelua.
Toivottavasti löydät parempaa seuraa, ei kuulosta siltä että viihdyt nykyisissä ympyröissä.
Minun yksi sukulainen on ärsyyntynyt siitä kun esim minä en ole somessa. Ja kun eräs toinen sukulainen ei oikein poistaa sinne mitään. Miksi pitäisi. Miksi ihmeessä pitäisi tyydyttää hänen uteliaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi että tarvitset jatkuvasti muiden validointia ja siksi olet yksinäinen, koska se on hyvin rasittavaa. Niin pitkään kun elämäsi keskipiste on muiden ihmisten hyväksynnän ympärillä, yksinäisyytesi jatkuu.
M56
Tämä voi olla totta. Olen kokenut niin paljon hylkäämistä elämäni aikana ja vanhemmat joita luulin aina rakastaviksi, selvisi että puhuu selän takana minusta paljon pahaa. Eikä kukaan luota koskaan osaamiseeni. Siksi olen ehkä riippuvainen huomiosta että tuntisin että joku välittää. En tajua sitä aina mutta tämä viesti taas muistutti. Mutta ei silti tarvitsisi alkaa haukkumaan kuten monet muut tässä ketjussa, siitä jos haluaa tykkäyksiä. Ei kai se keltään ole pois. Kysyin vaan miksi ihmiset jättää reagoimatta. -ap-
Ihmiset jättää reagoimatta jos ei kiinnosta. Ymmärrätkö? Ei kiinnosta, ei reagoida. Vai haluaisitko kommentin e.v.v.k ?
Monethan seuraa kymmeniä jopa satoja
Menisi päivätyöksi alkaa tykkäillä ja kommentoida jokaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäysten kerjääjät ovat lapsellisia narsisteja. Minä, minä, minä ja minun töröhuuliselfiet.
Ei kai se ole töröhuulinarsistia, jos vaikkapa ompelen itselleni housut ja esittelen ne tyytyväisenä mutta en saa yhtä ainoaa tykkäystä? Kyllä itsellä on tapana tykätä mitä kaverit tekee ja onnistuu.
Ja sekin miten ne housut esittelee vaikuttaa. Otatko kuvan pelkistä housuista, vai pyllistätkö kameraan? Itselläni on kaksi kaveria, jotka esittelevät itseään somessa tyyliin tissit kameran linssiin ja perse pystyyn. Bikiniposeerauskuvia face täynnä, vanhoilla ämmillä. Uimarantakuva olisi ok, mutta eivät mitkään herutuskuvat. Näyttele niitä omalle ukollesi, mutta
No voi hyvänen aika. Sanotaanko että otan hyvässä valossa kuvan jossa housut on henkarissa, siistissä huoneessa. Mutta ihan sama. Ei täällä tuntemattomat osaa kertoa miksi mun kavereita ei kiinnosta. Muutenkin täällä aina oletetaan huonointa/ruminta/ikävintä kaikista.
Älä säkään tykkää ap kenenkään mistään, katsele niitä vaan hyvällä omallatunnolla kuten täällä opastetaan. Mitäpä sinäkään mistään tykkäilemään. Ajatellaan että on henkilö A niin ihmiset tykkää vaikka se kommentois tappaneensa koiransa. Sekin on sairasta. Jotakin outoa fanitusta ilman aivoja. Sitten tiedän että jotkut eivät kateellisuuttaan peukuta mutta katsovat kyllä kun uteliaita ovat ihmiset luonteeltaan. Tai sitten on joku tuollainen negatiivinen syy ettei peukuteta mutta kunhan utsitaan muiden elämää. Voihan joku toki hyvälläkin katsoa.
Ja se ketkä saa niitä peukkuja paljon on itseasiassa enemmän koukussa niihin peukkuihin kuin ne jotka ei saa peukkuja. Eli otetaan ne peukut pois niin henkilön itsetunto romahtaa, joten siinä suhteessa ihmiset on ihan samaa poppoota kaikki.
No kerrota ap yksi esimerkki millaisia postauksia sulla on.
ps. yleensä ne ryöpyttää joilla itsellään on seuraajia ja peukutuksia. Se on vähän sama kuin on rahaa ja haukkuu köyhiä. Niin kauan kunnes itse on köyhä niin tilanne muuttuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos .Tuossa ajattelussa näkyykin ehkä se ero omaan somekäyttäytymiseeni.
Jos mun kaveri ompelee 'paskat housut' mutta on onnistumiseensa niin tyytyväinen että haluaa sen kertoa, niin tykkään ihan jo siitä. Se voi olla vaikka maailman rumin ja kieroon ommeltu patalappu, jos se on mun kaverin tekemä ja kaveri on innoissaan niin olen innoissaan sen kanssa. Jos ollaan eri paikkakunnilla niin vähintään nyt edes painan tykkää.
Ei mulla ole tapana ajatella että kavereiden tekemiset ja kuulumiset on paskoja.