Suomen ilmavoimien hävittäjät kävijät näyttämässä keskisormea putinin tupoleveille.
"Suomen ilmavoimien hävittäjät saattoivat Viron ilmatilaa loukanneita venäläisiä hävittäjiä."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/12c8eb60-40d3-43e6-a637-93a685d128ef
Kommentit (58)
Ite olisin ampunut jokaisen ryssäkkäsuristimen alas ja näyttänyt vielä paljasta persettä Kremlin ilmansuuntaan.
Seuraavaksi ohjusta migin hanuriin, niin oppii kasakka olemaan.
Ainoa positiivinen juttu tuosta päristelystä on hukkaan palanut kerosiini, joka on jo muutenkin kortilla.
Mutta ärhennellä pitää. Se on venäläistä psyykeä.
En ois panoksia säästellyt saattaessa. Olkaa tyytyväisiä ettei ole minun hommaa
- Talvisodan henki
Montakohan tuhatta litraa kerosiinia tässäkin pelleilyssä taas paloi. Onneksi itse ajan töihin Nissan Micra 1.0 että ilmasto pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan tuhatta litraa kerosiinia tässäkin pelleilyssä taas paloi. Onneksi itse ajan töihin Nissan Micra 1.0 että ilmasto pelastuu.
Meidän puolella ei jalostamot pala, joten vahinko osui taas sinne mihin sen pitikin.
Juu, Nato uhkaa ja sen sellaista byzzäselittämistä. Koskahan noissa tapahtuu se Tosi vahinko?
Vierailija kirjoitti:
No tuossa on Super Hornetin tietoja, noin 10000 kg / h. Eiköhän ole samaa luokkaa.
https://moottori.fi/uutinen/ilmavoimat-koelentaa-usan-merivoimien-tyoju…
Vierailija kirjoitti:
Siinä 3000 kg eli jotain 8000 litraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä 3000 kg eli jotain 8000 litraa.
Siis per kone. Alta tunnin keikka.
Vierailija kirjoitti:
en tykkää yhtään että viro pullistelee naapurissa. ja sit huutaa apuun muita.
jäitä hattuun ja ei osallistuta muiden sotkuihin.
Mitä helvetin pullistelua tämä muka oli Viron osalta... ??
Lukitus päälle ja iigori tapaamaan luojaansa..
Vierailija kirjoitti:
en tykkää yhtään että viro pullistelee naapurissa. ja sit huutaa apuun muita.
jäitä hattuun ja ei osallistuta muiden sotkuihin.
Nato osallistuu ja me sen mukana. Sopimus on sopimus ja sana pitää, paitsi byzzällä.
Kohta on Miggi merihädässä. Suomenlahdessa.
Rysyt alkaa olla epätoivoisia. Mitä huonommin heillä menee sitä enemmän pitää uhitella.
It comes as Russia threatens NATO-member Finland with a coordinated information campaign mirroring the exact playbook the Kremlin used to justify its initial invasion of Ukraine, it has been claimed.
Yes!