Suomen ilmavoimien hävittäjät kävijät näyttämässä keskisormea putinin tupoleveille.
"Suomen ilmavoimien hävittäjät saattoivat Viron ilmatilaa loukanneita venäläisiä hävittäjiä."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/12c8eb60-40d3-43e6-a637-93a685d128ef
Kommentit (69)
Ite olisin ampunut jokaisen ryssäkkäsuristimen alas ja näyttänyt vielä paljasta persettä Kremlin ilmansuuntaan.
Seuraavaksi ohjusta migin hanuriin, niin oppii kasakka olemaan.
Ainoa positiivinen juttu tuosta päristelystä on hukkaan palanut kerosiini, joka on jo muutenkin kortilla.
Mutta ärhennellä pitää. Se on venäläistä psyykeä.
En ois panoksia säästellyt saattaessa. Olkaa tyytyväisiä ettei ole minun hommaa
- Talvisodan henki
Vierailija kirjoitti:
Ite olisin ampunut jokaisen ryssäkkäsuristimen alas ja näyttänyt vielä paljasta persettä Kremlin ilmansuuntaan.
Tässä onkin ero aikuisen ja miesvauvan välillä.
Montakohan tuhatta litraa kerosiinia tässäkin pelleilyssä taas paloi. Onneksi itse ajan töihin Nissan Micra 1.0 että ilmasto pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan tuhatta litraa kerosiinia tässäkin pelleilyssä taas paloi. Onneksi itse ajan töihin Nissan Micra 1.0 että ilmasto pelastuu.
Meidän puolella ei jalostamot pala, joten vahinko osui taas sinne mihin sen pitikin.
Juu, Nato uhkaa ja sen sellaista byzzäselittämistä. Koskahan noissa tapahtuu se Tosi vahinko?
Vierailija kirjoitti:
No tuossa on Super Hornetin tietoja, noin 10000 kg / h. Eiköhän ole samaa luokkaa.
https://moottori.fi/uutinen/ilmavoimat-koelentaa-usan-merivoimien-tyoju…
Vierailija kirjoitti:
Siinä 3000 kg eli jotain 8000 litraa.
Ei uskatltanut give the finger iso äiti VENÄJÄ ... Valehtele natosuomi koira)))
AASI 😁😁😁
Siellä naton persesuristimet käy kovalla :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä 3000 kg eli jotain 8000 litraa.
Siis per kone. Alta tunnin keikka.
en tykkää yhtään että viro pullistelee naapurissa. ja sit huutaa apuun muita.
jäitä hattuun ja ei osallistuta muiden sotkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskatltanut give the finger iso äiti VENÄJÄ ... Valehtele natosuomi koira)))
AASI 😁😁😁
Miksei vodkavenäjä hyökkää? Ei Uskalla!
Vierailija kirjoitti:
en tykkää yhtään että viro pullistelee naapurissa. ja sit huutaa apuun muita.
jäitä hattuun ja ei osallistuta muiden sotkuihin.
Mitä helvetin pullistelua tämä muka oli Viron osalta... ??
Yes!