Miksi seksi on monille keski-ikäisille naisille ihan evvk?
Onko haluttomuus synnynnäistä vai onko niiden miehet vaan ollu huonoja panemaan? Mistä on kyse?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itse olen 58-vuotias nainen. Miesystävä on 62-vuotias. Ennen pidin seksistä, mutta nykyään olen mieluummin ilman, kuin jaksan alkaa jännityksellä odotteleen että seisooko tänään ja jos, niin kuinka kauan. Löysän munan vatkaaminen ei vaan kiinnosta. Kyllä nuorempana pidin seksistä, mutta miehetkin olivat silloin nuoria, ja toimintakuntoisia.
Olenkin usein pohtinut, että kuinka paljon keski-ikäisten naisten haluttomuus johtuu vain haluttomuudesta kumppaniin?
Myönnän, että suurin osa meistä miehistä keski-ikäisinä on jo hyvinkin ukkoutuneita, väsyneitä, ylipainoisia, lihasmassaa menettäneitä, erektiohäiriöisiä, haisevahengityksisiä, ehkä hieman äreitä ja kiukkuisia, sohvaperunoita, alkon käyttäjiä, parisuhteeseen ja seksiin panostamattomia, vääris
No joo, on erektiolääkkeitä, mutta mitä ilmeisimmin mies kuvittelee asian korjaantuvan ilman niitä. On tästä joskus puhuttu, hän sanoo että hankkii niitä, jos minä haluan. No, kyllä minusta hänen pitäisi ihan itse haluta, ja olen sen hänelle sanonutkin.
Jos mies ei huomioi mitenkään eikä henkinen yhteys toimi ei voisi seksi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
"Pelottavaa jotenkin tuo tässäkin ketjussa esiintyvä asenne "on niin paljon muutakin tekemistä", jossa rivien välistä paistaa viesti "olen henkisesti pitemmällä kuin seksiä haluavat"."
Tuo on minusta väärinymmärrys. Itselleni oli täysin neutraali asia tokaista noin. Se ei vähennä mielestäni paljon haluavien oikeuksia suurempaan haluun. Se on vain juuri noin, kuten ilmaisin, eli seksi on asia, joka ei vaan kiinnosta niin paljon.
Ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat "kehollisempia", ilman että arvottaisin asiaa yhtään. Nykyään ei vain saa sanoa ääneen, ettei ole seksistä niin innoissaan. Normi on, että pitäisi olla.
Jep, jos sanoo ettei kiinnosta niin on frigidi, aseksuaali tai hullu. Ei AINAKAAN normaali :D
Vaikka tosiasiassa kun katsoo luojan luomakuntaa niin 99% varsinkin naaraiden elämästä on ihan kaikkea muuta kuin siitetyksi tulemista. Eivätkä he tee mitään asian eteen, ainoastaan avaavat haaransa kun haluavat paritella ja se siitä. Ei ole temppuiluja eikä pervoiluja
En tykkää naistenmiehistä ja oman ikäluokan miehillä on voinut olla satoja naisia joten ei kiitos.
Mies haukkui minua jatkuvasti ja liukkarillakin homma sattui. Nyt ex, enkä aio olla koskaan sillai kemenkään kanssa. Aion olla yksin ja seksittä. Toki tästkin joku repii mun nälvimistä. Aika alkaa..nyt.
Vierailija kirjoitti:
Elin 15v suhteessa jossa seksi narsistin kanssa oli a) tunnetta että olen pumpattava nukke jolla ei ole tunteita tai seksuaalisuutta b) väkivaltaista, myös raiskauksia c) ei ikinä silloin kuin minä olisin halunnut, mutta aina olisi pitänyt olla valmis kun hän halusi
Eipä sen jälkeen kauheesti kiinnosta seksiasiat. Täysin evvk. Uuden kumppanin kanssa meni kaaaaaauuuuaaaan ennenkuin seksi alkoi taas olemaan sitä mitä se oli ennen eksääni.
Eli sinulle "sattui" narsisti mieheksi. Mites nykyinen mies? Onko hän ihana ja jännittävä eroon asti ja sitten hänestäkin löytyy tarkemmin ajatellen narsistisika jota et vaan tajunnut suhteen aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa jotenkin tuo tässäkin ketjussa esiintyvä asenne "on niin paljon muutakin tekemistä", jossa rivien välistä paistaa viesti "olen henkisesti pitemmällä kuin seksiä haluavat".
Mikäs siinä pelottaa? Ajatteletko että ulkosynnyttimien hinkuttaminen on jotenkin hirveän henkisesti kehittnyttä? :D
Huomaatko miten seksivihamielinen olet? Seksi voi tosiaan parhaimmillaan olla spirituaalinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itse olen 58-vuotias nainen. Miesystävä on 62-vuotias. Ennen pidin seksistä, mutta nykyään olen mieluummin ilman, kuin jaksan alkaa jännityksellä odotteleen että seisooko tänään ja jos, niin kuinka kauan. Löysän munan vatkaaminen ei vaan kiinnosta. Kyllä nuorempana pidin seksistä, mutta miehetkin olivat silloin nuoria, ja toimintakuntoisia.
Olenkin usein pohtinut, että kuinka paljon keski-ikäisten naisten haluttomuus johtuu vain haluttomuudesta kumppaniin?
Myönnän, että suurin osa meistä miehistä keski-ikäisinä on jo hyvinkin ukkoutuneita, väsyneitä, ylipainoisia, lihasmassaa menettäneitä, erektiohäiriöisiä, haisevahengityksisiä, ehkä hieman äreitä ja kiukkuisia, sohvaperunoita, alkon käyttäjiä,
Miksi hänen pitäisi haluta haluta, jos ei haluta? Alkaa syömään steroideja siksi, että sinä saat masturboitua miehen peniksellä dildon sijaan? Hmm...
Vastaan tähän:
"Miten se seksin harrastaminen estää muut mielenkiinnon kohteet? Mulla riittää aikaa ja kiinnostusta moneenkin asiaan seksin lisäksi"
Kyllä se estää. Vanhenevan miehen kanssa pitää olla täydellinen ajoitus ja kaikki tähdet kohdillaan jotta homma toimii. Joskus vaatii monta yritystäkin. Sen jäljeen pesulle. Siinä vierähtää helposti pari tuntia, mutta vähintään tunti. Ja tätä monta kertaa viikossa. Liikuntaan käytän vielä enemmän aikaa, mutta siihen se jää. Millekään muulle ei vaan aika riitä arjessa.
Kun nainen haluaa, haukutaan h.raksi. Kannattaisi ehkä jättää se haukkuminen niin voisi halutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa jotenkin tuo tässäkin ketjussa esiintyvä asenne "on niin paljon muutakin tekemistä", jossa rivien välistä paistaa viesti "olen henkisesti pitemmällä kuin seksiä haluavat".
Mikäs siinä pelottaa? Ajatteletko että ulkosynnyttimien hinkuttaminen on jotenkin hirveän henkisesti kehittnyttä? :D
Huomaatko miten seksivihamielinen olet? Seksi voi tosiaan parhaimmillaan olla spirituaalinen kokemus.
Kyllä seksin voi sekottaa ihan mihin tahansa, myös henkisyyteen. Sen voi sekoittaa myös ruokaan, lapsiin (pedofilia), tai vaikka murhaan. Mutta kaikki nämä ovat toteutettavissa myös erikseen, joten niihin ei ole mitään syytä sekoittaa seksuaalisuutta. Päin vastoin, se vaan fukkaa aivojen yhteyksiä ja luo epäterveitä kompulsioita, jotka tekevät elämästä ongelmallisia ja ovat tietyissä asioissa myös ihan oikeita riskejä.
Ei ole kunnolla päässyt seksin makuun.
Vaikka saisi kuinka hyviä orgasmeja, voi seksistä jäädä hyväksikäytetty ja surkea olo pitkäksi aikaa jos siihen ei liity muutakin huomioimista. Parisuhteen tulee olla hyvässä jamassa jotta seksi maistuu.
Ei kun juuri sanoin ettei minun takia tarvitse haluta erektiolääkkeitä syödä, mitä kohtaa et ymmärtänyt?
Henkilökohtaisesti syy on pettäminen.Minulle seksi liittyy luotettavaan,ihanaan parisuhteeseen johon molemmat sitoutuu.
Miehet eivät vaan pysty sellaiseen suhteeseen vaikka seksi olisi hyvää.Ennemmin tai myöhemmin pettävät,valehtelevat silmät päästään varsinkin jos saavat vähänkään huomiota nuoremmalta naiselta.
En vaan jaksa kilpailla, sen verran arvostan itseäni.Ei elämä ole hullumpaa näinkään keski-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tähän:
"Miten se seksin harrastaminen estää muut mielenkiinnon kohteet? Mulla riittää aikaa ja kiinnostusta moneenkin asiaan seksin lisäksi"
Kyllä se estää. Vanhenevan miehen kanssa pitää olla täydellinen ajoitus ja kaikki tähdet kohdillaan jotta homma toimii. Joskus vaatii monta yritystäkin. Sen jäljeen pesulle. Siinä vierähtää helposti pari tuntia, mutta vähintään tunti. Ja tätä monta kertaa viikossa. Liikuntaan käytän vielä enemmän aikaa, mutta siihen se jää. Millekään muulle ei vaan aika riitä arjessa.
Kai sinä tajuat miten typerältä tuo kuulostaa. Että väkisin väännätte vanhan miehen piliä pystyyn jotta sinä saat simuloitua siitetyksi tulemista. Oletettavasti tuo ei ole lastentekotarkoituksessa eli olisiko aika vaan lopettaa?
Jos käytät itse jotain steroideja niin lopeta ne, jotta omakin kehosi saa palata rauhassa luonnon tilaan.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää naistenmiehistä ja oman ikäluokan miehillä on voinut olla satoja naisia joten ei kiitos.
Tiettyjen ammattien miehet on suosittuja joten ei enää tietyssä iässä sellaista miestä, jolla on ollut satoja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksin voi sekottaa ihan mihin tahansa, myös henkisyyteen. Sen voi sekoittaa myös ruokaan, lapsiin (pedofilia), tai vaikka murhaan. Mutta kaikki nämä ovat toteutettavissa myös erikseen, joten niihin ei ole mitään syytä sekoittaa seksuaalisuutta. Päin vastoin, se vaan fukkaa aivojen yhteyksiä ja luo epäterveitä kompulsioita, jotka
Jessus mitä keittiöpsykologiaa...