Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksi on monille keski-ikäisille naisille ihan evvk?

Vierailija
18.09.2025 |

Onko haluttomuus synnynnäistä vai onko niiden miehet vaan ollu huonoja panemaan? Mistä on kyse?

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että monella naisella keski-iässä orgasmit heikkenee niin paljon, ettei seksiä jaksaisi enää harrastaa, mutta kokeilkaas naiset ja miehet seuraavaa, jos teillä naisilla on taito saada monta orgasmia. Ensin orgasmeja naiselle, sitten miehelle, ja sitten taas naiselle. Eka kierros naiselle lisää verenkiertoa, ja toisella kierroksella orgasmit on jo paljon parempia. Voi olla kokeilun arvoista.

Minä en oikein jaksaisi mitään orkkuja.. ei se nyt niin ihmeellistä ole se orgasmi, että sen vuoksi jaksaisin äheltää jotain seksiä . Nou tank juu.

n47

Noin nuorena...

Vierailija
82/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Itse olen 58-vuotias nainen. Miesystävä on 62-vuotias. Ennen pidin seksistä, mutta nykyään olen mieluummin ilman, kuin jaksan alkaa jännityksellä odotteleen että seisooko tänään ja jos, niin kuinka kauan. Löysän munan vatkaaminen ei vaan kiinnosta. Kyllä nuorempana pidin seksistä, mutta miehetkin olivat silloin nuoria, ja toimintakuntoisia. 

Elämä on luopumista

Näin mä olen sen ajatellut. Sanoin miehellekin että voitaisiinko vaan olla ilman, kun turhaudumme molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat niin huonoja. 

Vierailija
84/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Itse olen 58-vuotias nainen. Miesystävä on 62-vuotias. Ennen pidin seksistä, mutta nykyään olen mieluummin ilman, kuin jaksan alkaa jännityksellä odotteleen että seisooko tänään ja jos, niin kuinka kauan. Löysän munan vatkaaminen ei vaan kiinnosta. Kyllä nuorempana pidin seksistä, mutta miehetkin olivat silloin nuoria, ja toimintakuntoisia. 

😂😂😂😂

Niin, itse en oikein tiedä nauraisko vai itkiskö. Suhde on kuitenkin vasta reilun vuoden ikäinen meillä. 

Vierailija
85/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin usein pohtinut, että kuinka paljon keski-ikäisten naisten haluttomuus johtuu vain haluttomuudesta kumppaniin?

Myönnän, että suurin osa meistä miehistä keski-ikäisinä on jo hyvinkin ukkoutuneita, väsyneitä, ylipainoisia, lihasmassaa menettäneitä, erektiohäiriöisiä, haisevahengityksisiä, ehkä hieman äreitä ja kiukkuisia, sohvaperunoita, alkon käyttäjiä, parisuhteeseen ja seksiin panostamattomia, vääristä paikoista karvoittuvia, muutenkin hieman epäsiistejä ja nuhjuisen oloisia. Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin jos olisin itse nainen, niin aika monen keski-ikäisen miehen kanssa jäisi harrastamatta. Ja päinvastoin: jos kumppani on kaikin puolin miellyttävä, rakastettava, hyvät seksitaidot, yhteistä kipinää löytyy, erektio toimii, on siisti ja ulkonäkö vielä ok, niin en epäile, että moni nainen haluaa seksiä vielä iäkkäämpänäkin.

Vierailija
86/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko paljon haluavat naiset kaikkein kiukkuisimpia naisille, jotka eivät niin korosta libidoaan tai se ei ole heillä suuri? Miksi ihmeessä? 

Vierailija
87/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 16 miehen kanssa. Yrittänyt kertoa ja näyttää mistä tykkään. Kukaan ei silti ole osannut.

Yliarvostettua puuhaa koko homma. Toki velvollisuuteni hoidan, kun parisuhteessa olen, mutta ei minun takiani tarvitsisi peittoa heiluttaa. Nuorena siinä oli vielä uutuudenviehätystä. Nyt kiinnostaa muut asiat.

Vierailija
88/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa jotenkin tuo tässäkin ketjussa esiintyvä asenne "on niin paljon muutakin tekemistä", jossa rivien välistä paistaa viesti "olen henkisesti pitemmällä kuin seksiä haluavat".

Vierailija
89/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin usein pohtinut, että kuinka paljon keski-ikäisten naisten haluttomuus johtuu vain haluttomuudesta kumppaniin?

Myönnän, että suurin osa meistä miehistä keski-ikäisinä on jo hyvinkin ukkoutuneita, väsyneitä, ylipainoisia, lihasmassaa menettäneitä, erektiohäiriöisiä, haisevahengityksisiä, ehkä hieman äreitä ja kiukkuisia, sohvaperunoita, alkon käyttäjiä, parisuhteeseen ja seksiin panostamattomia, vääristä paikoista karvoittuvia, muutenkin hieman epäsiistejä ja nuhjuisen oloisia. Nyt kun tarkemmin ajatt

Niin, ei se minusta ole haluttomuutta kumppaniin. Erektio on surkea ja täysin arvaamaton =D, siksi ei vaan huvita. Ehkä 2/10 kerroista on onnistunut edes molempia tyydyttävästi. Taistelua sekin on vähän ollut, kun ei kauheesti jaksais =D

Vierailija
90/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex -miehen kanssa seksi oli alkuun hyvää ja molemmat oltiin siinä aktiivisia. Vuosien aikana kaikki "henkinen" yhteys miehen kanssa katosi. Hän ei enää halunnut lähteä ulos syömään, ajelemaan tai mitään. Esileikki, halailu tai pussailu ei häntä enää kiinnostanut. Silti seksiä olisi pitänyt olla ja kauhea valitus, jos ei kiinnostanut. Miten voi kiinnostaa, kun sen ihmisen kanssa ei ollut enää mitään yhteyttä. Itseä olisi kyllä muuten kiinnostanut, muttei ihmisen kanssa, joka ei halua edes juoda kanssasi kahvia aamuisin tai halailla sohvalla. Ja kyllä, halailu loppui ennen seksiä, ei toisinpäin. 

Vierailija
91/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että suurin osa meistä miehistä keski-ikäisinä on jo hyvinkin ukkoutuneita, väsyneitä, ylipainoisia, lihasmassaa menettäneitä, erektiohäiriöisiä, haisevahengityksisiä, ehkä hieman äreitä ja kiukkuisia, sohvaperunoita, alkon käyttäjiä, parisuhteeseen ja seksiin panostamattomia, vääristä paikoista karvoittuvia, muutenkin hieman epäsii

Erektiohäiriöön on lääkkeitä. Jos mies ei viitsi hankkia niitä, niin miksi panostaa suhteeseen?

Vierailija
92/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ikinä halunnut silloin kun minä halusin"

Tästä lauseesta tuli mieleen, että biologisesti miehet on sillain erilaisia, että toinen pystyy seksiin milloin vaan ja toinen vain kun seisoo. Vaikea se on miehen suostua, jos ei vaan alapää suostu yhteistyöhön.

Erot on onkin päänupin sisällä. Mikä estää naisia haluamasta, kun pienellä liukkarilla vastaavaa kiihottumista ei edes tarvitse?

Liukkarilla ei todellakaan vastaa kiihottumista, voi sattua silti, muutakin kun siellä tapahtuu kuin liukkaus jos homma toimii. Sinä et vissiin sattumoisin asiaa tiennyt....

Vierailija
93/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelottavaa jotenkin tuo tässäkin ketjussa esiintyvä asenne "on niin paljon muutakin tekemistä", jossa rivien välistä paistaa viesti "olen henkisesti pitemmällä kuin seksiä haluavat"."

Tuo on minusta väärinymmärrys. Itselleni oli täysin neutraali asia tokaista noin. Se ei vähennä mielestäni paljon haluavien oikeuksia suurempaan haluun. Se on vain juuri noin, kuten ilmaisin, eli seksi on asia, joka ei vaan kiinnosta niin paljon.

Ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat "kehollisempia", ilman että arvottaisin asiaa yhtään. Nykyään ei vain saa sanoa ääneen, ettei ole seksistä niin innoissaan. Normi on, että pitäisi olla. 

Vierailija
94/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että monella naisella keski-iässä orgasmit heikkenee niin paljon, ettei seksiä jaksaisi enää harrastaa, mutta kokeilkaas naiset ja miehet seuraavaa, jos teillä naisilla on taito saada monta orgasmia. Ensin orgasmeja naiselle, sitten miehelle, ja sitten taas naiselle. Eka kierros naiselle lisää verenkiertoa, ja toisella kierroksella orgasmit on jo paljon parempia. Voi olla kokeilun arvoista.

Minä en oikein jaksaisi mitään orkkuja.. ei se nyt niin ihmeellistä ole se orgasmi, että sen vuoksi jaksaisin äheltää jotain seksiä . Nou tank juu.

n47

Noin nuorena...

Kai tajuat, että orgasmin saaminen vaati naiselta 0 kalorin suorituksen. Miehen kanssa orgasmin saaminen vaatii kaloreita JA terapiaa. Mainekin menee.

Vierailija
95/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät osaa rentoutua. Päässä ei pyöri miehen nähdessä seksi, vaan Narsisti, Persu, Ikäero, Sika jne. Ei siinä halut nouse ellei tuollainen kiihota.

Vierailija
96/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa jotenkin tuo tässäkin ketjussa esiintyvä asenne "on niin paljon muutakin tekemistä", jossa rivien välistä paistaa viesti "olen henkisesti pitemmällä kuin seksiä haluavat".

Tuohan on ihan omassa päässäsi. Mulla nyt vaan on paljon muutakin tekemistä eikä kiinnosta seksi pätkääkään ja pidän sitä ajantuhlauksena. Muiden panemiset ja panematta jättämiset tas ei kiinnosta paskan vertaa, enkä arvota ihmisiä kusivehkeiden hankauksen tai hankaamatta jättämisten perusteella sen enempää henkisesti kuin millään muullakaan tavalla. Tuo on ihan täysin omaa kuvitelmaasi ja kertoo kyllä vain sinun arvomaailmastasi ja harhoistasi eikä kenestäkään muusta. 

Vierailija
97/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pelottavaa jotenkin tuo tässäkin ketjussa esiintyvä asenne "on niin paljon muutakin tekemistä", jossa rivien välistä paistaa viesti "olen henkisesti pitemmällä kuin seksiä haluavat"."

Tuo on minusta väärinymmärrys. Itselleni oli täysin neutraali asia tokaista noin. Se ei vähennä mielestäni paljon haluavien oikeuksia suurempaan haluun. Se on vain juuri noin, kuten ilmaisin, eli seksi on asia, joka ei vaan kiinnosta niin paljon.

Ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat "kehollisempia", ilman että arvottaisin asiaa yhtään. Nykyään ei vain saa sanoa ääneen, ettei ole seksistä niin innoissaan. Normi on, että pitäisi olla. 

Olet oikeassa. En tarkoittanutkasn että kaikilla olisi niin, ja olemme tosiaan erilaisia. Tässä ketjussa on kuitenkin joitain todella seksivihamielisiä kommentteja.

Vierailija
98/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että suurin osa meistä miehistä keski-ikäisinä on jo hyvinkin ukkoutuneita, väsyneitä, ylipainoisia, lihasmassaa menettäneitä, erektiohäiriöisiä, haisevahengityksisiä, ehkä hieman äreitä ja kiukkuisia, sohvaperunoita, alkon käyttäjiä, parisuhteeseen ja seksiin panostamattomia, vääristä paikoista karvoittuvia, muutenkin hieman epäsiistejä ja nuhjuisen oloisia. Nyt kun tarkemmin ajatt

Itse en näe edes viehättävän miehen kanssa masturboimista millään tavalla kovin kiinnostavana juttuna. Kertoo mielen alhaisuudesta jos mies vielä kymmenien, satojen, tuhansien panojen jälkeen yrittää vaan panna ja panna lisää. Kokeilisi vaihteeksi vaikka selibaattia, jos se johtaisi johonkin järkevämpiin tuloksiin.

Vierailija
99/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin 15v suhteessa jossa seksi narsistin kanssa oli a) tunnetta että olen pumpattava nukke jolla ei ole tunteita tai seksuaalisuutta b) väkivaltaista, myös raiskauksia c) ei ikinä silloin kuin minä olisin halunnut, mutta aina olisi pitänyt olla valmis kun hän halusi

Eipä sen jälkeen kauheesti kiinnosta seksiasiat. Täysin evvk. Uuden kumppanin kanssa meni kaaaaaauuuuaaaan ennenkuin seksi alkoi taas olemaan sitä mitä se oli ennen eksääni.

Otan osaa kokemiisi kärsimyksiin tuossa toimimattomassa parisuhteessa narsistikumppanisi kanssa. Ei ole kuitenkaan toista kohtaan oikein, että piiloudut haluttomuutesi kanssa tuon menneen suhteen taakse, ja annat uuden kumppanisi suu auki ihmetellä, miksi kemiat ei pelaa? Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, ja se on myös ihan ookoo, ja oma asiasi. Mutta eikö olisi reilumpaa pysyä pois parisuhteista joko iäksi, tai kunnes olet sisäisen minäsi kanssa saanut nuo traumasi selviteltyä? 

Vierailija
100/187 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat vain niin erilaisia tässä asiassa. Toisilla on kai luonnostaan jotenkin korkea libido. Ovatko ehkä muutenkin eksktovertteja ja elämyshakuisia? Tai sitten heillä on testosteronia enemmän?

Toisilla on taas kaikkea muuta mielenkiinnon kohdetta enemmän elämässä. Minusta pitäisi hyväksyä myös sellaiset ihmiset, joilla ei ole korkea libido. Nykyään on joku oletusasetus, että seksin pitäisi kiinnostaa koko ajan ja kaikkina ikäkausina. 

Minulla on kyllä korkea libido, mutta en kohdista halujani miehiin. En toisaalta myöskään naisiin. Olen tyytyväisin itseni kanssa. En ole saanut mitään irti sek-sistä toisen ihmisen kanssa. En nauti siitä että vatkaan jonkun vehjettä saati että alkaisin lutkuttamaan, hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä