Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (2147)
Alkoiko syyttäjällä pankkitili tyhjenemään uhkaavasti vai mikä on syynä että tätä pyöritellään näköjään hautaan asti veronmaksajien rahaa kupaten? Ketään luultavasti ei enää kiinnosta koko juttu pätkääkään enää.
Vastassa on ollut varsin älykäs rikollinen yksilö, joka on osannut pyöritellä varsinkin noita tiettyjä oikeuspsykologeja.
Joka on nyt valjastanut oman puolestapuhujatiiminsä puhumaan skeidaa palstoilla, jotta saadaan yleisön mp käännettyä Auerin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Eri lehtien toimittajat ovat alkaneet tehdä tarkempia juttuja Auerin pitkästä vastauksesta painottaen erinäisiä asioita. Esimerkiksi Ilta-Sanomien jutussa tuodaan esiin, mitä uusia asiantuntijalausuntoja puolustus on hankkinut lasten kertomuksista. Göteborgista on saatu lausunto psykologian prof Granhagilta, joka sanoo, että lasten kertomusten paikkaansapitävyydellä on olematon todennäköisyys. Vanhat tutut Santtila ja Finnilä taas lausuvat, että lasten alkuperäiset kertomukset olivat sisällöllisesti epärealistisia ja useilta osin fyysisesti mahdottomia. Aikuistuneiden lasten uusia kertomuksia he pitävät keskenään johdonmukaisia ja realistisina.
Olen yhä epäilevällä kannalla tuon Santtilan kyvystä tarkastella asioita objektiivisesti, koska hän on niin vahvasti tuonut esiin mielipiteitään myös murhasta. Kiinnostaa myös tietää, osaako tuo Granhag suomea.
Googlaamalla selviää, että Pär Granhag on Santtilan kavereita. Heillä on yhteisiä julkaisuja. Sinällään voi olla ihan pätevä tyyppi, mutta kyllä noita lasten kertomuksia pitäisi lukea alkuperäiskielellä. Ei riitä, että Pekka sanoo, mitä niissä lukee.
Kävin minfossa pitkästä aikaa. Sieltä on Annelia syyllistävä porukka kadonnut lähes kokonaan. Totuus voitti?
Tästä ei tule niin sanotusti lasta eikä paskaakaan. Katsotaanpa vain.
Auerin lasten kertomusten uskottavuutta ovat aina heikentäneet nuo "saatananpalvonta" jutut. Siinä Auer onnistui rituaalileikeillään sekoittamaan lasten ja monen aikuisen päät. En ymmärrä, miksei tajuta, että ne olivat Annelin tarkoituksellista kieroilua? Tuota leikkiä leikkivät etupäässä äiti ja vanhin tyttö ja nuoremmat olivat siinä ne, joiden silminnäkijäkertomuksia sotkettiin.
Näihin keskittyminen vie huomion pois Ihlen teoista Auerin hyväksynnällä. Edes rikostoimittaja eivät kehtaa sanoa, mitä nämä oikein tekivät syytteiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/auer-tyrmaa-rikossyytteet-lapset-sa…
"sosiaalityöntekijät harkitsivat jo heinäkuussa 2010 lastensuojeluilmoituksen tekemistä sijaishuoltajien menettelystä. Sittemmin sosiaalityöntekijä teki rikosilmoituksen sijaisvanhempien kasvatustavoista, mutta poliisi ei ottanut asiaa tutkittavakseen"
Tämäkään ei liity serikäsittelyyn eikä murhatutkimukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi tuossa oikeudenkäynnissä miten tahansa niin kyllähän tämä tapaus paljastaa kansalle, että meidän oikeusjärjestelmämme on rikki. Ei tällaisilla perusteilla olisi koskaan pitänyt tuomita ketään.
Ai vaikka syytetyt itse tunnustivat esim. lyöneensä lapsia.
Tuolla Auerin blogissakin hän kirjoitti, että hänestä seisottamiset ja tukistamiset ovat ok lastenkasvatuksessa.
Tuo riippuu iästä niin paljon. Minä olen niin vanha, että omassa lapsuudessa tuo oli yleistä. Nykyään ei taida olla sallittua.
Riippuu riippuu, muttei enää 1990 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Kävin minfossa pitkästä aikaa. Sieltä on Annelia syyllistävä porukka kadonnut lähes kokonaan. Totuus voitti?
Murhaa ja seri-juttua selvitelleestä porukasta älykkäimmät lähtivät sieltä pois oikeudenkäyntien loputtua. Muutama jäi, mutta annelistit eivät keskustele heidän kanssaan enää muutoin kuin käskemällä lukemaan Naakan Raamattua.
Nykyään siellä emännöivät Annelin ystävättäret ja ylistämällä alistettu Naakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi tuossa oikeudenkäynnissä miten tahansa niin kyllähän tämä tapaus paljastaa kansalle, että meidän oikeusjärjestelmämme on rikki. Ei tällaisilla perusteilla olisi koskaan pitänyt tuomita ketään.
Ai vaikka syytetyt itse tunnustivat esim. lyöneensä lapsia.
Tuolla Auerin blogissakin hän kirjoitti, että hänestä seisottamiset ja tukistamiset ovat ok lastenkasvatuksessa.
Tuo riippuu iästä niin paljon. Minä olen niin vanha, että omassa lapsuudessa tuo oli yleistä. Nykyään ei taida olla sallittua.
Riippuu riippuu, muttei enää 1990 luvulla.
Kyllä sitä ainakin maaseudulla tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ihle?
Ex-Kukka.
Vierailija kirjoitti:
Vastassa on ollut varsin älykäs rikollinen yksilö, joka on osannut pyöritellä varsinkin noita tiettyjä oikeuspsykologeja.
Joka on nyt valjastanut oman puolestapuhujatiiminsä puhumaan skeidaa palstoilla, jotta saadaan yleisön mp käännettyä Auerin puolelle.
Oho, kaikenlaisia lukutaidottomia hulluja täällä onkin. Aivan selvää on, että Auer ja Kukka saavat molemmat miljoonakorvaukset. Toivottavasti poliisi oppii tekemään työnsä oikein ja rehellisesti. Voi olla liikaa pyydetty.😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auerista on aina tullut oudon ihmisen vibat. En kyllä käsitä miten kutsuu vieraan ukon himaansa jossa on vielä lapset paikalla. Ja mitä Jens on hakenut neljän lapsen yksinhuoltajasta??? No tietysti helppoa panoa, mutta mikä järki tällaista ihmistä on lapsiin silloin heti tutustuttaa??
Näitähän Jedillä on useampiakin kun tasokkaampiin kaltaisellaan roskaväellä ei olisi mitään saumaa. Jedin naismaku on muutenkin lapsenomaiset naiset. Ehkä kynnys lapsiin on siksikin madaltunut?
Taidat olla joku joka hänet tuntee ja on katkeroitunut jostain syystä? Olet ehkä saanut häneltä pakit tai vastaavaa. Noista viesteistäsi voi ihan hyvin saada kunnianloukkaussyytteen.
Kyllä, kannattaa olla varovainen. En ihmettelisi yhtään, että vielä jatku
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murhaa ja seri-juttua selvitelleestä porukasta älykkäimmät lähtivät sieltä pois oikeudenkäyntien loputtua. Muutama jäi, mutta annelistit eivät keskustele heidän kanssaan enää muutoin kuin käskemällä lukemaan Naakan Raamattua.
Onhan se surmayö selitetty aika rautalankamallisesti monessakin lähteessä. Mulle ei tuota ongelmia päätellä asioita itse, joten olen saavuttanut saman lopputuloksen kuin hovioikeus, Naakka ynnä muut ihan itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auerista on aina tullut oudon ihmisen vibat. En kyllä käsitä miten kutsuu vieraan ukon himaansa jossa on vielä lapset paikalla. Ja mitä Jens on hakenut neljän lapsen yksinhuoltajasta??? No tietysti helppoa panoa, mutta mikä järki tällaista ihmistä on lapsiin silloin heti tutustuttaa??
Näitähän Jedillä on useampiakin kun tasokkaampiin kaltaisellaan roskaväellä ei olisi mitään saumaa. Jedin naismaku on muutenkin lapsenomaiset naiset. Ehkä kynnys lapsiin on siksikin madaltunut?
Taidat olla joku joka hänet tuntee ja on katkeroitunut jostain syystä? Olet ehkä saanut häneltä pakit tai vastaavaa. Noista viesteistäsi voi ihan hyvin saada kunnianloukkaussyytteen.
Väkivaltaiselta naisten- lastenhakkaaja taksisuharilta saamat pakit katkeroit
Aivan. Jedihän se niitä pakkeja on saanut ja yhäkin saa. Eikä muuta saakaan. Kun mies on mitä on, niin ei ole nimenvaihtokaan muuttanut tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko syyttäjällä pankkitili tyhjenemään uhkaavasti vai mikä on syynä että tätä pyöritellään näköjään hautaan asti veronmaksajien rahaa kupaten? Ketään luultavasti ei enää kiinnosta koko juttu pätkääkään enää.
Ylen jutussa syyttäjä kertoo avoimesti että suurin syy prosessin uudelleenkäynnistämiselle on se, että vältyttäisiin maksamasta Auerille ja Kukalle miljoonakorvauksia.
Siinä riippumatonta oikeusjärjestelmää taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen jutussa syyttäjä kertoo avoimesti että suurin syy prosessin uudelleenkäynnistämiselle on se, että vältyttäisiin maksamasta Auerille ja Kukalle miljoonakorvauksia.
Siinä riippumatonta oikeusjärjestelmää taas.
Halvemmaksi tulisi vaan maksaa Auerille nyt, sillä jokaisesta turhasta "prosessin uudelleenkäynnistämiselle" tulee vaan Auerille kestymään lisää miljoonia. Kun ei häntä syylliseksi enää voida todeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surmayö selitetty aika rautalankamallisesti monessakin lähteessä. Mulle ei tuota ongelmia päätellä asioita itse, joten olen saavuttanut saman lopputuloksen kuin hovioikeus, Naakka ynnä muut ihan itsenäisesti.
Kuinka monta kertaa käyt täällä kehuskelemassa "itsenäistä" ajatteluasi? Harmi, kun täällä ei ole aikaa eikä tilaa, niin en voi askel askeleelta näyttää, missä kaikessa olet päätynyt väärään johtopäätökseen ja mitä olet jättänyt huomioon ottamatta.
On tästä sikäli ollut hyötyä, että Poliisiammattikorkeakoulussa painotetaan rikospaikkatutkinnan tärkeyttä ja lasten oikeuspsykologisten haastattelujen tekoa opetetaan paremmin.