Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (12626)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:"Seri- ja murhauskovaista harmittaa, kun elämä on nii surkeaa, ettei kykene tilaamaan tai edes raahautumaan kirjastoon. Haastattelu on pitkä, enkä minä lähde näille uskovaisille mitään kopioimaan, kun on laitonta. Menkää töihin, niin on varaa normaaliin elämään."
Pyysinkö muka kopioimaan? Puhuin kyllä referoinnista eli olennaisten asioiden tiivistämisestä. Sinulle ei varmaankaan ole tullut mieleen, että täällä voi vallan hyvin kirjoitella joku vuodepotilas.
En referoi. Pistä joku kirjastoon ja käske ottaa kopiot jutusta tai jutuista. HS julkaisi tähän liittyen useammankin jutun vuonna 2023. Vallan hyvin onnistuu näinkin.
Täällä on riittävästi seri- ja murhauskovaisia, jotka saattavat tarttua yhteen, kahteen sanaan ja kääntävät faktat päälaelleen. Tämän vuoksi ei mitään referointia saati laitonta kopiointia.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole lukenut 25.3.2023 artikkelia, mutta antaa ymmärtää ja muistelee vaikka mitä disinformaatiota. 25.2.2023 julkaistu artikkeli oli haastattelu, ei mikään vuodatus."
Okei, miksei joku ole sitten voinut tuotakaan kertoa? Joku kopioi tänne pätkän, jossa näytti olevan ikään kuin pätkä Fredmanille kerrotusta. Aikuistuneet lapsetko siis menivät ihan Reinbothin haastateltaviksi? Ja heti, kun olivat saaneet pojan taivutetuksi perumaan? Reinboth tapasi nuoret?
Käy lukemassa lehti ihan itse, jospa se selviää. Seri- ja murhauskovaisille ei kannata kertoa täällä mitään. Kehitelköön itse taas jotain tarinaa.
"Aikuiset lapset kertoivat itseään koskevia asioita ja itseään koskevista aineistoista. Mikä siinä oli salattavaa ja siten laitonta vuonna 2023?"
Nämä dildot päässä kirmaamiset jne. on kerrottu julki jo ennen vuotta 2023 Auerin toimesta, ei lasten.
Tuossa Hesarin artikkelissa keskeistä varmaan se, että lapset kertoi vähän siitä prossista miten eteni ja miten mm. sv:t kyselivät yksityiskohtia tarjoten esim. seks. asioista kysymyksiä, joista lapsilla ei ollut pienintäkään hajua mitä tarkoittavat. Koska sv:t olivat niistä kuitenkin innoissaan, alkoivat myötelemään ja vielä lisäilemään. Kun yrittivät jossain välissä sanoa, että eihän noin kyllä oikeasti tapahtunut, suuttuivat ja alkoivat olla vihaisia. Niinpä jatkettiin linjalla, mikä teki ne tyytyväisiksi. Suunnilleen näin.
En mä tiennyt tuollaisista asioista mitään, mut kun ne kysy yksityiskohtaisesti, onko tällaista tapahtunut, niin sitten mä loppujen lopuksi vain myönsin et olis tapahtunut vaikka ei ois. Tyttö-04
Sitt ne alkoi kyselemään kaikkia kysymyksiä, kun siihen sanoi ei, ne jatko, kunnes siihen sano ett joo. Ne kysy sitä vaikka kuinka monta kertaa. Ne kyseli, että onks meille tehty jotain näin tämmöstä, kun sanottii ei oo, niin sitt ne vain jatko sitä. Poika-99. KUN sijaisvanhemmat kertoivat lasten tarinoista viranomaisille, tapahtumat alkoivat vyöryä vauhdilla. Lastenpsykiatrian yksikön kuulemisissa lapset eivät enää uskaltaneet myöntää valehdelleensa.Mä en vaan uskaltanut myöntää. Mä en edes muista mitä mä sanoin silloin, kun mä olin lapsi. Tyttö-04
Mä tiesin et ne videoidaan ja mä luulin et ne [sijaisvanhemmat] kattoo ne, ja mä.. ne oli pistänyt meidät sanomaan niin mä pelkäsin sitten. En mää tiennyt ettei ne niitä näe. Poika-99
Eli siinä HS jutussa ei siis oikeasti olekaan mitään!
Luin kyllä sen jutun, jossa Anneli kertoi, milloin oli tavannut kutakin lasta. Siitä kävi ilmi, että hän ei ole malttanut noudattaa Fredmanin neuvoja, vaan on ollut yhteydessä tyttöihin hyvin varhaisessa vaiheessa.
2018 s24-houkuttelut, 2019 ens. tytön tapaaminen, 2021-2023 lasten perumiset Fredmanille ja 2023 Hesarin haastatteluun meno vaikuttaakseen julkiseen mielipiteeseen.
Hesari julkaisi vuonna 2023 Aureihin liittyen
24.2.2023 neljä juttua eli yksi pääjuttu ja kolme kainalojuttua
25.2. 2023 kolme juttua
26.2.2023 kaksi juttua
27.2.2023 yhden jutun
28.3.2023 pääkirjoituksen
4.3.2023 yhden jutun
30.5.2023 yhden jutun.
Siitä vaan kirjastoon lukemaan, ja mielellään kävellen. Liikunta tekee hyvää myös korvien välille.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Hesarin artikkelissa keskeistä varmaan se, että lapset kertoi vähän siitä prossista miten eteni ja miten mm. sv:t kyselivät yksityiskohtia tarjoten esim. seks. asioista kysymyksiä, joista lapsilla ei ollut pienintäkään hajua mitä tarkoittavat. Koska sv:t olivat niistä kuitenkin innoissaan, alkoivat myötelemään ja vielä lisäilemään. Kun yrittivät jossain välissä sanoa, että eihän noin kyllä oikeasti tapahtunut, suuttuivat ja alkoivat olla vihaisia. Niinpä jatkettiin linjalla, mikä teki ne tyytyväisiksi. Suunnilleen näin.
En mä tiennyt tuollaisista asioista mitään, mut kun ne kysy yksityiskohtaisesti, onko tällaista tapahtunut, niin sitten mä loppujen lopuksi vain myönsin et olis tapahtunut vaikka ei ois. Tyttö-04Sitt ne alkoi kyselemään kaikkia kysymyksiä, kun siihen sanoi ei, ne jatko, kunnes siihen sano ett joo. Ne kysy sitä vaikka kuinka monta kertaa. Ne kyseli, että onks meille tehty jotain näin tämmöstä, kun
Kiitos sinulle, kun annat oman panoksesi keskusteluun. Tämä vaikuttaa olevan samaa asiaa mitä aikuistuneet lapset ovat puhuneet nyt oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Luin kyllä sen jutun, jossa Anneli kertoi, milloin oli tavannut kutakin lasta. Siitä kävi ilmi, että hän ei ole malttanut noudattaa Fredmanin neuvoja, vaan on ollut yhteydessä tyttöihin hyvin varhaisessa vaiheessa.
2018 s24-houkuttelut, 2019 ens. tytön tapaaminen, 2021-2023 lasten perumiset Fredmanille ja 2023 Hesarin haastatteluun meno vaikuttaakseen julkiseen mielipiteeseen.
Ja mistähän kävi ilmi, että AA ei malttsnut noudattaa Fredmanin neuvoja. Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiennyt tuollaisista asioista mitään, mut kun ne kysy yksityiskohtaisesti, onko tällaista tapahtunut, niin sitten mä loppujen lopuksi vain myönsin et olis tapahtunut vaikka ei ois. Tyttö-04Sitt ne alkoi kyselemään kaikkia kysymyksiä, kun siihen sanoi ei, ne jatko, kunnes siihen sano ett joo. Ne kysy sitä vaikka kuinka monta kertaa. Ne kyse
Kiitos sinulle, kun annat oman panoksesi keskusteluun. Tämä vaikuttaa olevan samaa asiaa mitä aikuistuneet lapset ovat puhuneet nyt oikeudessa.
Artikkeli on pitkä, ja tänne on (laittomasti) kopioitu vain pari pätkää. Jos ei ole seurannut oikeudenkäynnin julkisia osuuksia, ei voi tietää, mitä artikkelissa on , jota ei ole julkisesti käsitelty oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
En mä tiennyt tuollaisista asioista mitään, mut kun ne kysy yksityiskohtaisesti, onko tällaista tapahtunut, niin sitten mä loppujen lopuksi vain myönsin et olis tapahtunut vaikka ei ois. Tyttö-04Sitt ne alkoi kyselemään kaikkia kysymyksiä, kun siihen sanoi ei, ne jatko, kunnes siihen sano ett joo. Ne kysy sitä vaikka kuinka monta kertaa. Ne kyseli, että onks meille tehty jotain näin tämmöstä, kun
"Mä tiesin et ne videoidaan ja mä luulin et ne [sijaisvanhemmat] kattoo ne, ja mä.. ne oli pistänyt meidät sanomaan niin mä pelkäsin sitten. En mää tiennyt ettei ne niitä näe. Poika-99"
-Gummerus haluaa tietää, kyselivätkö vai käskivätkö sijaisvanhemmat kertomaan asioita.
- Koskaan ne ei sanoneet meille, että teidän pitää kertoa näin tai näin. -
Melko ympäripyöreää...
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö vielä kuulunut niin, että ei mitään lisukkeitakaan, vaan paljas puuro. Ja vieressä piti katsoa kun muut söi muuta ruokaa. Paitsi ei saanut katsoa kun jääkaappi avattiin.
Sijaisäiti kuitenkin kertoi tehneensä lapsille terveellistä ruokaa lautasmallin mukaisesti. Veikkaan, että totuus on jossain puolitiessä. Jos lapset olivat siihen asti tottuneet syömään nuudelia, ranskalaisia ja kalapuikkoja yms. eineksiä, niin ehkäpä se terveellinen ruoka tuntui siltä, että ei ollut "mitään syötävää", jos nuudeleiden kanssa ei ollutkaan nakkeja vaan kasviksia. Tai kaurapuuro voi tuntua ankealta, jos söisi mieluummin vanukkaita, sokerijogurtteja ja -muroja, joita taas terveyssyistä kaikki eivät halua lapsille antaa.
Auer oli itse kasvissyöjä ja eikö hänellä ollut mammadieettiryhmäkin. Pakkohan hänen oli ymmärtää ruoan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistähän kävi ilmi, että AA ei malttsnut noudattaa Fredmanin neuvoja. Lähde?
Se on pääteltävissä aikajanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö vielä kuulunut niin, että ei mitään lisukkeitakaan, vaan paljas puuro. Ja vieressä piti katsoa kun muut söi muuta ruokaa. Paitsi ei saanut katsoa kun jääkaappi avattiin.
Sijaisäiti kuitenkin kertoi tehneensä lapsille terveellistä ruokaa lautasmallin mukaisesti. Veikkaan, että totuus on jossain puolitiessä. Jos lapset olivat siihen asti tottuneet syömään nuudelia, ranskalaisia ja kalapuikkoja yms. eineksiä, niin ehkäpä se terveellinen ruoka tuntui siltä, että ei ollut "mitään syötävää", jos nuudeleiden kanssa ei ollutkaan nakkeja vaan kasviksia. Tai kaurapuuro voi tuntua ankealta, jos söisi mieluummin vanukkaita, sokerijogurtteja ja -muroja, joita taas terveyssyistä kaikki eivät halua lapsille antaa.
Eikö se tullut lasten puheissa esiin, että nimenomaan Annelin kanssa syötiin nuudeleita. Lapset ovat saaneet tarinoihinsa ainekset kotoa Annelin luota. Ne on vaan laitettu sijaisvanhempien niskoille nyt.
Ja sopiihan se kuvaan myös sotkuisen kodin kanssa, nuudelit kattilaan vaan niin ei tarvitse Annelin paljon ruokaa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiennyt tuollaisista asioista mitään, mut kun ne kysy yksityiskohtaisesti, onko tällaista tapahtunut, niin sitten mä loppujen lopuksi vain myönsin et olis tapahtunut vaikka ei ois. Tyttö-04Sitt ne alkoi kyselemään kaikkia kysymyksiä, kun siihen sanoi ei, ne jatko, kunnes siihen sano ett joo. Ne kysy sitä vaikka kuinka monta kertaa. Ne kyse
Melko ympäripyöreää...
Totta kai, seri- ja murhauskovaisille ympäripyöreää sinne sängyn pohjalle, kun ovat kyenneet tavaamaan pienen pätkän pitkästä artikkelista puhumattakaan muista artikkeleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tullut lasten puheissa esiin, että nimenomaan Annelin kanssa syötiin
Että tällaista disinformaatiota tällä kertaa...
Miten tää on vielä vapaalla jalalla?
Vierailija kirjoitti:
Auer oli itse kasvissyöjä ja eikö hänellä ollut mammadieettiryhmäkin. Pakkohan hänen oli ymmärtää ruoan päälle.
Nuudelit ovat vehnää ja riisiä, ranskikset perunaa.
Olen epäillyt että nuo nuudelit ja ranut ovat olleet ns.turvaruokia lapsille. Eivät ehkä ole suostuneet syömään muuta niin on laitettu sitten sitä, mihin ovat tottuneet, jotta söisivät edes jotain.
"Ei ole lukenut 25.3.2023 artikkelia, mutta antaa ymmärtää ja muistelee vaikka mitä disinformaatiota. 25.2.2023 julkaistu artikkeli oli haastattelu, ei mikään vuodatus."
Okei, miksei joku ole sitten voinut tuotakaan kertoa? Joku kopioi tänne pätkän, jossa näytti olevan ikään kuin pätkä Fredmanille kerrotusta. Aikuistuneet lapsetko siis menivät ihan Reinbothin haastateltaviksi? Ja heti, kun olivat saaneet pojan taivutetuksi perumaan? Reinboth tapasi nuoret?