Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (10463)
Vierailija kirjoitti:
Syyllistäjäpsykopaatti vastailee itselleen teeskennellen toista kirjoittajaa. Tänne pitäisi saada sama systeemi kuin ylikselle, että jokainen kirjoittaja saa oman järjestysnumeron ketjuun, jolloin nähdään itselleen vastaajat.
Jaaha, syyllistäjäpsykopaatiksi Aueria kyseenalaistavia haukkuja heräsi. Foliohattu väpättää ja kohta alkaa taas sensuuri. Kommentteja poistuu vauhdilla, kun tämä maanikko pääsee vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään kummastuta se, ettei Anneli itse ole kertonut tarvinneensa terapiaa kaikkina näinä vuosina? Sen sijaan hän on strategioinut yhä uusia purkuhakemuksia, esiintuloja medioissa ja ollut taustapiruna ystävättärensä omakustannekirjassa.
Minua on kummastuttanut.
Sen lisäksi, että hän on vähätellyt lasten terapiaa ja selitellyt myöhemmin sen keskeytystä mm. mainehaitalla lapsille (kerrassaan outo näkökulma perheen tragediaan nähden. Olisiko enemmän Annelin omasta maineesta kyse), ei missään yhteydessä ole tullut ilmi hänen oma tarpeensa saada ammattiapua puolisonsa murha-asiassa. Jos itse olisin ollut todistamassa puolisoni raakaa murhaa, romahtaisin varmasti, olisin pitkään täysin toimintakyvytö, en varsinkaan haluaisi roikkua treffipalstoilla puolialastomin valokuvin, enkä yrittäisikään selvitä ilman
Auer kertoi omassa kuulemisessaan, että on käynyt traumaterapian.
Minua on kummastuttanut.
Sen lisäksi, että hän on vähätellyt lasten terapiaa ja selitellyt myöhemmin sen keskeytystä mm. mainehaitalla lapsille (kerrassaan outo näkökulma perheen tragediaan nähden. Olisiko enemmän Annelin omasta maineesta kyse), ei missään yhteydessä ole tullut ilmi hänen oma tarpeensa saada ammattiapua puolisonsa murha-asiassa. Jos itse olisin ollut todistamassa puolisoni raakaa murhaa, romahtaisin varmasti, olisin pitkään täysin toimintakyvytö, en varsinkaan haluaisi roikkua treffipalstoilla puolialastomin valokuvin, enkä yrittäisikään selvitä ilman ammattitahon terapeuttista apua.