Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti

Vierailija
16.09.2025 |

Jännittävää, mitenhän päättyy.

Kommentit (10444)

Vierailija
10441/10444 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki mun eiliset viestit on poistettu. Kirjoitin mm. että eiväthän psykologit itsekään lasten juttuja uskoneet.

Eli toisin kuin joku tässä ketjussa jatkuvasti väittää, täältä ei poistateta vain Annelin vastaisia juttuja. 

Me ns anti-annelistit emme ole poistattaneet kenenkään viestejä. Epäilen, että tuo joku saattaa jopa valehdella, että hänen viestejään myös olisi poistettu. En nimittäin muista tuollaisia viestejä lukeneeni, mutta en kyllä ollut eilen ketjussa kovinkaan pitkään. 

Me? Mistä sä tiedät kenestäkään muusta kuin itsestäsi? 

Minä näin kyllä tuon viestin ennen sen poistoa, eli ei ollut valhe. 

Vierailija
10442/10444 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki mun eiliset viestit on poistettu. Kirjoitin mm. että eiväthän psykologit itsekään lasten juttuja uskoneet.

Eli toisin kuin joku tässä ketjussa jatkuvasti väittää, täältä ei poistateta vain Annelin vastaisia juttuja. 

Me ns anti-annelistit emme ole poistattaneet kenenkään viestejä. Epäilen, että tuo joku saattaa jopa valehdella, että hänen viestejään myös olisi poistettu. En nimittäin muista tuollaisia viestejä lukeneeni, mutta en kyllä ollut eilen ketjussa kovinkaan pitkään. 

Me? Mistä sä tiedät kenestäkään muusta kuin itsestäsi? 

Minä näin kyllä tuon viestin ennen sen poistoa, eli ei ollut valhe. 

No luenhan minä täällä viestejä ihan samalla lailla kuin muutkin. Kyllä yleisvaikutelma on selkeästi se, että täällä poistatetaan juuri tietynlaisia Aueria kritisoivia kirjoituksia. Minä en tuota mainitsemaasi viestiä nähnyt, joten en usko, että se oikeasti poistettiin. Sillä yritetään vain valkomaalata tuota, joka itse poistattaa muiden viestejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10443/10444 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielentilatutkimuksessa taisi olla maininta Auerin auktoriteettiuskovaisuudesta. Hän oli hyvin kuuliainen ihminen.

Tämän takia hän tähän liemeen joutuikin. Esim. kun Auer yritti parhaansa mukaan auttaa poliisia "tunnustaessaan" . Kun asianajaja viimein saatiin paikalle, hän sanoi Auerille ettei sinun tarvitse keksiä poliisin puolesta miten teko on tehty. Auer oli siinä "tunnustanut" tyyliin en tiedä kuka rikkoi ikkunan, ehkä se olin minä tai ehkä se oli Jukka tai ehkä se oli me yhdessä. Tarvitaan ihan erityislaatuinen poliisi, joka katsoo hetkeäkään tällaista tunnustamista. Ei ihme että Auerin tunnustusta ei saatu ylläri pylläri nauhalle vaan poliisi laitoi viisi päivää valvonern ihmisen lukemaan ns tunnustuksensa paperista nauhalle. Jopa Aueria syyttänyt oikeuden tuomari kirjoitti, että tunnustuksesta tulee mieleen maa jossa ei ole länsimaista oikeusjärjestystä. 

Tämä kaikki on Annelin tapaa hämätä poliisia. 

Vierailija
10444/10444 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viestini poistettiin. En ole koskaan poistanut kenenkään viestiä ja olen ollut vuosia näissä keskusteluissa.