Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (2811)
"Pieni hymynkare kuitenkin tuli kasvoille kun alkoi kertomaan pippelistä vetämisiä. Ehkä Annelia naurattaa kaikki pippeli ja pimppijutut."
Mikä haastattelu tämä on?
Vierailija kirjoitti:
"Pieni hymynkare kuitenkin tuli kasvoille kun alkoi kertomaan pippelistä vetämisiä. Ehkä Annelia naurattaa kaikki pippeli ja pimppijutut."
Iltalehdestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdestä
Voitko laittaa linkin pls?
Vierailija kirjoitti:
"Keskusrikospoliisin tutkija Markku Tuominen tuli mukaan, kun selvisi ettei juttua siirretä krp:lle. - Soitin krp:n Tero Haapalalle, että voisitko antaa minulle yhden kokeneen miehen selvittämään Anneli Auerin osuutta.
Haapala ensin kieltäytyi, mutta myöntyi sitten.
Lukuisissa vaikeissa henkirikostutkinnoissa mukana ollut Tuominen sai vapaasti tutustua materiaaliin ja sen jälkeen hän puhutti Aueria 2-3 päivää.
- Hän tuli takaisin ja sanoi, ettei ole tekijä. Ei ollut mitään viitteitä siitä, että Anneli Auer sopisi tekijäksi tähän juttuun."
Vähän tuli kyllä mieleen, että ymmärtääköhän Tuomisen kaltainen erämies mitään Auerin kaltaisen ksupunkilaisnaisen ajatusmaailmasta.
"2007 KRP oli jo auttamassa tutkinnassa. Auer poissuljettiin silloin."
Sulla ei tietenkään ollut laittaa mitään lähdettä väitteesi tueksi? En yllättynyt. Anneli-trollien kuurupiilo on niin nähty.
Siis ongelma on siinä, että näihin ei ole laittaa linkkejä. Mä olen lukenut ihan jokaisen kirjan asiasta, jopa Kuusirannan ja myös sen salatun materiaalin seristä, minkä Niskasaari ym on julkistanut. Olen kuunnellut versioita häkenauhasta ja myös niitä pöytäkirjoja. Näihin on vähän vaikeaa laittaa sulle linkkiä. Media on uutisoinut sen, mitä poliisi Kuusirannan johdolla on halunnut julkiseksi, jotta sinäkin istuisit siellä ja olisit vakuuttunut siitä, että syyllinen sen on pakko olla. Ensimmäisestä esitutkinnasta on hävitetty materiaalia ulkopuolisesta tekijästä, rekonstruktioita räikeästi vääristelty ja Kuusirannann tukijoina poliisit, jotka ovat käyneet paikalla kääntymässä kertovat totuutena omia totuuksiaan, kuten sinäkin nyt.
Se on vaikea uskoa ymmärrän ja ainoa missä pääset vähääkään kerralla jyvälle, on se hovioikeuden vapauttava tuomio. Siinäkin tietty tarvitsee sisäistää, mikä on tekninen tutkinta, esitutkinta, mikä todistajien rooli on ollut esimerkiksi tutkinnassa ja se, että tutkintoja on periaatteessa kaksi. On se ensimmäinen ja sitten se toinen, jossa Auer väen väkisin leivotaan syylliseksi. Tuomiossakin on tietty muistettava, että siihen on kirjattu vain osa kaikesta mitä hovioikeus on vastaanottanut ja toisaalta, vaikka se tuleekin siinä esille, niin tuomion tai oikeidenkäynnin tarkoituksena ei ole ollut arvioida viranomaismenettelyä, vaikka ehdottomasti olisi erikseen pitänyt.
Siksi ei voida vastailla, koska jos tämän koko kauheuden haluaa hahmottaa, niin täytyy kyetä ajattelemaan muutenkin kun mitä minä tekisin ja valitettavasti ottaa asiasta selvää mitä on tapahtunut.
En perusta mielipidettäni kenenkään muun varaan vaan katson sen materiaalin, mistä puhutaan ja muodostan itse. En myöskään kannalta Annelia ihmisenä, en tunne häntä, mutta en myöskään koe tarpeelliseksi miettiä, miksi hän on tehnyt kunkin elämänvalintansa miten on. En katso että se liittyy minuun mitenkään, saatikka hänen syyllisyyteen. Aika nopeasti kaikki meistä olisi vankilassa, jos näiden juttujen perusteella pitäisi ihmisiä tuomita kun mitä hänestä täällä revitellään.
Minä haluan yhteiskunnan, missä meidän oikeusjärjestelmä toimii, viranomaiset eivät saa jahdata ketään näin ja samalla kansa syö popparia ja menee lampaana mukana ja luo murhaajaa ihan sillä perusteella, mitä ihminen sanoo kameran edessä muutaman minuutin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa Anneli Auer ja haastattelu. Löytyy kaikkea kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei tietenkään ollut laittaa mitään lähdettä väitteesi tueksi? En yllättynyt. Anneli-trollien kuurupiilo on niin nähty.
Siis ongelma on siinä, että näihin ei ole laittaa linkkejä. Mä olen lukenut ihan jokaisen kirjan asiasta, jopa Kuusirannan ja myös sen salatun materiaalin seristä, minkä Niskasaari ym on julkistanut. Olen kuunnellut versioita häkenauhasta ja myös niitä pöytäkirjoja. Näihin on vähän vaikeaa laittaa sulle linkkiä. Media on uutisoinut sen, mitä poliisi Kuusirannan johdolla on halunnut julkiseksi, jotta sinäkin istuisit siellä ja olisit vakuuttunut siitä, että syyllinen sen on pakko olla. Ensimmäisestä esitutkinnasta on hävitetty materiaalia ulkopuolisesta tekijästä, rekonstruktioita räikeästi vääristelty ja Kuusirannann tukijoina poliisit, jotka ovat käyneet paikalla kääntymässä kerto
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epailyt-auerin-syyllisyydesta-ovat-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nuo kaikki mainitsemasi jutut nyt on vaan tilpehööriä ja yksityiskohtia itse asian ympärillä, ns. lievetodisteita.
Ihminen vailla rikoshistoriaakin voi menettää malttinsa ja vaikka tappaakin, varsinkin jos vihaa ja kaunaa on kertynyt jo vuosien ajalta. Kun sitten kerran päässä pahasti napsahtaa, voi siitä seurata vaikka minkälaista. Myös psykopaatti, narsisti tai mikä hyvänsä persoonallisuushäiriönen voi elää normaalia elämää siihen saakka, kun sitten vihdoin päätyykin tekemään rikoksen. Tuo Nykoppkinhan oli jo yli 50, kun rupesi sarjamurhaajaksi. Ei kai hänelläkään rikostaustaa ollut, tuskin olisi muuten hoitajaksi edes päässyt.
Mutta kun mitään pitäviä todisteita mistään kaunastakaan ei vain ole olemassa. Ne vasta ovatkin pelkkää spekulaatiota. Ei ole mitään järkevää motiivia. Joku nettihommien vähättely on naurettavin peruste suunniteltuun murh
Tässä myrkkyhoitajan tapauksessa sen kummempaa motiivia murhiin ei löydetty. Murhaan ei siis ole pakko olla edes motiivia. Sitä on normaalin ihmisen vaikea ymmärtää tai jotain patologista valehteluakin. Mutta kun kyse on ollut pitkään yhdessä olleesta pariskunnasta, niin yleistähän se on, että jostain syystä toisen naama alkaa hiertää. Ulkopuolisille on kuitenkin voitu sanoa jotakin muuta.
Joo, mäkin katsoin tuon Nykoppin (ja Auerin) haastattelut ja on kyllä kylmäävää settiä. Kuten se Nykoppin hoitama vanhus sanoi, hän vaikuttaa oikein sympaattiselta ja luotettavalta. On todella vaikea kuvitella, että hän voisi olla joku sarjamurhaaja.
Vierailija kirjoitti:
Siis ongelma on siinä, että näihin ei ole laittaa linkkejä. Mä olen lukenut ihan jokaisen kirjan asiasta, jopa Kuusirannan ja myös sen salatun materiaalin seristä, minkä Niskasaari ym on julkistanut. Olen kuunnellut versioita häkenauhasta ja myös niitä pöytäkirjoja. Näihin on vähän vaikeaa laittaa sulle linkkiä. Media on uutisoinut sen, mitä poliisi Kuusirannan johdolla on halunnut julkiseksi, jotta sinäkin istuisit siellä ja olisit vakuuttunut siitä, että syyllinen sen on pakko olla. Ensimmäisestä esitutkinnasta on hävitetty materiaalia ulkopuolisesta tekijästä, rekonstruktioita räikeästi vääristelty ja Kuusirannann tukijoina poliisit, jotka ovat käyneet paikalla kääntymässä kerto
Ja minä taas haluan yhteiskunnan, jossa sinun kaltaisesi saarnaajat eivät pääse sanelemaan, mitä me muut ajattelemme. Olet oikeasti tosi omahyväinen ja suhtaudut toisiin alentuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ongelma on siinä, että näihin ei ole laittaa linkkejä. Mä olen lukenut ihan jokaisen kirjan asiasta, jopa Kuusirannan ja myös sen salatun materiaalin seristä, minkä Niskasaari ym on julkistanut. Olen kuunnellut versioita häkenauhasta ja myös niitä pöytäkirjoja. Näihin on vähän vaikeaa laittaa sulle linkkiä. Media on uutisoinut sen, mitä poliisi Kuusirannan johdolla on halunnut julkiseksi, jotta sinäkin istuisit siellä ja olisit vakuuttunut siitä, että syyllinen sen on pakko olla. Ensimmäisestä esitutkinnasta on hävitetty materiaalia ulkopuolisesta tekijästä, rekonstruktioita räikeästi vääristelty ja Kuusirannann tukijoina poliisit
Kuka tuo Jukka S. Lahden ystävä on ollut, joka on sittemmin löytynyt hukkuneena Töölönlahdelta?
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat peruneet nyt niitä omia lausuntojaan oikeudessa. Kai lapset joutuvat korvaamaan valehteluistaan, jos heidän todistuksesta on tuomittu syyttöminä. Ei kai Suomen valtio vastaa kenenkään sanomisista?!
Alaikäisten lasten täysiä höpöjuttuja. Siis rikoslehdissä esiteltiin Auer-oikeudenkäyntien "todistusaineistoa" missä oli HIM-yhtyeen heartagram logo todisteena saatananpalvonnasta jne. Ihan käsittämättömiä juttuja.
Siinä vielä linkki teknisestä tutkinnasta kuvien kera https://youtu.be/sajoojacBOQ?si=4oR-gXL2cZhKDitF
Ei tarvitse edes kuunnella muiden mielipiteitä vaan voi itse päätellä.
Sosiaalityöntekijä Pekka Puputti.
Kannattaisi muistaa rahan voima. Se raha minkä tällainen sijoitusperhe saa lapsesta on aivan tolkuton, jos vertaa rahamäärään, minkä ihminen saa lapsensa elättämiseen. Kyllä siinä jo kannattaa vähän ruveta keksimään ja manipuloimaan lapsia.
Auerin veljen oikeudenkäyntejä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijä Pekka Puputti.
Hän voisi liittyä kyllä asiaan. Tuo että Paatero ei ole halunnut siirtää tutkintaa kokonaan KRP:lle on myös epäilyttävää. Ikään kuin tutkintaa olisi tahallaan sabotoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ongelma on siinä, että näihin ei ole laittaa linkkejä. Mä olen lukenut ihan jokaisen kirjan asiasta, jopa Kuusirannan ja myös sen salatun materiaalin seristä, minkä Niskasaari ym on julkistanut. Olen kuunnellut versioita häkenauhasta ja myös niitä pöytäkirjoja. Näihin on vähän vaikeaa laittaa sulle linkkiä. Media on uutisoinut sen, mitä poliisi Kuusirannan johdolla on halunnut julkiseksi, jotta sinäkin istuisit siellä ja olisit vakuuttunut siitä, että syyllinen sen on pakko olla. Ensimmäisestä esitutkinnasta on hävitetty materiaalia ulkopuolisesta tekijästä, rekonstruktioita räikeästi vääristelty ja Kuusirannann tukijoina poliisit
Ja minä taas haluan yhteiskunnan, jossa sinun kaltaisesi saarnaajat eivät pääse sanelemaan, mitä me muut ajattelemme. Olet oikeasti tosi omahyväinen ja suhtaudut toisiin alentuvasti.
Kyllä, suhtaudun alentuvasti ihmiseen, joka kuvittelee, että omaa sellaisen elämänkokemuksen että voi totuutena väittää miten toimisi tilanteessa, jossa Auer on tai oli, puhumattakaan hänen lapsistaan. Samoin suhtaudun ihmisiin, jotka arvostavat tällaisia mielipiteitään enemmän kun faktoja. En myöskään anna arvostusta tällaiselle ajatusmallille, koska en halua ihmisiä tuomittavan tällaisin perustein. En halua mitään kivityksiä toreilla, haluan toimivan yhteiskunnan ja tällaisten ajatusmallien keskellä se ei vaan toimi, historia opettanut.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi muistaa rahan voima. Se raha minkä tällainen sijoitusperhe saa lapsesta on aivan tolkuton, jos vertaa rahamäärään, minkä ihminen saa lapsensa elättämiseen. Kyllä siinä jo kannattaa vähän ruveta keksimään ja manipuloimaan lapsia.
Auerin veljen oikeudenkäyntejä odotellessa.
Mutta kun noin massiivista manipulointia on Arin kaltaisen ihmisen mahdotonta suorittaa niin lyhyessä ajassa. Kyllä tässä nyt vaan odotellaan, kuinka aikuistuneet lapset kykenevät kertomaan mistä he saivat ne monimutkaiset, johdonmukaiset ja realistisilta kuulostavat ainekset noihin 2011 kertomuksiinsa.
Onko kenellekään yleensä ulkopuolisella tai perheen lapsilla tai sukulaisillakaan yleensä vedenpitäviä todisteita syistä, joista pariskunnat esim. eroavat? Eivätköhän tällaiset asiat, katkerimmat sielun sapet pitkäaikaista kumppania kohtaan, etenkin 20 vuotta sitten paljon yksityisemmässä kulttuurissa, olleet todellakin yksityisiä. Paha niistä on mitään sanoa. Jossain joku sanoi että riitelivät Auerin nettisivuista, joku sanoi, että siitä miten Lahti kohteli vanhinta lasta, joku sanoi, että Auerin mustasukkaisuus oli ongelma, joku että Lahden napakkuus, joku että Lahti oli paljastamassa jonkun laajan pe*ofiiliringin, johon Auer tuttavineen liittyi jne. Arkijärjellä ajateltuna voi miettiä, että kai sitä jotakuta olisi joskus hiertänyt sekin, että ekonomisti istuu kotona siivoamatta asuntoa neljän lapsen kanssa samaan aikaan kun toinen tekee uraa kodin ulkopuolella. Ihan tällaisia normaalejakin hiertymiäkin olisi voinut kuvitella olevan parisuhteessa, mutta ei kai sellaisia nyt ympäriinsä selitetä.