Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi värianalyysien ostajista yli 99% on naisia?

Vierailija
16.09.2025 |

Samoin chakrahoitojen ja enkeliterapioiden.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä olettaisin aika harvan ihmisen ostavan tuollaisia palveluita. Sukupuolijakaumalla ei silloin ole minusta mitään merkitystä.

Vierailija
2/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt menisi vertaamaan värianalyysiä ja enkeliterapiaa keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä olettaisin aika harvan ihmisen ostavan tuollaisia palveluita. Sukupuolijakaumalla ei silloin ole minusta mitään merkitystä.

Onhan tuo hesarin mukaan miljoonabisnes Suomessakin, ei nyt miljardi kuitenkaan.

Vierailija
4/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, että 1% on muita kuin naisia?

Vierailija
5/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista yhdistää värianalyysi ja nuo terapiat. Värianalyysissä kun ei ole mitään mystistä tai henkistä. Se on vaan se, että joku stylisti yms. katsoo, mitkä vaatevärit sopii sun omiin ihon, silmien ja hiustenväreihin. Se ei varmaan ketään yllättä, että tyyli ja kauneus kiinnostaa enemmän naisia, varsinkin Suomessa. Muualla miehetkin kyllä teettää paljonkin värianalyysejä. 

Vierailija
6/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat turhia, netissä voi tehdä värianalyysin itse ilmaiseksi.

Vierailija
7/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palstalla asuvista syrjäytyneistä 99% on miehiä? 

Vierailija
8/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset noin keskimäärin on kiinnostuneempia ulkonäöstään. Naisia aika suoraan arvioidaan ulkonäkönsä perusteella, joten se on järkevää. Värianalyysin idea on kertoa tyypille mitkä värit saa sen näyttämään paremmalta ja mitkä huonommalta, mikä ei selvästikään ole selvää suurelle osalle ihmisiä jos pukeutumisen perusteella arvioi. 

Vierailija
9/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mielestäni molemmat humoristista hömppää siinä missä horoskoopitkin.

Ei ketään oikeasti kiinnosta sointuuko joku mintunvihreä hiuksiisi, ihosi sävyyn tai persoonaasi :D Kunhan on puhdas, hygieninen ja muutoin esteettinen.

Vierailija
10/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, voisivat miehetkin hiukan panostaa. Värianalyysi tekisi monelle miehelle ihmeitä.

Vierailija
11/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset on keskimäärin paremmin kosketuksissa intuition ja sielun tasoonsa. 

Miehet usein on kovin ylpeitä mielestään ylivertaisesta rationaalisuudestaan, mutta jos ihminen on pelkkää rationaalisuutta ja järkeä, niin se on lähinnä henkisen kasvun ja tasapainoisuuden puutetta, ei ylpeilyn asia. Olen itse nainen, mutta olin nuorempana tuollainen pelkästään järki-ihminen. Keski-iässä tuli halu sen toisen puolenkin tutkimiseen, ja onneksi tuli, olen nyt paljon onnellisempi ihminen kuin ennen.

Vierailija
12/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista yhdistää värianalyysi ja nuo terapiat. Värianalyysissä kun ei ole mitään mystistä tai henkistä. Se on vaan se, että joku stylisti yms. katsoo, mitkä vaatevärit sopii sun omiin ihon, silmien ja hiustenväreihin. Se ei varmaan ketään yllättä, että tyyli ja kauneus kiinnostaa enemmän naisia, varsinkin Suomessa. Muualla miehetkin kyllä teettää paljonkin värianalyysejä. 

Kyseessä on täysin subjektiivinen pseudotiede. Ihan vapaasti voi yhdistää vaikka sametinvihreää oranssiin vaikkei se jonkun stylistin mielestä olisi korrektis, eikä sinulta jää mitään merkittäviä ihmissuhteita solmimatta sen takia tai mitään negatiivisia seurauksia jos niin toimit.

Vierailija
13/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 90% värisokeista on miehiä. 

Vierailija
14/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusteet molemmissa ovat samat.

Vierailija
15/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi muut on hölynpölyä mutta värianalyysissa sentään etsitään kunkin nassuun parhaiten sointuvat värisävyt. Huvitteluahan se tietysti on mutta harmitonta sellaista.

Vierailija
16/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mielestäni molemmat humoristista hömppää siinä missä horoskoopitkin.

Ei ketään oikeasti kiinnosta sointuuko joku mintunvihreä hiuksiisi, ihosi sävyyn tai persoonaasi :D Kunhan on puhdas, hygieninen ja muutoin esteettinen.

Kyllä mua ainakin kiinnostaa näyttää hyvältä kalpean haamulookin sijaan. Ei ole mitään hömppää vaan se perustuu optiikkaan ja värien kontrastiin.

Vierailija
17/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tarvitse mitään värianalyysia koska tiedän, että sininen sopii minulle. Tuollaisista enkelijutuista en ole koskaan kuullutkaan, mutta horoskoopeista olen kuullut puhuttavan joskus. 

M57v

Vierailija
18/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika miten möllö ap, heteronaiseus on objektina olemista ja ulkonäkö siinä keskeisin.

Vierailija
19/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohaisit ampiaispesään. Kohta tulee liuta 80äo naisia pätemään värikartoilla kun muitakaan meriittejä ei ole

Vierailija
20/113 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 90% värisokeista on miehiä. 

Tämä on fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi