Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi värianalyysien ostajista yli 99% on naisia?

Vierailija
16.09.2025 |

Samoin chakrahoitojen ja enkeliterapioiden.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä jännä tarve halveksia tai vähätellä asioita, jotka kiinnostavat naisia tai herraparatkoon tuottavat naisille iloa. Ehkä teidän miesten kannattaa sitten katsella vaan tuon yhden kirjolla olevan naisen kaltaista loputtoman rationaalista ankeilijaa ja unohtaa ne kaunistautuvat ja koristeelliset, nehän herrajumala todistettavasti harrastavat turhamaista HÖMPPÄÄ. Pois se meistä nöyristä ja vaatimattomista luterilaisista, työ olkoon ainoa ilomme, eikö niin?

Jep, tämä ketju on pelkkää väkivaltaa. Kaikki mikä kiinnostaa naisia on paskaa öyh möyh. Ei mitään tämän kummempaa.

Niinpä. On jossain määrin ironista, että sellaiset valtiot jotka ovat

Mä uskon samoin. Toki mun ikäluokan (45-50) miehet ovat erittäin suppeaan värivalikoimaan tottuneita, vihreä-sininen-harmaa-musta vallitsee hyvin voimakkaasti. Mutta kyllä siinä on myös ankaraa sosiaalista kontrollia, jokin päänsisäinen himmeli, jonka mukaan jotain ei voi tehdä, koska ei ole sopivaa tai "miesten juttu". Punainen on ehkä eniten "naisten juttu" tai pahimmillaan "gay". Joskus hämmentää miten hirveän ahdas on perusmiehen laatikko, mihin pitää survoutua täyttääkseen....niin minkä?

Olenko väärässä vai onko punainen yleisesti ottaen se kaikista yleisin lempiväri miesten keskuudessa? Joskus lapsena kun valitsin isänpäivän lahjaan tummansinisen, kun ajattelin iskän tykkäävän siitä johon iskä vastasi, että sen lempiväri on punainen. No itse en ole ikinä punaista iskä päällä nähnyt, mutta sellainen mielikuva on mulle piirtynyt, että punainen olisi miesten keskuudessa eniten tykästyin, vaikka miehet ei siihen uskaltaisi pukeutua?

Vierailija
102/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten parempi pukeutuminen on niin tarkkaan speksattua, ettei värianalyysille ole mitään tarvetta. Jos mies haluaa mennä juhliin hienona, hän laittaa tumman puvun, smokkijuhliin smokin ja frakkijuhliin frakin. Vain naisena joutuu miettimään vaatteen väriä. Sama pukuammateissa työpukeutumisen kanssa. Jopa arkivaatteissa on oikeastaan sama ilmiö, miehenä pärjää aina, kun laittaa laadukkaat normaalin väriset vaatteet ja se normaali väri kyllä tiedetään.

Niin siis tarkoitat että miesten pukeutuminen on niin jumiutunutta ja univormumaista, että siellä ei tapahdu juuri mitään.

Tuosta pärjäämisestäkin voi olla montaa mieltä. kyllähän tästäkin ketjusta jo huomaa että mielessä pyörii raha ja naisviha. Ei kovin menestyksekästä tai osoita esimerkiksi ihmisenä kehittymistä. Jopa apinat ja puhvelit ovat tuollaisia.

Raha ja terveys on AINOAT kaksi merkittävää resurssia ihmisen elämässä. 

Monille meistä myös esim. omaisemme ovat hyvin merkittäviä, mutta kukin tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä jännä tarve halveksia tai vähätellä asioita, jotka kiinnostavat naisia tai herraparatkoon tuottavat naisille iloa. Ehkä teidän miesten kannattaa sitten katsella vaan tuon yhden kirjolla olevan naisen kaltaista loputtoman rationaalista ankeilijaa ja unohtaa ne kaunistautuvat ja koristeelliset, nehän herrajumala todistettavasti harrastavat turhamaista HÖMPPÄÄ. Pois se meistä nöyristä ja vaatimattomista luterilaisista, työ olkoon ainoa ilomme, eikö niin?

Jep, tämä ketju on pelkkää väkivaltaa. Kaikki mikä kiinnostaa naisia on paskaa öyh möyh. Ei mitään tämän kummempaa.

Niinpä. On jossain m

Olenko väärässä vai onko punainen yleisesti ottaen se kaikista yleisin lempiväri miesten keskuudessa? Joskus lapsena kun valitsin isänpäivän lahjaan tummansinisen, kun ajattelin iskän tykkäävän siitä johon iskä vastasi, että sen lempiväri on punainen. No itse en ole ikinä punaista iskä päällä nähnyt, mutta sellainen mielikuva on mulle piirtynyt, että punainen olisi miesten keskuudessa eniten tykästyin, vaikka miehet ei siihen uskaltaisi pukeutua?

Punaiset autot tuntuvat olevan aika suosittuja. Onhan niissä jotain hienoa, kirkkaanpunainen on voimakas väri, joka vetää katseet puoleensa, kun sillä maalaa ison esineen.

Vierailija
104/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoisi lapselleen, joka valinnut sinisen isänpäivänlahjaan, lempivärikseen punaisen?!   Ainakaan siinä hetkessä. 

- Isä itsekin

Vierailija
105/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että moni ei ole ymmärtänyt tätä juttua. 

Ensinnäkään ulkonäkö ei ole ollenkaan merkityksetön asia. Vaikka ihminen luulisi vilpittömästi, ettei kiinnitä huomiota toisten ulkonäköön, niin kyllä toisten ihmisten ulkonäöllä silti yleensä on merkitystä. Esimerkiksi jos työhaastatteluun tulee kaksi yhtä hyvää ehdokasta, joista toinen näyttää terveen hehkuvalta ja toisen iho vihertää, todennäköisesti moni valitsee ennemmin sen, joka ei näytä sairaalta.

Toisekseen värianalyysissa ei ole kyse väreistä vaan värisävyistä. Esimerkiksi sinisen sävyjä on lukemattomia. Riippuu ihmisen ihon sävystä, millaiset sävyt sopivat ja millaiset eivät. Jos Marille ja Miralle puetaan samanlainen tummansininen paita mutta heillä on erisävyiset ihot, voi olla, että toinen näyttää tosi hyvältä mutta toinen epämääräisen kalpealta. Jos sitten vaihdetaan vaaleansiniseen paitaan, osat voivat vaihtua. Paidan sävy vaikuttaa tosi paljon siihen, näyttääkö naama terveeltä ja jopa hehkuvalta vai kalpealta ja jotenkin pahoinvoivalta.

Erityisesti miesten kannattaisi olla tästä kiinnostuneita, koska tämä on ihan käsittämättömän helppo tapa parantaa omaa ulkonäköä. Jos sinisestä pitää, siitä vaan, mutta kun valitsee itselle sopivia sinisen sävyjä, näyttää paljon paremmalta. 

Vierailija
106/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoisi lapselleen, joka valinnut sinisen isänpäivänlahjaan, lempivärikseen punaisen?!   Ainakaan siinä hetkessä. 

- Isä itsekin

Tahditon. No oli miten hyvänsä niin pari kolme vuotta myöhemmin kun askarreltiin avattava isänpäivä kortti jossa se kannen puolella koristanut puolipallo oli sisäpuolella nenä, minä tein siitä pallonenästä punaisen, kun oli jäänyt takaraivoon tuo lempiväri kommentti

Vierailija
107/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ostavat vesiskootterin? Senkö vuoksi, että saa ajaa takaa lintuja, niinkuin eräs teki ja häiritä luonnon vesiä? Mihin niitä tarvitaan lainkaan? Ja mihin tarvitaan se isoin purjevene tai moottori huvivene vain ja ainostaan kuluttamaan luonnon vesistöjä ja niiden eläimiä, kaloja, simpukoita ym. ja myös meren kasveja? Miksi miehet tarvitsevat sen kalleimman auton, kalleimman tietokoneen, kalleimman älypuhelimen, kallein älykello eli nimeä nyt ap vähän tätä asiaa meille naisille? 

Kun et siis tiedä lainkaan henki parantamisesta  ja tuskin olet edes kokeillut. Ne, ketkä sanovat tätä hömpäksi, niin eivät ole sitä koskaan itse kokeneet. Myös pienet lapset näkevät asioita, mitä ihmissilmin ei voi todentaa, ei edes itse tiede. 

Vierailija
108/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että 1% on muita kuin naisia?

Ne ovat varmaan homoja tai trans

Vierailija
109/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Isä itsekin

Historiaa lukemalla selviää, että myös miehet pukeutuivat ennen vaaleanpunaiseen, mutta jossain vaiheessa siitä tuli halveksuttava, kun se liitetään naisiin ja tyttöihin? Ja kukapa historian aikana ja vielä nykyään halveksu naisia ja pieniä tyttöjä? Mitä naisissa ja tytöissä on niin halveksuttavaa? En ymmärrä lainkaan? Mutta sinä isältä tuli hyvä vastaus, kun sinulla on tytär. Kiitos sinulle. 

Vierailija
110/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt värianalyysissä sitä, että menen sinne ilman meikkiä ja sitten sovitellaan värejä. 

Itse olen kalpea iholtani, mutta enhän suinkaan kulje kaupungilla värittömänä. 

Eikö ne parhaat värit pitäisi valita meikatulle iholle sopiviksi?

No varmaan juuri tuon takia pitää mennä meikkaamattomana, jos joku sattuu käyttämään ihan eri väristä meikkivoidetta kuin oma iho. 

Jos tarkoitus oli täsmätä kokonaisuus sointumaan yhteen niin eihän sillä meikittömällä ihonvärillä ole yhtään mitään väliä, jos se ei koskaan esiinny missään niiden vaatekappaleiden rinnalla.

Vierailija
111/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt värianalyysissä sitä, että menen sinne ilman meikkiä ja sitten sovitellaan värejä. 

No varmaan juuri tuon takia pitää mennä meikkaamattomana, jos joku sattuu käyttämään ihan eri väristä meikkivoidetta kuin oma iho. 

Jos tarkoitus oli täsmätä kokonaisuus sointumaan yhteen niin eihän sillä meikittömällä ihonvärillä ole yhtään mitään väliä, jos se ei koskaan esiinny missään niiden vaatekappaleiden rinnalla.

No tarkoitus ei ole täsmätä kokonaisuutta meikkivoiteesi sävyyn, vaan täsmätä vaatteiden värit omiin värisävyihisi. Mutta tarkoitus on myös täsmätä meikkivoide oman ihon sävyyn, joten varmaan turha edes yrittää selittää, jos lähtökohtakin on että meikkivoide on eri värinen kuin oma naama. 

Vierailija
112/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaismiehillä on ikimuistoinen oikeus, voisimme sanoa perintö, näyttää rumilta, läskeiltä, punaniskaisilta ja possunenäisiltä. 

Vierailija
113/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen biologisesti mies mutta voin hyvin käydä enkeliterapiassa ja miksi ei värianalyysissäkin. Ehkä minulla on sitten naisen aivot mutta en koe siinä mitään erikoista ja onhan minussa hyvin paljon muitakin enemmän naisellisia piirteitä ja makuja. En usko että genitaalit tai kromosomit ovat olennainen osa mistä ihminen tykkää. 

Vierailija
114/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että 1% on muita kuin naisia?

Suurin osa naisista osaa kysyä vaikka ChatGPT:ltä oman värivuodenaikansa ja siihen sopivat väripaletit ja meikkisuositukset. Analyytikoille menijät maksavat palvelukokemuksesta ja siitä, että analyytikko antaa heille myös meikkaamisen lisäksi meikkausopetusta ja tuotesuosituksia.

Värianalyysin avulla säästää pitkän pennin kun ei tee enää virheostoja ja voi lopettaa hiusten värjäämisen sekä minimoida meikkaamisenkin. Värianalyysi tähtää siihen, että analysoitu näyttää oikeissa väreissä hyvältä ilman meikkiä ja hiusvärejäkin.

Vierailija
115/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän, on pakko, muuten näytän sairaalta. Ja haluan ne sävyt just meikattuun ihoon sopivaksi. Samoin jos hiukseni on aina värjätyt vaaleat, haluan just niihin sopivat sävyt enkä tummanruskeisiin. 

Vierailija
116/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka meikkaa kasvot, kaulan, kädet, sääret jne? Eikö ole muka helpompaa laittaa  kaikkea sopimaan yhteen sen luonnollisen ihonvärin kanssa?

Vierailija
117/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän, on pakko, muuten näytän sairaalta. Ja haluan ne sävyt just meikattuun ihoon sopivaksi. Samoin jos hiukseni on aina värjätyt vaaleat, haluan just niihin sopivat sävyt enkä tummanruskeisiin. 

No ei varmaan kannata mennä värianalyysiin, jos mikään väri sinusta ei ole analysoitavissa. 

Vierailija
118/118 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt menisi vertaamaan värianalyysiä ja enkeliterapiaa keskenään.

Olen nainen ja mielestäni molemmat humoristista hömppää siinä missä horoskoopitkin.

Ei ketään oikeasti kiinnosta sointuuko joku mintunvihreä hiuksiisi, ihosi sävyyn tai persoonaasi :D Kunhan on puhdas, hygieninen ja muutoin esteettinen.

Muutoin esteettinen? Eikö siihen kuulu nimenomaan se, että valitaan itselle parhaiten sopivia vaatteita, malliltaan ja väriltään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän