Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ihan ymmärrä

Vierailija
23.08.2025 |

Miksi randomit palstalaiset kokevat tarvetta puuttua minun ja eksän uuteen alkuun. En minä ole ikinä kuvitellut, että hän on helppo ihminen tai mitään, mutta luuletteko, että antaisin mahdollisuuden ihmiselle, joka saa oloni jotenkin musertuneeksi? Minä annan hänelle takaisin samalla mitalla (sanallisesti) ja näytän mikä peli ei vetele minun kanssani. Diskleimeri: Ymmärrän, että valtaosan mielestä terve suhde on ainoastaan sellainen, että ikinä ei riidellä ja kaikki on tasaisen varmaa. Valitettavasti ei ole normaalia, että ikinä ei tule riitaa, ja minä henkilökohtaisesti kaipaan sitä, että tunteet näytetään avoimesti. Myös ne negatiiviset. Kaikesta huolimatta en ole koskaan ennen kokenut näin TERVETTÄ riitelyä ja...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten sen selittäisin. En vain ole tuntenut tällaista koskaan ennen. Ihan oikeasti koskaan ennen.

Vierailija
2/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sä jaksat kaasuvalottaa itteäs täällä? Anna exäs olla, tai tapaa hänet ja olkaa onnellisia yhdessä tms. 

Itte antaisin olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "uusi" suhde onnistuu hyvin harvoin.

Vierailija
4/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut välit moneen mieheen ihan lopullisesti eikä yksikään eksä kiinnosta minua pätkän vertaa. Nyt on poikkeus, elämäni ensimmäinen. No teinipoikaystävän kanssa palattiin yhteen aikoinaan, mutta emme olleet tarpeeksi kypsiä muuttaaksemme kaavoja eikä hän ole kuitenkaan luonteeltaan minulle sopiva. Ei ollut edes silloin, valitettavasti. Oli paljon hyvää, mutta...

Vierailija
5/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten levittelet asioitasi täällä? Kukaan ei pakota päivittämään ihmissuhdesekoilujasi palstalle.

Vierailija
6/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta ei se ole mahdotonta.

Vierailija
7/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta ei se ole mahdotonta.

Ymmärrän omankin osuuteni tiettyyn pisteeseen saakka ja olen parantanut tapojani. 

Vierailija
8/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä oikeasti mies. 🤣

Vierailija
9/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on 98%, jotka eivät ymmärrä yhtään mitään. Osanottoni.

Vierailija
10/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko sä jaksat kaasuvalottaa itteäs täällä? Anna exäs olla, tai tapaa hänet ja olkaa onnellisia yhdessä tms. 

Itte antaisin olla. 

En ole ikinä kokenut mitään tällaista. Eksät ovat eksiä syystä, mutta joskus harvoin se syy on aivan älytön. Tässä on muutenkin niin paljon kaikkea mitä en ole kertonut. 

Vierailija
11/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään muun eksän kanssa en ole kiinnostunut puhumaan sanaakaan. Tämä on poikkeus, koska koko erojuttu oli niin älytön. Muista eksistä en halua kuulla sanaakaan ikinä.

Vierailija
12/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itte antaisin olla. 

En ole ikinä kokenut mitään tällaista. Eksät ovat eksiä syystä, mutta joskus harvoin se syy on aivan älytön. Tässä on muutenkin niin paljon kaikkea mitä en ole kertonut. 

Okei. Jos oot sopinut exäs kanssa jo tapaamisen, miks juttelet täällä ittes kanssa? Joko olet sairas päästäsi tai tiedät myös toisen käyvän palstalla ja yrität manipuloida häntä ainoalla tavalla joka on enää mahdollinen.

Vierailija
13/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle sopisi tasaisen harmaa suhde. En kestäisi sellaista, että tunteista puhutaan jotenkin vähän sinnepäin. Meidän riitelymme eivät ikinä mene henkilökohtaisuuksiin, se on minulle erittäin arvokasta. Kuten myös se, että saan vihdoin olla ihminen enkä objekti, jossa tärkeintä on ulkonäkö.

Vierailija
14/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo,a

Vierailija
15/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itte antaisin olla. 

Okei. Jos oot sopinut exäs kanssa jo tapaamisen, miks juttelet täällä ittes kanssa? Joko olet sairas päästäsi tai tiedät myös toisen käyvän palstalla ja yrität manipuloida häntä ainoalla tavalla joka on enää mahdollinen.

Nyt oli muuten harvinaisen sekopäinen kommentti :'D

Vierailija
16/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itte antaisin olla. 

Nyt oli muuten harvinaisen sekopäinen kommentti :'D

Loogisesti sellainen joka tapauksessasi on todennäköisintä.

Vierailija
17/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet pyytänyt kommenttia? Vai laitoitko aloituksesi siksi, että kaikki olisivat samaa mieltä ja kannustaisivat.

Vierailija
18/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista sinulle on terve riitely? Millaista tunnetta tuo? Miten loukkasit häntä ja oletko pyytänyt anteeksi?

Vierailija
19/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti sinä edes olet?

Vierailija
20/20 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti sinä edes olet?

Samaa mietin. En mä ainakaan tunne kenenkään nimettömän palstalaisen suhdekiemuroita.