Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Muistellaan korona-aikaa 😂

Vierailija
15.09.2025 |

Mulla tuli mieleen se kun ravintolat ja baarit meni kiinni niin ihmiset tapas toisiaan kadulla laittaen sinne pöytÀryhmÀt ja juomia. NiitÀ sitten siinÀ nautittiin kavereiden kanssa.

Kommentit (468)

Vierailija
361/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos sulla on pyörÀilykypÀrÀ niin mieti jo nyt miten teet sen koronan kestÀvÀksi.

Suojahanskat. Ulkona voit kÀydÀ aamulla klo 6 iltapÀivÀÀn asti. Virus ottaa pÀikkÀrit joten voit mennÀ ravintolaan. LÀhde ennen klo 17. 00 koska virus herÀÀ. Ei kannta ottaa pyörÀilykypÀrÀÀ pois ravintolassa. Myös ravintolassa suojahanskat kÀteen. Kun menet kotiin, kengÀt ja vaatteet pesukoneeseen. Mene suihkuun. Takaisin suojahanskat ja desinfioi kaikki pinnat ja oven kahvat.

Paitsi eihÀn se virus tartu jos on rokotettu. Mutta tuo on se kaava kaiken varalta.

Folio hattu hörhöt vankileirille.

Vierailija
362/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Foliot eivÀt usko tieteeseen.

Jos tiesit edes yhden rokotetun joka sai koronan rokotuksen jÀlkeen, laita ylÀpeukku.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"MeidÀn parhaaksi" , " yhteisen hyvÀn eteen":D joo varmaan niitÀ tuntemattomia kiinnosti toisen terveydentila, ainoastaan se kysely onhan sulla rokotteet ettÀ muut pysyy turvassa oli no aika hupaisaa,jotkut heittÀytyi aggressiivisiksi.

Vierailija
364/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Follarit vankileireille. Follareille ei kuulu ihmisoikeudet 

Follarit pitÀÀ erottaa kirkosta. Follarit on murhaajia.

Follarit on helvetistÀ kotoisin. MistÀ nÀitÀ oikein sikiÀÀ?

Laita ylÀpeukku jos halua tappaa tai vÀhintÀÀn pahoinpidellÀ follarin.

Vierailija
365/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€mĂ€ on vĂ€hĂ€n niin ettĂ€ jos itse on kokenut tai lĂ€heisellĂ€ nĂ€hnyt pahemman tartunnan niin vaikea suhtautua kevyesti. LisĂ€ksi korona tarttuu helpommin kuin monet muut virukset, itse mieluummin vĂ€lttelen parhaani mukaan sairaita ihmisiĂ€ kuin olen mahdollisesti monta viikkoa huonossa kunnossa. Monet sanoo ettĂ€ influenssa on pahempi mutta moniko sairastaa vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ ikinĂ€ influenssaa varsinkaan monta kertaa. Sen sijaan korona on ollut useilla tutuilla suunnilleen nyt vuoden vĂ€lein ja joillain nuorilla ja hyvĂ€kuntoisillakin kestĂ€nyt kauan ja aiheuttanut ikĂ€viĂ€ oireita, muistiongelmia ja sydĂ€noireitakin. Olisin toivonut ettĂ€ pandemiasta olisi jÀÀnyt ainakin se ettĂ€ sairaat pysyvĂ€t kotona. 

Vierailija
366/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kukaan rokotettu ei saanut koronaa.

Follarit ovat rokotevastaisia hörhöjÀ jotka eivÀt usko tieteeseen. Follarit ovat venÀjÀn trolleja.

Moni varmaan haluaisi vielÀkin tappaa follarimurhaajat.

Vierailija
367/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ on vÀhÀn niin ettÀ jos itse on kokenut tai lÀheisellÀ nÀhnyt pahemman tartunnan niin vaikea suhtautua kevyesti. LisÀksi korona tarttuu helpommin kuin monet muut virukset, itse mieluummin vÀlttelen parhaani mukaan sairaita ihmisiÀ kuin olen mahdollisesti monta viikkoa huonossa kunnossa. Monet sanoo ettÀ influenssa on pahempi mutta moniko sairastaa vÀlttÀmÀttÀ ikinÀ influenssaa varsinkaan monta kertaa. Sen sijaan korona on ollut useilla tutuilla suunnilleen nyt vuoden vÀlein ja joillain nuorilla ja hyvÀkuntoisillakin kestÀnyt kauan ja aiheuttanut ikÀviÀ oireita, muistiongelmia ja sydÀnoirei

----

Oletko muuten huomannut tÀtÀ?

Aiemmin oli jo ennen koronaa todella rankkoja influenssia joista saattoi saada todella vakavia jÀlkitauteja ja niihin saattoi kuolla. Minullakin on ollut koko elÀmÀni ajan muutama tosi paha influenssa.

YhtÀkkiÀ ne muka loppuivat koko maailmasta. MinÀ haluaisin tuohon selityksen.

En vĂ€hĂ€ttele koronaa. Mutta mielestĂ€ni olisi syytĂ€ perata rehellisesti korona - aika lĂ€pi. 

Vierailija
368/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€ on vĂ€hĂ€n niin ettĂ€ jos itse on kokenut tai lĂ€heisellĂ€ nĂ€hnyt pahemman tartunnan niin vaikea suhtautua kevyesti. LisĂ€ksi korona tarttuu helpommin kuin monet muut virukset, itse mieluummin vĂ€lttelen parhaani mukaan sairaita ihmisiĂ€ kuin olen mahdollisesti monta viikkoa huonossa kunnossa. Monet sanoo ettĂ€ influenssa on pahempi mutta moniko sairastaa vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ ikinĂ€ influenssaa varsinkaan monta kertaa. Sen sijaan korona on ollut useilla tutuilla suunnilleen nyt vuoden vĂ€lein ja joillain nuorilla ja hyvĂ€kuntoisillakin kestĂ€nyt kauan ja aiheuttanut ikĂ€viĂ€ oireita, muistiongelmia ja sydĂ€noireitakin. Olisin toivonut ettĂ€ pandemiasta olisi jÀÀnyt ainakin se ettĂ€ sairaat pysyvĂ€t kotona. 

Korona on flunssa.

Vierailija
369/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"EnsimmÀinen suora todiste mRNA:n "rokotteen" genomiseen integraatioon tunnistettu vaiheen IV syöpÀpotilaalla"

"TĂ€mĂ€ nĂ€yttö pakottaa vetĂ€mÀÀn pois kaikki COVID-19-mRNA-tuotteet vĂ€littömĂ€sti markkinoilta. Ihmiskunta kohtaa nyt ennennĂ€kemĂ€ttömĂ€n rokotteiden aiheuttaman genomisen disruption uhan vaaran, joka on liian suuri jĂ€tettĂ€vĂ€ksi huomiotta." 

BREAKING STUDY: First Direct Evidence of mRNA "Vaccine" Genomic Integration Identified in Stage IV Cancer Patient

Vierailija
370/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ on vÀhÀn niin ettÀ jos itse on kokenut tai lÀheisellÀ nÀhnyt pahemman tartunnan niin vaikea suhtautua kevyesti. LisÀksi korona tarttuu helpommin kuin monet muut virukset, itse mieluummin vÀlttelen parhaani mukaan sairaita ihmisiÀ kuin olen mahdollisesti monta viikkoa huonossa kunnossa. Monet sanoo ettÀ influenssa on pahempi mutta moniko sairastaa vÀlttÀmÀttÀ ikinÀ influenssaa varsinkaan monta kertaa. Sen sijaan korona on ollut useilla tutuilla suunnilleen nyt vuoden vÀlein ja joillain nuorilla ja hyvÀkuntoisillakin kestÀnyt kauan ja aiheuttanut ikÀviÀ oireita, muistiongelmia ja sydÀnoireitakin. Olisin toivonut ettÀ pandemiasta olisi jÀÀnyt aina

---

Varmasti kaikille on opetettu jo lapsuudesta asti, ettĂ€ sairaana pitÀÀ pysyĂ€ kotona. Se on itsestÀÀnselvyys 

Vierailija
371/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Iltasanomat helmikuussa 2021:

Tutkimus osoittaa ettÀ rokotteet estÀvÀt tehokkaasti koronan tarttumista.

joopajoo. Estikö? 

ÄlkÀÀ langetko enÀÀ samaan

Vierailija
372/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudenmaan saarto oli myös umpihullu idea. Etenkin kun sen lĂ€pi pÀÀsi itsetehdyllĂ€ lupalapulla. 😂

Ja tÀstÀ tehtiin somessa hetken aikaa pyörivÀ meme, jossa Escape from New York -leffan julisteeseen oli muokattu "Escape form Uusimaa". Muistaakseni se poistettiin joka paikasta ja sen jakaminen kiellettiin, kun sen uskottiin kannustavan ihmisiÀ pakenemaan rajan yli :D Nyt nÀitÀ kyllÀ taas löytyy googlaamalla.

Vierailija
373/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan rokotettu ei saanut koronaa.

Follarit ovat rokotevastaisia hörhöjÀ jotka eivÀt usko tieteeseen. Follarit ovat venÀjÀn trolleja.

Moni varmaan haluaisi vielÀkin tappaa follarimurhaajat.

?????? kaikki piikitetythÀn sen suurinpiirtein sai. Ja monta kertaa ja aina vaan pahempana

etö tiedÀ ettÀ se tiedettiin kun koronapassit tuli ettÀ ne piikit ei estÀ tartuntaa eikÀ tartuttamista. Nyt sinua on vedetty pahasti nenÀstÀ ja oletko ollut jossain tynnyrissÀ kun et tiedÀ mitÀÀn siitÀ kuinka jengi sairasteli

Vierailija
374/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kukaan rokotettu ei takuulla saanut enÀÀ koronaa.

Se oli vÀhÀn hassua kun sanottiin ettÀ follarilta rokotettukin kuitenkin saa koronan.

Mutta saahan niiltÀ. Koska ne eivÀt ole ihmisiÀ, vaan saastoja.

Vain saastalta voi saada koronan.

Saastat vankileireille. Suomessa riittÀÀ erÀmaita.

Jos haluat saasta follarit vankileirille, laita ylÀpeukku.

Vierailija
375/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nohynekin Hanna on viisas naine.

Hanna ehdotti rokottamattomille hihamerkkiÀ.

Jokainen olisi heti nÀhnyt jo kaukaa follarisaastat.

Vierailija
376/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kannattaa muistaa ettĂ€ tÀÀllĂ€ oli aika lievĂ€t rajoitukset, ei ulkonaliikkumiskieltoja esim. 

No eihÀn siinÀ ollut mitÀÀn lievÀÀ, ettÀ suljettiin Uusimaa ja laitettiin sotilaspojat vahtimaan oman maan kansalaisia.

Se oli kyllÀ kaikista hurjinta, ettÀ minkÀlaisia totalitarismin merkkejÀ ilmaantui hetkessÀ suomalaisiin poliitikkoihin kun heitÀ alkoi pelottaa. No, pÀÀministeri oli nuori ja kokematon. Mutta pahin oli Kiuru, joka oikein lietsoi hysteriaa. Ja tietysti jotkut valistumattomat kansalaisetkin kaipasivat "tiukkoja otteita", kun olivat peloissaan.

Niin sitten saatiin mm.valtion velka aivan uusille lukemille.

Vierailija
377/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille tÀÀ on hupaisaa, joillekin sitten vÀhemmÀn hupaisaa. Itse muistan alkuajoilta sen ahdistuksen, minkÀ vallassa ajoin yövuoroon töihin sairaalaan, jossa ei ollut varmuutta siitÀ onko riittÀvÀsti suojavaatteita työvuoron ajaksi. Ei paljon ne muistelot naurata.

KyllÀ muakin varsinkin koronan alkuaika ahdisti, vaikka en kuulunut riskiryhmiin ja töiden teko onnistui kokonaan etÀnÀ. Koronasta tiedettiin silloin niin vÀhÀn ja kaiken maailman uhkakuvilla peloteltiin. Asiasta vitsailu oli silloinkin jonkinlainen selviytymiskeino, ja nyt jÀlkikÀteen koko ajanjakso tuntuu absurdilta. Sille nauraminen on itsellÀni lÀhinnÀ helpottuneisuutta siitÀ, ettÀ se on ohi.

Vierailija
378/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"EnsimmÀinen suora todiste mRNA:n "rokotteen" genomiseen integraatioon tunnistettu vaiheen IV syöpÀpotilaalla"

"TĂ€mĂ€ nĂ€yttö pakottaa vetĂ€mÀÀn pois kaikki COVID-19-mRNA-tuotteet vĂ€littömĂ€sti markkinoilta. Ihmiskunta kohtaa nyt ennennĂ€kemĂ€ttömĂ€n rokotteiden aiheuttaman genomisen disruption uhan vaaran, joka on liian suuri jĂ€tettĂ€vĂ€ksi huomiotta." 

BREAKING STUDY: First Direct Evidence of mRNA "Vaccine" Genomic Integration Identified in Stage IV Cancer Patient

MissÀs laatulehdessÀ tÀmÀ "breaking study" on julkaistu?

Vierailija
379/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mummoja" syyllistettiin, jos niitÀ oli kolmen ryhmÀ keskustelemassa keskenÀÀn tyhjÀn torin kulmassa.

Mummoja on aina syyllistetty tuosta, oli koronaa tai ei. 

Vierailija
380/468 |
16.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisille tÀÀ on hupaisaa, joillekin sitten vÀhemmÀn hupaisaa. Itse muistan alkuajoilta sen ahdistuksen, minkÀ vallassa ajoin yövuoroon töihin sairaalaan, jossa ei ollut varmuutta siitÀ onko riittÀvÀsti suojavaatteita työvuoron ajaksi. Ei paljon ne muistelot naurata.

KyllÀ muakin varsinkin koronan alkuaika ahdisti, vaikka en kuulunut riskiryhmiin ja töiden teko onnistui kokonaan etÀnÀ. Koronasta tiedettiin silloin niin vÀhÀn ja kaiken maailman uhkakuvilla peloteltiin. Asiasta vitsailu oli silloinkin jonkinlainen selviytymiskeino, ja nyt jÀlkikÀteen koko ajanjakso tuntuu absurdilta. Sille nauraminen on itsellÀni lÀhinnÀ helpottuneisuutta siitÀ, ettÀ se on ohi.

Ahdistaako jotakin oikeasti sairastuminen ja mahdollinen kuolema?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi yksi kahdeksan