Muistellaan korona-aikaa 😂
Mulla tuli mieleen se kun ravintolat ja baarit meni kiinni niin ihmiset tapas toisiaan kadulla laittaen sinne pöytäryhmät ja juomia. Niitä sitten siinä nautittiin kavereiden kanssa.
Kommentit (589)
Vierailija kirjoitti:
Koronan alussa kaupoissa kavahdettiin ja katsottiin syyttävästi maskinaamaisia ja myöhemmin heitä, joilla ei ollut maskia.
Mä sanoin ihmisille ett mulle ihan sama köyttääkö joku maskia vai ei, ei se ole mikään ihmepelastus, sanoin tän taksikuskille joka piti maskia ja otti helpottuneena maskin pois, sanoi ettei voi hengittää ja taksin ilmastointi ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mummoja" syyllistettiin, jos niitä oli kolmen ryhmä keskustelemassa keskenään tyhjän torin kulmassa....siis juuri mummot tartuttaisivat ja levittäisivät tautia???
Ja yleensäkin yli 70-vuotiaiden piti pysyä kotona, eivät saaneet käydä kaupoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opetusalalla. Kävin töissä visiiri päässäni.
oppilaiden vanhemmat tuli hakemaan koulusta lastensa koulukirjat annettiin ne ikkunasta maski päässä
Oppilailla oikeus ilmaiseen kouluruokaan, vanhemmat hakivat omilla ruokatunneillaan lapsilleen esim. puuroa, jota koulunkäynninohjaajat jakoivat, nairettavaa.
Vessapaperia ja pastaa oli turha toivoa löytyvän kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
nyt. ei. ole. aika. mennä. mökille.
Sannuliko sen sanoi puistattavalla äänellä ja sormea sosottaen?
Se hysteria mm jos aivasti ja automaattinen ajattelu että kaikissa ihmisissä on koronaa ja korona tarttuu jos liian lähellä ja ihmerokote auttaa ja rokottamattomat mrhaa ihmisiä. Absurdeja valheita että sairaala täynnä k -potilaita ja nyt ei muka mitään, sit tikun tunkeminen nenäonteloon, sanokoot kuka tahansa hörhöksi mutta jos omas vähänkään aivosoluja niin tajusi kuinka absurdeja ja surrealistisia vaatimuksia esitettiin, myös uhkailu palkanmaksun keskeutuksellä ja työpaikan menetyksellä jos et ota rokotetta. Meille tuli kans mut en ottanut, sain pitää kuitenkin työpaikkani ja palkka maksettiin.
Vierailija kirjoitti:
Koronan alussa kaupoissa kavahdettiin ja katsottiin syyttävästi maskinaamaisia ja myöhemmin heitä, joilla ei ollut maskia.
Yks mummo lidlissä oli käsidesipisteellä vahtimassa että jokainen pisti käsidesiä ja hysteerisesti hoki et käsidesiä pitää laittaa käsidesiä pitää laittaa... Ihmettelin ettei myyjät puuttuneet.
Korona-denialistit käyvät vielä netissä kamppailuaan, kun muut ovat jo jatkaneet kauan sitten elämäänsä 😁
Esim. kaupoissa ihmiset tulivat rätti naamalla iholle kiinni. Kun pyysi kohteliaasti noudattamaan turvaväljeä, ja muistutti että miten sattuu päässä oleva rätti ei poista turvavälin tärkeyttä, suuttuivat.
Muistan itse kun yritin hakea Kampin yläkerrassa olevasta kahvilasta kahvin mukaan. Menin tiskille ja tilasin kahvin, kysyttiin onko koronapassia. Ei ollut, kahvia ei myyty. Olin kuitenkin päässyt jo tiskille asti että ehkä se taudin tarttuminen ei olisi enää siitä ollut kiinni saanko kahvini vai en :D
Koronapiikkikuolema jankkaajat joita on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Korona-denialistit käyvät vielä netissä kamppailuaan, kun muut ovat jo jatkaneet kauan sitten elämäänsä 😁
Pitäisikö sinunkin kuitenkin ottaa virheistä oppia ettei tarvitse joka kerta mokailla uudelleen ja uudelleen.
Toiset ääliöt matkusteli tautialueille ja levitti koronaa kotimaassaan. Syyttivät sitten rokottamattomia. Turhia hupimatkoja tekevät pitivät rehellisiä kansalaisia panttivankeina, syyttömien kansalaisten olisi pitänyt suojautua hupimatkailijoilta.
Vierailija kirjoitti:
Liikumiskielto yöllä klo 21-06
--
Kumma että korona tarttui yöllä. Ei päivällä?
Totteliko virus kellonaikoja?
Ravintolassa virus totteli myös kellonaikoja.
Olin täysin ällistynyt miten suomalaiset uskoivat hulluimmatkin k u s e t u k s e t.
Sinänsä en kylläkään kiellä viruksen olemassaoloa, mutta huomasin kyllä miten yksinkertaisia ihmiset ovat.
Volgan mutkalaisilta ei voi odottaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pyytänyt linkkiä tai muita tietoja usealta kommentoijalta heidän väitteisiinsä mutta eipä ole vastauksia näkynyt joten ilman niitä suoltavat paskaa.
Persut suoltaa koko ajan ettei koronaa ollutkaan. Koko maailma valehteli persuille.
Ei väitä, eivätkä ole rokotevastaisia.
Jos myyjä sanoo auton olevan mersu ja huomaatkin saavasi ladan. Jos valitat tästä, niin tekeekö tämä sinusta teknologia vastaisen?
On täysin julkista ja kaikkien tervejärkisten myöntämää, että koronarokotteiden teho ja hyöty oli aivan eri luokkaa kuin millä niitä myytiin.
Vierailija kirjoitti:
YLE:
https://yle.fi/a/74-20012427
"Kreml on ottanut myös käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Puttea kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisemp
---
Voit lopettaa jo tuon paskapropagandan levittämisen.
En ole putinisti ja en voi sietää venäläisiä, mutta en ottanut rokotusta. Tein kaikkeni että Suomi saadaan Natoon.
Kaikki koulutetut ihmiset tietävät, että rokotteiden testssmiseen menee vähintään 10 vuotta.
Sinä et nähtävästi ole käynyt kuin peruskoulun.
nyt. ei. ole. aika. mennä. mökille.