Muistellaan korona-aikaa 😂
Mulla tuli mieleen se kun ravintolat ja baarit meni kiinni niin ihmiset tapas toisiaan kadulla laittaen sinne pöytäryhmät ja juomia. Niitä sitten siinä nautittiin kavereiden kanssa.
Kommentit (588)
Yli 90 % yli 30v suomalaisista
On ottanut vähintään 2 koronarokotetta
https://www.koronatilastot.fi/fi/rokotukset/
Rokotteet ovat turvallisia
Vierailija kirjoitti:
Toiset ääliöt matkusteli tautialueille ja levitti koronaa kotimaassaan. Syyttivät sitten rokottamattomia. Turhia hupimatkoja tekevät pitivät rehellisiä kansalaisia panttivankeina, syyttömien kansalaisten olisi pitänyt suojautua hupimatkailijoi
---
Natalia ilmiannettu!
Tunnistan teidät r y s s ä t kirjoitustyylistä.
Ja vain venäläinen käyttää nykyään sanaa: ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikumiskielto yöllä klo 21-06
--
Kumma että korona tarttui yöllä. Ei päivällä?
Totteliko virus kellonaiko
---
Totteli.
Virus nukkui välillä. Yöllä. Se myös otti päiväunet 2 tuntia ja heräsi myöhemmin ravintolassa.
Sitten se taas meni yölevolle. Ja heräsi aamulla.
Minä uskon tieteeseen. Usko sinäkin.
Ei hemmetti toi sama mielenvikainen jankkaaja eksy tähän ketjuun--__--
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ääliöt matkusteli tautialueille ja levitti koronaa kotimaassaan. Syyttivät sitten rokottamattomia. Turhia hupimatkoja tekevät pitivät rehellisiä kansalaisia panttivankeina, syyttömien kansalaisten olisi pitänyt suojautua hupimatkailijoi
---
Natalia ilmiannettu!
Sä oot hullu ja sekaisin kun näet Venäjän salajuonia joka paikassa, olet kaiken lisäksi yksinkertainen luuletko oikeasti että Kaikki venäläiset osaa ja ymmärtää Suomea? Vai onko siellä pääkopassa niin ahdasta että ei mahdu mikään muu päähän kuin Venäjä Venäjä Venäjä, Igor, Natalia, putin?
Minusta se oli aikaa joka ei oikeasti näkynyt mitenkään. Aloimme tilaamaan ruokaa kotiin jota teemme vieläkin koska se on niin paljon helpompaa. Muuten kulkemisiin tai esim rahatilanteeseen ei vaikuttanut mitenkään.
Moni ei ole niin fiksu kuin minä.
Moni ei tiedä, että viruksillakin on nukkumis - ja valvomisajat.
Suomen media kertoi. Venäjän trollit eivät lue Suomen mediaa.
Lue mediaa niin opit luonnontiedettä. Ei tarvitse käydä muuta koulua.
Vierailija kirjoitti:
Korona-denialistit käyvät vielä netissä kamppailuaan, kun muut ovat jo jatkaneet kauan sitten elämäänsä 😁
Ja nämä "elämäänsä jatkavat" menevät vaikka persettään kaivattamaan jos THL ja hallitus käskee. Koronatoimet on perkaamatta, saati että rahan käyttö olisi tutkittu
Hanki nyt jankkaaja tuo lääkitys, ysimillinen vois auttaa asiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Natalia ilmiannettu!
Sä oot hullu ja sekaisin kun näet Venäjän salajuonia joka paikassa, olet kaiken lisäksi yksinkertainen luuletko oikeasti että Kaikki venäläiset osaa ja ymmärtää Suomea? Vai onko siellä pääkopassa niin ahdasta että ei mahdu mikään muu päähän kuin Venäjä Venäjä Venäjä, Igor, N
---
Minä uskon tieteeseen. Sinä olet käyttäydyt kuin ääliö. Et tiedä että viruksella on vuorokausirytmi.
Aamu - päivä - ilta - yö. Se nukkuu välillä.
Vain ääliöt eivät usko tieteeseen.
Ei tee mieli muistella. Seinähappea onneksi riitti, mutta on mulle kova tauti rokotuksista huolimatta.
Mulla on vielä yksi melkein täysi koronamaskilaatikko jäljellä, pari käsidesipulloakin. Taitavat jäädä käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Uudenmaan saarto oli myös umpihullu idea. Etenkin kun sen läpi pääsi itsetehdyllä lupalapulla. 😂
Tytöt tomerat touhusivat,tosin maailmalta pääsi vapaasti lentäen suomeen,ketään ei kiinnostanut tautiatuovat kun pääsivät rikkomaan suomen perustuslakia ja harrastamaan laittomuuksia,vapaa kulku on kunniakansalaisia varten,ei suomalaisia.
Yli 90 % yli 30v suomalaisista
On ottanut vähintään 2 koronarokotetta
https://www.koronatilastot.fi/fi/rokotukset/
Rokotteet ovat turvallisia
En mielellään muistele, tätini ja 49 v serkkuni kuolivat koronaan.
Vierailija kirjoitti:
YLE:
https://yle.fi/a/74-20012427
"Kreml on ottanut myös käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Puttea kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta."
Jep
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä yksi melkein täysi koronamaskilaatikko jäljellä, pari käsidesipulloakin. Taitavat jäädä käyttämä
---
Säilytä. Kuitenkin tulee uusi korona.
Minulla meni desistä iho rikki ja oli aivan kipeä.
Mutta osaan kyllä muuten pestä oikein perusteellisesti käteni saippualla ja vedellä löytyy varmaan videot esim
Youtubesta.
Minusta kannattaisi kehittää parempia suojauksia kuin pelkkä maski. Mietin just voiskohan käyttää pyöräilykypärärää. Silloin kun virus on valveilla, se voi tarttua hiuksiin.
Ei kannata liikkua ulkona 6 - 22.
Sitten pitää tarkistaa iltapäivällä mihin aikaan virus tarttuu ja kypärä päähän. Tarttuu ainakin kello 17 jälkeen. Ei kannata mennä silloin ravintolaan. Isoihin marketteihin voi mennä. Pienemmissä tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Töissä kaikki pääsi etätöihin. Ihanaa aikaa.
Mulla jatkuu edelleen etätyöt, täysin kiitos koronan. Elämänlaatu on parantunut uskomattoman paljon. Olen laihtunut, voin kuntoilla päivittäin koska energiaa riittää muuhunkin kuin introvertin larppaamiseen toimistossa, plus en ole koskaan ollut näin terve! Olen se joka saa kaikkien muiden taudit joka vuosi - kun ne idi ootit ekstrovertit jotka kuvittelevat olevansa korvaamattomia tulevat kipeinä töihin.
En voi kuin joka päivä toistella että kiitos korona että viimeinkin johtotasollakin tajuttiin että työthän sujuvat paremmin kun työntekijät voivat hyvin = saavat valita ovatko kotona vai toimistolla.
Pienissä baareissa tarttuu helpommin.
Itselläni on myös kertakäyttöhanskoja. Niitäkin voi käyttää. Virukset tarttuvat ovenkahvoista ja pinnoilta. Moni ei tajua että virukset tarttuvat myös kengänpohjiin ja vaatteisiin.
Kannattaa desinfioida kengät ja vaatteet laittaa heti pesukoneeseen. Käytä suojakäsineitä. Polta ne kun olet käyttänyt ne.
Minua venäläisvastaisempaa ihmistä ei löydy Suomesta.
En ottanut k - rokotetta
Vielä tuolloin rokotusten aikana Volgan mutkalaiset ( suomalaiset ) rakastivat venäläisiä ja riensivät kilpaa ottamaan k - rokotteita.
Minä inhosin jo tuolloin venäläisiä SYVÄSTI enkä mennyt rokotteelle.
Siitä huolimatta täällä sama tyyppi spämmää samaa paskapropagandaa ja hämmentää, lietsoo vastakkainasettelua.
Olet joko r y s s ä tai sitten kuulut kaikkein tyhmimpiin Volgan mutkalaisiin.
Haploryhmä N1c sinulla.