Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (1135)
Vierailija kirjoitti:
Kaunista on ulkona, puut kuorruttuneet huurteeseen. Mitä oivallisin ilma oli kävellä.
Kirjastossa lehtiä lukemassa, samalla vein pari pokkaria kierrätyshyllyyn.
Nuorena oli pinnalla Danny ja Johnny, minä ihailin jälkimmäistä. Tapani Kansakin oli suosikkini. Nykyään en välitä kuunnella musiikkia, yleensä radio menee kiinni uutisten jälkeen.Tänään on syntymäpäiväni- vuoden päästä pyöreitä aika monta kymmentä. Aika rientää!
Syntymäpäiväonnea sinulle 🌷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne katosi viisaat sanat / sh
Kostaja ei kestä totuutta = riidankylväjä. Poistaja.
Muilta syntyy mukavaa luettavaa
Ilmiannoin minäkin hänet, kerroin myös kymmenistä turhista poistoista
Etsin just minäkin hänen kirjoituksiaan...
Onko tämä teidän touhu teidän itsen mielestä tervettä? Miksi provosoidutte joka asiasta? Se pilaa ketjun. Älkää vastatko mulle, vaan hiljaa itsellenne.
Vastaan itselleni:
Välillä on niin mukavaa keskustelua. Sen tähden kestän nuo %€#@ ohittaa :)
Kiva otsikko, kiva aihe.
Hahmogalleriaan uusi persoona SH. Kerrotko Sh missä olet opiskellut ja mihin erikoistunut? Kiinnostaa kovasti. Voi sitten kysellä neuvoja sulta.
Sivusta tähän.
Kerro nyt alkuun oma opiskelu- ja työhistoriasi :(
Olen jo kertonut. Olen opiskellut Jyväskylän yliopistossa antropologiaa ja paljon muita aineita, minulla on kaksi loppututkintoa sieltä ja olen tehnyt 40 vuotta töitä akateemisella alalla. Saa kysyä antropologiasta, vastaan mielelläni.
Ollaan todennäköisesti oltu samaan aikaan tallustelemassa Seminaarinmäen ja Mattilanniemen kampuksilla, että moi vaan! -eri
Koska sä olet ollut? Mä olen 1975-1980. Olispa kiva kuulla lisää!
Näkö
Tarkoitat varmaan sitä yksikerroksista vanhaa rakennusta, joka oli yksikseen tien päässä vasemmalla, josta noustaan päärakennukseen. En muista sen nimeä, mutta kaunis vanha rakennus ja siellä meillä oli Olli Alhon pitämät antropologian peruskurssit. Päärakennuksen vieressä on kolmikerroksiset tiiliset luentosalit myös, sielläkin tuli istuttua kauan. Ja päärakennuksen kahviossa oli aina jonoa ja oopperavoileipiä ostettiin lounaaksi, kahvi oli termospullossa itseltä. Voi niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä teidän touhu teidän itsen mielestä tervettä? Miksi provosoidutte joka asiasta? Se pilaa ketjun. Älkää vastatko mulle, vaan hiljaa itsellenne.
Taas poistui! Sh:sta kertova yllä.
Asialliset kommentit poistuu.
Ilmoitettu ylläpitoon
Kuka leikkii "emäntää" ja rajoittaa poistoillaan aiheita???
Kostaja. Hän kostaa meille kaikille, että Doris joskus 2 vuotta sitten kommentoi hänelle ikävästi. Kostaja on sanonut, että haluaa kaikki kuulumisketjut lukituksi ja jatkaa kostamistaan ikuisesti.
No SH, kerropa nyt sinäkin kun me muut olemme jo kertoneet! Missä opiskelit, mihin erikoistuit? Doris, huhuu!
Dooris dooris veit syömein anna se takas lumooja reissunainen...
Ilmoitettu ylläpitoon
Kostaja. Hän kostaa meille kaikille, ett
Mitä ihmettä? Tämähän on ihan eri ketjukin?
Erikoista
Kyllä 1 kostaja / ketju riittää. Tämän erikoismiehen piti jäädä johonkiin edellisiin, ei vaan ymmärrä
Pilaa turhaan tämän aloittajan ketjun
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 1 kostaja / ketju riittää. Tämän erikoismiehen piti jäädä johonkiin edellisiin, ei vaan ymmärrä
Pilaa turhaan tämän aloittajan ketjun
Onko kukaan nähnyt tai huomannut "kostajaa"? Niinpä, Ei sitä ole kuin Doriksen päässä!
Hauska seirata tuota 'melkein' luokkakokousta
Ohhoou.
D-pakkomielteisen kostajan kyllä tunnistaa. Niin tekee modekin ja poistaa hänen viestinsä
Montako mukavaa poistunut tänään? Kymmeniä. Se on kostajan" jälki", niinhän hän uhoaa. Siinä menee syyttömät. Monet!
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu ylläpitoon
Mitä ihmettä? Tämähän on ihan eri ketjukin?
Erikoista
On eri ketju, mutta alkuperäinen lukittiin. Porukka siirtyi tänne ja Kostaja myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista on ulkona, puut kuorruttuneet huurteeseen. Mitä oivallisin ilma oli kävellä.
Kirjastossa lehtiä lukemassa, samalla vein pari pokkaria kierrätyshyllyyn.
Nuorena oli pinnalla Danny ja Johnny, minä ihailin jälkimmäistä. Tapani Kansakin oli suosikkini. Nykyään en välitä kuunnella musiikkia, yleensä radio menee kiinni uutisten jälkeen.Tänään on syntymäpäiväni- vuoden päästä pyöreitä aika monta kymmentä. Aika rientää!
Syntymäpäiväonnea sinulle 🌷
Onnenlaulu täältäkin :)
Ja tämä kostojännäri jatkuu, kauanko?
Onko tuo siis se surullisenkuuluisa hevoserikoismies piilaaksosta?
Monille tuttu ja modelle tuttu
Nyt loksahti palat paikalleen. Onko hän täällä siis mies? Vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
"Älä suotta kostajaeukko spämmää", kirjoittaa Doris muille kirjoittajille. Onko kaunista käytöstä? Tämähän on ilkeilyä ja kiusaamista. Miten ja kenelle hän tämän kohdentaa? Minä olen eri mieltä hänen kanssaan jostakin asiasta, olenko minä silloin "kostajaeukko"?
Mikä tämä kostajafantasia oikein on? Kertokaa minulle! Onko hänellä tällainen mielikuvitusvihollinen vai mitä tämä on? Pilaa kivan keskusteluketjun tällä jankkauksella ja riitelyllä.
En tiedä kenestäkään yksittäisestä henkilöstä, mutta joittenkin ihmisten maailma on mustavalkoinen. Uhkia nähdään joka puolella. Jos et ole heidän kannattajansa, olet vihollinen. Tämä lapsenomainen ajattelu näkyy myös sanavalinnoissa. Esim. Ilkeät/mukavat ihmiset.
Täytyy muistaa, ettei kronologinen ikä välttämättä vastaa sosiaalista/psykologista ikää. Kaikki eivät koskaan kasva aikuisiksi. Vaikeuksia voi olla eri toiminta-alueilla, vaikka tunteiden hallinnassa. Meitä on monenlaisia. Emme tiedä, millainen lapsuus tai kohtalo jollain toisella on ollut. Ei tietenkään oikeuta huonoa käytöstä.
Hhhhmmm. Saan kuulla olevani autismin kirjolla ja mietin yhtä yhdistävää seikkaa heillä. Olen tietoinen, että tämäkään ei välttämättä pidä paikkaansa, mutta Autismiliitto huomauttaa, että kirjolaisilla on korkea työmoraali. Minulla taas on päinvastoin aina ollut boheemit unelmat ja inhoan mitään missä tulee hiki.
Voiko ihanampaa naista olla kuin Yumini/Sayakani? <333333333
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu ylläpitoon
2 vuotta sitten! Älkää naurattako. Koko ajan on sama mentaliteetti päällä. Doris ilmoittaa jatkuvasti, mikä ei kuulu hänestä ketjuun. Tavoite ollut kyllä vuosia selvä. Vääränlaiset kirjoittajat ajetaan pois ja vääränlaiset viestit poistetaan. Ei me nyt sentään näin huijattavia olla. Hän haluaa oman kivan ketjun omalle mukavalle hovilleen. Siksi vainoaa muita, nimittelee trolleiksi ja kostajiksi, ilmiantaa ja riitelee. Jos saa tämän kostajaksi nimeämänsä pois, kuka on seuraava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Älä suotta kostajaeukko spämmää", kirjoittaa Doris muille kirjoittajille. Onko kaunista käytöstä? Tämähän on ilkeilyä ja kiusaamista. Miten ja kenelle hän tämän kohdentaa? Minä olen eri mieltä hänen kanssaan jostakin asiasta, olenko minä silloin "kostajaeukko"?
Mikä tämä kostajafantasia oikein on? Kertokaa minulle! Onko hänellä tällainen mielikuvitusvihollinen vai mitä tämä on? Pilaa kivan keskusteluketjun tällä jankkauksella ja riitelyllä.
En tiedä kenestäkään yksittäisestä henkilöstä, mutta joittenkin ihmisten maailma on mustavalkoinen. Uhkia nähdään joka puolella. Jos et ole heidän kannattajansa, olet vihollinen. Tämä lapsenomainen ajattelu näkyy myös sanavalinnoissa. Esim. Ilkeät/mukavat ihmiset.
Täytyy muistaa, ettei kronologinen ikä välttämättä vastaa sosiaalista/psykologista ikää. Kaikki eivät ko
Tämä asiaa. Ja myös se, että todellakaan emme voi tietää, millaiset ihmiset täällä kirjoittaa. Eihän täällä nyt kukaan halua elämäänsä avata
Olen lukenut sen. Hauska yksityiskohta jäi mieleen, kun saivat lopulta sieltä sekasorron keskeltä puhelinyhteyden Suomeen ulkoministeriöön, niin siellä ei tiedetty tapauksesta vielä mitään.