Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (1109)
"Älä suotta kostajaeukko spämmää", kirjoittaa Doris muille kirjoittajille. Onko kaunista käytöstä? Tämähän on ilkeilyä ja kiusaamista. Miten ja kenelle hän tämän kohdentaa? Minä olen eri mieltä hänen kanssaan jostakin asiasta, olenko minä silloin "kostajaeukko"?
Mikä tämä kostajafantasia oikein on? Kertokaa minulle! Onko hänellä tällainen mielikuvitusvihollinen vai mitä tämä on? Pilaa kivan keskusteluketjun tällä jankkauksella ja riitelyllä.
Kiusaaja on Doris! Nytkin hän "antaa pikatrollien olla" Miten niin HÄN antaa olla? Millä valtuuksilla hän mitään tekee? Tämä emännöinti ja muiden rajoittaminen ja haukkuminen , viestien valtava poistaminen ja määräily on kiusaamista, puhumattakaan poisajosta ja kuolevan pilkkaamisesta. Ne viestit ovat palautettavissa, usko pois, se asia on todistettavissa. Eikä "erään kirjoittajan" veitsellä viiltelyn suunnitteleminenkaan ihan normaalia käyttäytymistä ole.
Tämä on kymmeniä kertoja D sinulle kerrottu. Onko muistissasi niin paljon ongelmaa, ettet muista?
Hän kieltäytyy totuuden hyväksymisestä. Me muut sen olemme jo monesti nähneet. Tämä pilaa kaikki ketjut. Doris pilaa.
Sun kannattaisi lukea narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Esim. Lauerma on tutkinut sitä paljon. E
Ok. Kiitos! Eli olemme tekemisissä sairaan ihmisen kanssa. Silloin ei järkipuhe auta. Kiitos!
Kiusaaja on Doris! Nytkin hän "antaa pikatrollien olla" Miten niin HÄN antaa olla? Millä valtuuksilla hän mitään tekee? Tämä emännöinti ja muiden rajoittaminen ja haukkuminen , viestien valtava poistaminen ja määräily on kiusaamista, puhumattakaan poisajosta ja kuolevan pilkkaamisesta. Ne viestit ovat palautettavissa, usko pois, se asia on todistettavissa. Eikä "erään kirjoittajan" veitsellä viiltelyn suunnitteleminenkaan ihan normaalia käyttäytymistä ole.
Tämä on kymmeniä kertoja D sinulle kerrottu. Onko muistissasi niin paljon ongelmaa, ettet muista?
Hän kieltäytyy totuuden hyväksymisestä. Me muut sen olemme jo monesti nähneet. Tämä pilaa kaikki ketjut. Doris pilaa.
Sun kannattaisi lukea narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Esim. Lauerma on tutkinut sitä paljon. E
Ok. Kiitos! Eli olemme tekemisissä sairaan i
Sama kuin yrittäisi opettaa kärpästä kirjoittamaan. Ei narsisti opi koskaan sosiaalisia taitoja, muut ovat hänelle vain alamaisia ja palvelijoita. Itsetunto on narsistilla kuitenkin huono ja hän yrittää peukutuksilla ja hovin kasaamisella sitä pönkittää. Persoonallisuuden häiriö jota ei voida parantaa, sanoo Liisa Keltinkangas-Järvinen
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kiitos! Eli olemme tekemisissä sairaan i
En ota kantaa kenenkään terveyteen enkä sairauteen. Yleisellä tasolla on hyvä olla selvillä erilaisista ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavista asioista. Helpottaa niiden ymmärtämistä (en tarkoita, että oikeuttaisivat huonoon käytökseen muita kohtaan).
Huui, Tsiisus. Mä hokasin, että mä olen SH! Siis sairaanhoitaja! En oo sitä vielä ollut. Jänskättää. Nyt saa Kastaja ja kaikki kastajeukotkin kuulla Viisaita Sanoja multa. Kukkamulta. Tonttu tuijottaa. Onkohan sekin narsisti? Ei saa olla. Mä vaan! Minä yksin! Järjen veit laulaa radiossa tangoMIES. Kastajaa ikävä. Mulla. Ei sillä. Hoopo. Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Huui, Tsiisus. Mä hokasin, että mä olen SH! Siis sairaanhoitaja! En oo sitä vielä ollut. Jänskättää. Nyt saa Kastaja ja kaikki kastajaeukotkin kuulla Viisaita Sanoja multa. Kukkamulta. Tonttu tuijottaa. Onkohan sekin narsisti? Ei saa olla. Mä vaan! Minä yksin! Järjen veit laulaa radiossa tangoMIES. Kastajaa ikävä. Mulla. Ei sillä. Hoopo. Tsiisus.
Unohtui: Mode valvoo. Kysytty VNP. Siis kysytty VPN. En ymmärrä itsekään. Bläääh.
Pahat muistot demonista= narsistille tuhlattu aika
Vierailija kirjoitti:
Monet noista iäkkäimmistä laulajista on onnistunut talousasioissaan, jollei viina ole vienyt. Elossa olijoista mm Eino Grön. Kuolleista Annikki Tähti, Reijo Taipale.
Niitä surullisiakin kohtaloita on mm Olavi Virta, Laila Kinnunen.
Aivan liian varhain lähti Olli Lindholm, Jussi Hakulinen, Pate Mustajärvi ja monet muut, Sekin tangokuningas Sauli Lehtonen, 20v.
Luulin, että Annikki Tähti eli vanhempana hyvin vaatimattomissa oloissa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mietin, kannattaako täällä olla juuri tuon narsistin takia. Menee hermo turhan päiten ja alkaa viduttaa suotta.
Heippa
________
Vilkaisin ketjun
toistamiseen
tälle päivää.
🔴Eenä ylempänä
esiintynyt ja
kirjoittanut en ollut minä.
(Kirjoitin Kaksplus.fi yöketjuun
juuri äsken aiheesta).
En ole yhtäkään viestiä
poistattanut tästä ketjusta.
En enää jatkossa osallistu
tähän lankaan.
En ole 'Doris' enkä kukaan
muukaan alter_ego
- ainoastaan oma itseni.
Joku keksii nyt olan takaa
sisältöä
ninun kustannuksellani.
Minun intuitioni sanoo,
että Ap > on sama hlö
kuin päivät
pitkät tekohengityksellä
'doristeleva' tr0lli.
Kunpa tienaisin 5 euroa
joka kerrasta, kun minun
kustannuksellani
stimuloidaan/väritetään
sisältöjä. Boy oh boy,
vauvailu näkyisi jo pankkitililläni.
Toivotan hyvää iltapäivää.
E/OgE
Vierailija kirjoitti:
'Huui, Tsiisus. Mä hokasin, että mä olen SH! Siis sairaanhoitaja! En oo sitä vielä ollut. Jänskättää. Nyt saa Kastaja ja kaikki kastajeukotkin kuulla Viisaita Sanoja multa. Kukkamulta. Tonttu tuijottaa. Onkohan sekin narsisti? Ei saa olla. Mä vaan! Minä yksin! Järjen veit laulaa radiossa tangoMIES. Kastajaa ikävä. Mulla. Ei sillä. Hoopo. Tsiisus.'
//
Nämä ovat Ap itse?
Näin epäilen.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Huui, Tsiisus. Mä hokasin, että mä olen SH! Siis sairaanhoitaja! En oo sitä vielä ollut. Jänskättää. Nyt saa Kastaja ja kaikki kastajeukotkin kuulla Viisaita Sanoja multa. Kukkamulta. Tonttu tuijottaa. Onkohan sekin narsisti? Ei saa olla. Mä vaan! Minä yksin! Järjen veit laulaa radiossa tangoMIES. Kastajaa ikävä. Mulla. Ei sillä. Hoopo. Tsiisus.'
//
Nämä ovat Ap itse?
Näin epäilen.
E
Ehei. Ap on fiksu, huumorintajuinen. Tää kostajatrolli on kaikkea muuta :(
Vierailija kirjoitti:
'Kyllä ketjut saadaan rauhoittumaan, kunhan Doris saadaan kokonaan pois riitaa haastamasta. Doris on kaikissa ketjuissa ollut riidan aiheuttaja rajattomalla käytöksellään. Yrittänyt ottaa valtaa, joka ei hänelle kuulu. Nyt se pitää ottaa pois häneltä. Karkottaa kokonaan.'
//
Voisiko joku ystävällisesti
nyt viimein laittaa jakoon 'Doriksen'
kommentin tai linkkejä ketjuihin, joissa
hän on aloittajana tai kommentoimassa?
En tunne tällaista hlöä Vauvalta.
Mä olen enää hyvin harvoin
missään ketjussa kommentoimassa, ja silloinkin raapustan kantani kohteliain lausein. En 15 minsaa enempää palstalla
päivässä vietä. Yli puolitoista vuotta olen
lueskellut, nyt huomio ja fokus on oman somekanavan luomisessa, sillä sitä on
hartaasti pyydetty.
yt E
Lisään vielä tuohon narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Narsisteja ei edes yritetä hoitaa, koska se olisi hyödytöntä. Narsisti ei ymmärrä. Kaikki tieto törmää hänen teräspanssariinsa. Yhtään sen hyödyllisempää ei ole narsisteihin kohdistuva maallikkoneuvonta. Moni on uuvuttanut siinä itsensä - turhaan. Viisautta on myöntää tämä itselleen ja kiertää narsistit kaukaa.
Oletteko koskaan törmänneet ihmisiin, joiden elämänpiiri on hyvin pieni? He linnoittautuvat omaan kuplaansa eivätkä siedä mitään uutta tai vaikeaksi kokemaansa. Syvällinen ajattelu ja haasteet ovat heille kauhistus. Heille on turha tyrkyttää mitään vaihtelua. Junnaaminen samoissa kuvioissa on heidän juttunsa. Näitä ihmisiä ei voi muuttaa, sanoipa mitä tahansa.
Tätä kuvaa hyvin laulu:
"Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii. Sormet sanoo so! so! so! Kengän kannat kop! kop! kop!
Ehkä se voisi olla tämän ketjun tunnussävel.
Minulle kuuluu hyvää ja huonoa. Se huono mitä elämässä on, vie ilon niistä hyvistäkin asioista. Vaakakuppi on enempi kallellaan siihen huonoon suuntaan.
Heippa Mukavat! Kattokaa kuin paljon mulla on peukutuksia! ;);) Kaikki on mun kanssa samaa mieltä. :) :) Kaikki. Paitsi oudot, hoopot, ällöt ja ilkeät kastajat. Ja kastajaeukot. Ja muut tyhmät törpöt. Avanto. Potkukelkka. Ääliö. Toi "sairaanhoitaja" on mun "poliisiystävän" kans kyläkuppilassa. Voi sitä naurunremakkaa. Voi.
Vähän sellasta tyhjäkäyntiä elämä tällä hetkellä. Odotan tutkimustuloksia että onko minulla vakava sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mietin, kannattaako täällä olla juuri tuon narsistin takia. Menee hermo turhan päiten ja alkaa viduttaa suotta.
Samaa miettinyt. Muutamia kiinnostavia kirjoittajia on, mutta harvoin kirjoittaa.Yksi valtaa kaiken, loukkaantuu ja provosoi aina riitaa. Rajaton.
Harmittaa, kun muuten vois olla hyvä ketju.
En tiedä miksi rivivälit
näyttäytyvät
edellisessä kommentissani
alussa harvempana, lopussa
matalempina. 🤔🤨
Sama ilmiö on esiintynyt
aiemminkin
Vauvalla tietyllä laitteella
kirjoittaessani. En ole näin
tarkoittanut. 😀
Kivaa päivää..
E
Monet noista iäkkäimmistä laulajista on onnistunut talousasioissaan, jollei viina ole vienyt. Elossa olijoista mm Eino Grön. Kuolleista Annikki Tähti, Reijo Taipale.
Niitä surullisiakin kohtaloita on mm Olavi Virta, Laila Kinnunen.
Aivan liian varhain lähti Olli Lindholm, Jussi Hakulinen, Pate Mustajärvi ja monet muut, Sekin tangokuningas Sauli Lehtonen, 20v.