Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoikista naisista ei saa puhua positiivisesti?

Vierailija
16.04.2023 |

Hoikkien pitää sensuroida itsensä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä ongelma jos ruoka ei maistu

Vierailija
2/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pumperot kokevat sen hyökkäyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kommenttia ennenkuin joku kehopositiivinen poistattaa ketjun?

Vierailija
4/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, että monet ovat kateellisia.

Vierailija
5/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, hoikkahan ihannoidaan aivan jatkuvasti ja mallikuvasto on täynnä kauniita pitkiä ja hoikkia ihmisiä. Missä todellisuudessa oikein elät? :d

Vierailija
6/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat kadehtii.

Vierailija
7/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Jokainen saa rakastaa omaa hoikkaa, kaunista ja tervettä kroppaansa. Ja se saa olla muidenkin ihanne.

Vierailija
8/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä naisten suhtautuminen toisiinsa on kyllä tullut havaittua. Työpaikalla liittoutuvat ns. hivenen lihoneet tavispirkot sellaista naista hoikempaa vastaan jota miehet yleisesti pitävät viehättävämpänä.

Vierailija
9/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat kehonegatiivisia.

Vierailija
10/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten suhtautuminen toisiinsa on kyllä tullut havaittua. Työpaikalla liittoutuvat ns. hivenen lihoneet tavispirkot sellaista naista hoikempaa vastaan jota miehet yleisesti pitävät viehättävämpänä.

Okei, ja tällaiset työpaikat ovat? T. HR

Vierailija
11/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, hoikkahan ihannoidaan aivan jatkuvasti ja mallikuvasto on täynnä kauniita pitkiä ja hoikkia ihmisiä. Missä todellisuudessa oikein elät? :d

Siis missä ihannoidaan? Mallit ovat siellä vain duunissa. Kerro tosiaan, missä on lehtijuttuja yms. hoikista. Lihavista kun ihannoivia sellaisia on harva se päivä.

Vierailija
12/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri ja huomannut täällä, että kun kommentoin painavani alle 50 kiloa saan ainoastaan alapeukkuja.

Vierailija
13/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska se luudanvarsi kuvittelee olevansa muodokkaampaa naista parempi.

Kateudesta ruma bongattu.

Vierailija
14/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska se luudanvarsi kuvittelee olevansa muodokkaampaa naista parempi.

Hoikallakin voi olla kunnolliset rinnat.

Vierailija
15/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näinpä juuri. Olen itse lihava, pudotan tosin painoa kokoa ajan, mutta en ole huomannut että normaalipainoisista ei saisi puhua positiivisesti. Ja jokainen lihava haluaisi olla normaalipainoinen. Joka muuta väittää niin valehtelee. Kukaan ei viihdy lihavassa olomuodossaan niin paljoa etteikö vaihtaisi sitä normaalipainoiseen, jos se olisi mahdollista.

Vierailija
16/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa haukkumista jo tässäkin ketjussa. Ollaan muka tikkulaihoja ja muodottomia. Ja jos erehdyt kertomaan että on BMI 19 ja silti isot rinnat ja erottuva vyötärö - lantio, niin alapeukkua tulee. Ihan kun ei uskottaisi tai sitten se kateus. Vaikka minulla on se kauneus ihanteen mukainen vartalo, ei sitä ole sen suurempi oikeus arvostella tai haukkua. En minäkään lihavia ilku, jokainen on mitä on, myös minä. Tää on mulla ihan geeneistä, syön mitä sattuu ja en juuri liiku.

Vierailija
17/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa haukkumista jo tässäkin ketjussa. Ollaan muka tikkulaihoja ja muodottomia. Ja jos erehdyt kertomaan että on BMI 19 ja silti isot rinnat ja erottuva vyötärö - lantio, niin alapeukkua tulee. Ihan kun ei uskottaisi tai sitten se kateus. Vaikka minulla on se kauneus ihanteen mukainen vartalo, ei sitä ole sen suurempi oikeus arvostella tai haukkua. En minäkään lihavia ilku, jokainen on mitä on, myös minä. Tää on mulla ihan geeneistä, syön mitä sattuu ja en juuri liiku.

Ja jos sattuu olemaan kaunis vartalo, pitää AINA muistuttaa että syön mitä sattuu, en juuri liiku, tämä nyt oli vaan tällainen sattuma, älkää suuttuko, älkää kadehtiko.

Vierailija
18/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
19/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä hoikista puhua positiivisesti ja tietysti myös nauttia siitä, jos sattuu hoikka olemaan. Hoikkuutta saa myös mielestäni pitää kauniina.

Mutta en pidä siitä, että lihavista puhutaan negatiivisesti ja haukutaan rumiksi. Meitä on moneen junaan ja monet naiset ehtivät olla molempia elämänsä aikana.

Jospas oltaisiin kaikki ihan ok, koosta ja iästä riippumatta? 🙂

Vierailija
20/20 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen sinkkuryhmässä postasi salikuvan lihava nainen. Kaikki naiset olivat kehuneet ja ylistäneet; nainen oli voimaantunut, kehopositiivinen ja ihailtavan reipas ja ahkera.

Seuraavana päivänä samalle ryhmälle postasi hoikka, urheilullinen ja muodokas nainen samanlaisen salikuvan.

Naiset haukkuivat naista huomioh***uoraksi, tyrkyksi, ja pinnalliseksi blondiksi joka kerjää vain kehuja.

Miksi kehopositiivisuus kuuluu vain lihaville?

Saako kaunis nainen olla tyytyväinen ulkonäköönsä ilman että sitä pidetään ylpeänä ja itserakkaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän