Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (1030)
Meinasin avata viikonlopun kunniaksi roseviinipullon, mutta sitten tajusin, että tänäänhän on tiistai :D Koskahan tähän loputtomaan vapaa-aikaan tottuu?
Yhden ystäväni kanssa viestiteltiin ja olisin niiiiiiiiin mielelläni lähtenyt hänen kanssaan jonnekin lounaalle jo tällä viikolla, mutta taloyhtiössä asuminen on just tätä, että istut kuin tatti tervassa monta päivää odotellen, koska huoltomies saapuu. Ja siis ihan vuotuinen energiamittareiden luenta kyseessä eikä kestä kuin muutaman minuutin, mutta kun toi piski ei päästä ketään sisään, jos mä en ole kotona. Pakko siis kököttää kotona. Jos kuitenkin yhdeltä naapuriltani oikein ymmärsin, että nyt, kun toi koko lämmityssysteemi uusitaan, niin olisikin jatkossa etäluettava. Se olisi kyllä aika hyvä, vaikka todennäköisesti mun koiravanhus ei olekaan elossa enää vuoden päästä.
Otanpa nyt vähän kantaa irrallaan oleviin kissoihin ja koiriin. Mulle ei ole tullut mieleenkään päästää sen paremmin kissojani kuin koirianikaan omin nokkineen juoksentelemaan. Ihan jo sen vuoksi, että ne saattaisi jäädä auton alle. Ja myös siksi, ettäosa ihmisistä on sadisteja ja päästään vialla. Pari vuotta sitten tän lähiön nk puskaradioryhmässä varoiteltiin lemmikkien omistajia. Joku tai jotkut oli nimittäin keksineet naulata vapaana olleen kissan elävältä puunrunkoon. En todellakaan haluaisi omalle kissalleni sellaista kohtaloa.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin kiitos Sinulle,
öiden toivottelija. 😴
...
Minulta lähtee
tasapuolisesti teille
jokaiselle levolliset
yötoivotukset - aina
Inarista Hankoon!💤
[*Kirjoitan E viesteihini,
muistakaa. Tämän
sanottuani minun ei tarvitse
korjata 'trullihanduja' ja
muita copycat viritelmiä
'tämä ei minulta' - tekstein].
'Doriksen' olisin mielelläni
nähnyt itsensä esittelemässä,
mutta ei hän saapunut.. 🤔
Minä en siis ole kyseinen
'Doris', enkä esiinny täällä
alteregoina/käytä sivunimiä.
*Toisinaan trulli on
ollut kovin röyhk#ä
ja signeerannut pokkana
tekstejä jopa OgEna.
Valitettavasti näin.
...
Lämmin kiitos seurastanne.
E 💫🌟 ^_^
Ihan vaan tiedoksi.
Trulli = pääsiäisnoita
Trolli = netissä fleimejä kalasteleva kirjoittaja
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Meinasin avata viikonlopun kunniaksi roseviinipullon, mutta sitten tajusin, että tänäänhän on tiistai :D Koskahan tähän loputtomaan vapaa-aikaan tottuu?
Yhden ystäväni kanssa viestiteltiin ja olisin niiiiiiiiin mielelläni lähtenyt hänen kanssaan jonnekin lounaalle jo tällä viikolla, mutta taloyhtiössä asuminen on just tätä, että istut kuin tatti tervassa monta päivää odotellen, koska huoltomies saapuu. Ja siis ihan vuotuinen energiamittareiden luenta kyseessä eikä kestä kuin muutaman minuutin, mutta kun toi piski ei päästä ketään sisään, jos mä en ole kotona. Pakko siis kököttää kotona. Jos kuitenkin yhdeltä naapuriltani oikein ymmärsin, että nyt, kun toi koko lämmityssysteemi uusitaan, niin olisikin jatkossa etäluettava. Se olisi kyllä aika hyvä, vaikka todennäköisesti mun koiravanhus ei olekaan elossa enää vuoden päästä.
Otanpa nyt vähän kantaa irrallaan oleviin kissoihin ja koiriin. Mulle ei ole tullu
Hyvä huomio tuo, että osa ihmisistä on sadisteja ja päästään vialla.
Ihan surkee tuo Sinikka Monten euroviisubiisi.
Illan toiveena se, että näkisin joskus vielä revontulia. Pari kertaa täälläkin olen nähnyt. Vain virheitä, mutta edes niitäkin. Toiveissa joskus ehkä jossain pohjoisessa oikein kunnon revontulien näkeminen.
🔴Älkää sotkeko Doriksiin.
En tunne ketään sennimistä.
En esiinny kenään,
kirjoitan vain itsenäni.
Joku trollaa nyt erittäin törkeää
valhetta. Savolaiset kimpassa
kiusaamassa tuntematonta?
Miten joku voi vajota näin alas
kateudessaan? Ei voi käsittää
tällaista ihmisp4huutta.
Nämä voidaan selvittää kyllä.
En missään nimessä ole Doris.
Toistan.
E
Mitä ihmettä taas Doriksesta kehitetään jotain vänkäystä? Eiköhän nämä ole jo moneen kertaan täällä puitu, ei enää kannata aloittaa. Ihan muut asiat ovat tässä ketjussa kiinnostavampia.
Hyvää yötä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
'Onko E se dooris? Kysyn vaan kun en tiedä mikä tämä täällä paljon puhuttu dooris on.'
Hei, trolli. Tiedätkö.
Minäkin kysyin
juuri tätä samaa tänään:
Kuka on tämä Doris?
Minä en ole hän.
Ei mitään hajua, onko
hän Pupan ja Mumman
kaltainen fiktiivinen
palstahahmo.. vaiko joku
pitkään palstalla
kirjoittanut oikea ihminen.🤔
Joka tapauksessa:
En ole hän, en Jonna, en Kihis,
en Winner, mitä näitä nyt on.
Olen vain minä, E/OgE.
Joko tämä olisi selvä?
En jaksaisi toistamiseen
kertoa samoja itsestäänselvyyksiä.
Hyvää yötä.
E
Vierailija kirjoitti:
Sää oot melkoinen runoniekka ja oot kyllä hyvä tiivistämään, on helppo lukea eikä mene kauaa viestin lukemiseen, on vähän niinkuin sellanen sähkösanomatyyli, mutta tulee kyllä sanoma selväksi ja aivan erityinen tunnelma on näissä viesteissä että hienoa, kun meitä näin illan päätteeksi viihdytät.
No olihan nuo todella hauskoja. Onneksi vähän huumoria tähänkin ketjuun välillä.