Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2

Vierailija
14.09.2025 |

Saapi kertoa.

Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.

Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.

Kommentit (1030)

Vierailija
1021/1030 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden kodissani kiitettiin aina kun oli syöty, juotu, saatu apua johonkin ym. Monessa paikassa katottu hitaasti kun olen kiittänyt vastaavissa tilanteissa, kaikki ei ymmärrä tätä kiitollisuus-kulttuuria.

Mulle riittäis, jos tässä ketjussa ei olis niin paljon riitelykulttuuria.

Älä sitten ärsytä ketään.

Ei oo mahdollista. En voi vastata jonkun randomin ärsyyntymisistä. 

En minäkään.

Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin avata viikonlopun kunniaksi roseviinipullon, mutta sitten tajusin, että tänäänhän on tiistai :D  Koskahan tähän loputtomaan vapaa-aikaan tottuu?

Yhden ystäväni kanssa viestiteltiin ja olisin niiiiiiiiin mielelläni lähtenyt hänen kanssaan jonnekin lounaalle jo tällä viikolla, mutta taloyhtiössä asuminen on just tätä, että istut kuin tatti tervassa monta päivää odotellen, koska huoltomies saapuu. Ja siis ihan vuotuinen energiamittareiden luenta kyseessä eikä kestä kuin muutaman minuutin, mutta kun toi piski ei päästä ketään sisään, jos mä en ole kotona. Pakko siis kököttää kotona. Jos kuitenkin yhdeltä naapuriltani oikein ymmärsin, että nyt, kun toi koko lämmityssysteemi uusitaan, niin olisikin jatkossa etäluettava. Se olisi kyllä aika hyvä, vaikka todennäköisesti mun koiravanhus ei olekaan elossa enää vuoden päästä.  

Otanpa nyt vähän kantaa irrallaan oleviin kissoihin ja koiriin. Mulle ei ole tullut mieleenkään päästää sen paremmin kissojani kuin koirianikaan omin nokkineen juoksentelemaan. Ihan jo sen vuoksi, että ne saattaisi jäädä auton alle. Ja myös siksi, ettäosa ihmisistä on sadisteja ja päästään vialla. Pari vuotta sitten tän lähiön nk puskaradioryhmässä varoiteltiin lemmikkien omistajia. Joku tai jotkut oli nimittäin keksineet naulata vapaana olleen kissan elävältä puunrunkoon. En todellakaan haluaisi omalle kissalleni sellaista kohtaloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1030 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin kiitos Sinulle,

öiden toivottelija. 😴

...

Minulta lähtee

tasapuolisesti teille

jokaiselle levolliset 

yötoivotukset - aina

Inarista Hankoon!💤

[*Kirjoitan E viesteihini,

muistakaa. Tämän

sanottuani minun ei tarvitse 

korjata 'trullihanduja' ja

muita copycat viritelmiä

'tämä ei minulta' - tekstein].

'Doriksen' olisin mielelläni 

nähnyt itsensä esittelemässä,

mutta ei hän saapunut.. 🤔

Minä en siis ole kyseinen

'Doris', enkä esiinny täällä 

alteregoina/käytä sivunimiä.

*Toisinaan trulli on 

ollut kovin röyhk#ä

ja signeerannut pokkana

tekstejä jopa OgEna.

Valitettavasti näin. 

...

Lämmin kiitos seurastanne.

E 💫🌟 ^_^

Ihan vaan tiedoksi. 

Trulli = pääsiäisnoita

Trolli = netissä fleimejä kalasteleva kirjoittaja

Vierailija
1024/1030 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Meinasin avata viikonlopun kunniaksi roseviinipullon, mutta sitten tajusin, että tänäänhän on tiistai :D  Koskahan tähän loputtomaan vapaa-aikaan tottuu?

Yhden ystäväni kanssa viestiteltiin ja olisin niiiiiiiiin mielelläni lähtenyt hänen kanssaan jonnekin lounaalle jo tällä viikolla, mutta taloyhtiössä asuminen on just tätä, että istut kuin tatti tervassa monta päivää odotellen, koska huoltomies saapuu. Ja siis ihan vuotuinen energiamittareiden luenta kyseessä eikä kestä kuin muutaman minuutin, mutta kun toi piski ei päästä ketään sisään, jos mä en ole kotona. Pakko siis kököttää kotona. Jos kuitenkin yhdeltä naapuriltani oikein ymmärsin, että nyt, kun toi koko lämmityssysteemi uusitaan, niin olisikin jatkossa etäluettava. Se olisi kyllä aika hyvä, vaikka todennäköisesti mun koiravanhus ei olekaan elossa enää vuoden päästä.  

Otanpa nyt vähän kantaa irrallaan oleviin kissoihin ja koiriin. Mulle ei ole tullu

Hyvä huomio tuo, että osa ihmisistä on sadisteja ja päästään vialla. 

Vierailija
1025/1030 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surkee tuo Sinikka Monten euroviisubiisi. 

Vierailija
1026/1030 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan toiveena se, että näkisin joskus vielä revontulia. Pari kertaa täälläkin olen nähnyt. Vain virheitä, mutta edes niitäkin. Toiveissa joskus ehkä jossain pohjoisessa oikein kunnon revontulien näkeminen. 

Vierailija
1027/1030 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔴Älkää sotkeko Doriksiin.

En tunne ketään sennimistä.

En esiinny kenään,

kirjoitan vain itsenäni.

Joku trollaa nyt erittäin törkeää 

valhetta. Savolaiset kimpassa

kiusaamassa tuntematonta?

Miten joku voi vajota näin alas

kateudessaan? Ei voi käsittää 

tällaista ihmisp4huutta.

Nämä voidaan selvittää kyllä.

En missään nimessä ole Doris.

Toistan.

E

Vierailija
1028/1030 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä taas Doriksesta kehitetään jotain vänkäystä? Eiköhän nämä ole jo moneen kertaan täällä puitu, ei enää kannata aloittaa. Ihan muut asiat ovat tässä ketjussa kiinnostavampia.

Hyvää yötä kaikille.

Vierailija
1029/1030 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Onko E se dooris? Kysyn vaan kun en tiedä mikä tämä täällä paljon puhuttu dooris on.'

Hei, trolli. Tiedätkö.

Minäkin kysyin 

juuri tätä samaa tänään:

Kuka on tämä Doris?

Minä en ole hän.

Ei mitään hajua, onko

hän Pupan ja Mumman 

kaltainen fiktiivinen 

palstahahmo.. vaiko joku

pitkään palstalla 

kirjoittanut oikea ihminen.🤔

Joka tapauksessa:

En ole hän, en Jonna, en Kihis,

en Winner, mitä näitä nyt on.

Olen vain minä, E/OgE.

Joko tämä olisi selvä?

En jaksaisi toistamiseen

kertoa samoja itsestäänselvyyksiä.

Hyvää yötä.

E

Vierailija
1030/1030 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sää oot melkoinen runoniekka ja oot kyllä hyvä tiivistämään, on helppo lukea eikä mene kauaa viestin lukemiseen, on vähän niinkuin sellanen sähkösanomatyyli, mutta tulee kyllä sanoma selväksi ja aivan erityinen tunnelma on näissä viesteissä että hienoa, kun meitä näin illan päätteeksi viihdytät.

No olihan nuo todella hauskoja. Onneksi vähän huumoria tähänkin ketjuun välillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan