Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Uskomaton kaunotar! Sikarikkaan Karita Tykän, 48, sinkkutilitys: Kukaan ei tule iskemään

Vierailija
14.09.2025 |

Siis voi hyvää päivää taas Karita Tykkä oli omasta mielestään niin fiksu ja rohkea, kun päätti erota miehestään ja lähteä "uuteen elämään". Mutta mitä nyt? 48-vuotiaana, vaikka on kaunis ja rikas, hän valittaa ettei kukaan tule iskemään. Hän ihan oikeasti kuvitteli, että nuoria mallipojuja olisi oven takana jonoksi asti, niin kuin joskus 20-vuotiaana, kun vielä sai käänneltyä päätä. Ei tainnut mennä ihan niin kuin strömsöössä.

Tämä on muuten monen naisen harhaluulo: että aina löytyy uusi ja parempi, vaikka ikää on jo mittarissa. Samaan aikaan saman ikäinen mies, varsinkin jos on varakas ja menestyvä, on markkinoilla superhaluttu - sillä on varaa valita, ja nuoremmat naiset jonottavat. Jollei suomessa, niin ulkomailla tuollaisia on parikymppisiä kaunottaria jonossa. Ja sitten nämä entiset missit ja tavallisetkin naiset jäävät itkemään, että "eikö kukaan enää halua minua". Karitakin voisi peiliin katsoa: oliko se entinen mies sittenkään niin huono, vai oliko ero vain typerä virhe, jonka hintaa nyt maksetaan yksin hiljaisessa kodissa?

Kommentit (271)

Vierailija
41/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitan kannattaa ottaa sinkkumies ilman lapsia.

Vierailija
42/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve sillä on antaa jollekin Seiska-lehdeöle haastattelu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän sellaista, perseaukisten turha vaivautua makua, tässä treffi-ilmoituksessa.

Vierailija
44/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitalla on vuosien ajalta niin monen miehen puhelinnumero, että ei muuta kuin alkaa soittelemaan ja kysymään kiinnostaako miestä edelleen.

Vierailija
45/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joogaileva ja meditoiva terveysfriikki, joka elää salaatinlehdillä ja aamukasteella, ei välttämättä ole joka miehen unelmakumppani.

Itse en ole terveysfriikki, mutta syön terveellisesti ja harrastan paljon liikuntaa. En huoli miestä, joka on mahakas sohvaperuna, jolla toinen jalka jo haudassa. Kaikille on ne omat unelmakumppaninsa. Sohvaperunalle sopii sohvaperuna, liikunnalliselle liikunnallinen.

Voi voi....kuule, ei kaikki ole yhtä pinnallisia,kuin sinä. Minä olen ylipainoinen, mieheni on sporttinen ja timmi. Hän rakastui luonteeseeni. 

Vierailija
46/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitan parasta ennen-päiväys kului umpeen jo 20 vuotta sitten. 

Vierailija
47/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mikään haastattelu, vaan tv-ohjelman pressitilaisuus. Siinä eri medioiden edustajat tapaavat ko-tv ohjelmaan osallistuvat.

Vierailija
48/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset enää edes katso yli 50v. miehiä. Tuon ikäiset miehet ovat naisille ilmaa vaikka nuorempaa olisikin ollut suosittu naisten keskuudessa.

Vierailija
49/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Minusta taas ei. En tajua yhtään, miksi jotkut naiset luulevat olevansa pelottavia miesten mielestä (esim. ulkonäön, koulutuksen tai itsevarmuuden vuoksi).

En itse usko siihen yhtään. 

Oletko itse kaunis ja koulutettu nainen? Minulle ainakin miehet ovat suoraan sanoneet, että ovat pitäneet pelottavana. 

Mulle myös, mutta onneksi on myös riittävästi riittävän rohkeita miehiä. Elämässä tarvitaan rohkeutta. Eihän jokaisen naisen tarvitse olla jokaisen miehen kumppani. Jokaiselle omansa.

Mutta ei kukaan ole hänelle sanonut, että hän pelottaa, vaan hän esittää oman johtopäätöksensä. Hän voi olla osittain oikeassa, mutta saattaa olla pelottava ja luotaantyöntävä esimerkiksi maineensa vuoksi. Kukapa haluaisi naista, jolla on pikkasen vaikeuksia olla uskollinen. Useimmat ihmiset eivät etsimällä etsi vaikeuksia itselleen.

Vierailija
50/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mikään haastattelu, vaan tv-ohjelman pressitilaisuus. Siinä eri medioiden edustajat tapaavat ko-tv ohjelmaan osallistuvat.

Elämä on valintoja. Mikään pakko ei ole kellään tuoda oman yksityiselämänsä asioita esille ihmisten eteen.

Vierailija
51/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Minusta taas ei. En tajua yhtään, miksi jotkut naiset luulevat olevansa pelottavia miesten mielestä (esim. ulkonäön, koulutuksen tai itsevarmuuden vuoksi).

Oletko itse kaunis ja koulutettu nainen? Minulle ainakin miehet ovat suoraan sanoneet, että ovat pitäneet pelottavana. 

Mulle myös, mutta onneksi on myös riittävästi riittävän rohkeita miehiä. Elämässä tarvitaan rohkeutta. Eihän jokaisen naisen tarvitse olla jokaisen miehen kumppani. Jokaiselle omansa.

Mutta ei kukaan ole hänelle sanonut,

Epäluotettaviksi osoittautuneet eivät ole kovinkaan puoleensavetäviä.

Vierailija
52/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 ja iho kuin 65 vuotiaalla.

Vierailija
53/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Karitalla mitään koulutusta? Mistä hänen kanssaan joku sivistynyt ja kulturelli mies keskustelisi? Ehkä Karita ei sellaista etsikään. Vaikuttaa kaikin puolin kuivalta naiselta. Nuorena oli kyllä nätti. 

Vierailija
54/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N58

Kyllä monella miehellä menee löysät housuun kun kohtaavat heitä miellyttävän naisen

Vierailija
55/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko haastattelun? Seiskan reportteri oli mennyt kyselemään näitä häneltä jonkun ohjelman pressitilaisuudessa

Vierailija
56/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset enää edes katso yli 50v. miehiä. Tuon ikäiset miehet ovat naisille ilmaa vaikka nuorempaa olisikin ollut suosittu naisten keskuudessa.

Todellakin katsoo. Toki jos miehelle ei kelpaa samanikäinen nainen, niin sitten katsojia on varmasti vähemmän. Myös miehet, jotka ovat lopettaneet itsestään ja terveydestään huolehtimisen jäävät ulkopuolelle. Harmaat harvenevat hiukset, pieni maha ja muut ikään kuuluvat asiat eivät ole mikään ongelma aikuiselle naiselle.  N49

Vierailija
57/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin mutta en seurustelisi.

Vierailija
58/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko haastattelun? Seiskan reportteri oli mennyt kyselemään näitä häneltä jonkun ohjelman pressitilaisuudessa

Ei hänen olisi ollut tarvetta vastata kysymyksiin millään tavalla. Oma valintansa.

Vierailija
59/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä lukee, niin olenpa entistä ylpeämpi miesystävãstäni, joka ei pelkää minua. Olen koulutetumpi, paremmassa ja vapaammassa työssä, parempi palkka, vanhempi, kielitaitoisempi. Monella mittarilla vaikka mitä enemmän kuin hän. Ei hän minua pelkää. Luonteeltamme ja arvoiltamme sovimme toisillemme ja yhdessä on hauskaa. Ehkä tasapainottava tekijä tässä on, että hänelle ovat naiset vielä tyrkyllä, minulle sen sijaan ei miehet enää...

T. puuma

Vierailija
60/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää silleen etsiä miestä etsimättä miestä. Sen takia mainos seiskaa että nyt ollaan sinkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi