Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Uskomaton kaunotar! Sikarikkaan Karita Tykän, 48, sinkkutilitys: Kukaan ei tule iskemään

Vierailija
14.09.2025 |

Siis voi hyvää päivää taas Karita Tykkä oli omasta mielestään niin fiksu ja rohkea, kun päätti erota miehestään ja lähteä "uuteen elämään". Mutta mitä nyt? 48-vuotiaana, vaikka on kaunis ja rikas, hän valittaa ettei kukaan tule iskemään. Hän ihan oikeasti kuvitteli, että nuoria mallipojuja olisi oven takana jonoksi asti, niin kuin joskus 20-vuotiaana, kun vielä sai käänneltyä päätä. Ei tainnut mennä ihan niin kuin strömsöössä.

Tämä on muuten monen naisen harhaluulo: että aina löytyy uusi ja parempi, vaikka ikää on jo mittarissa. Samaan aikaan saman ikäinen mies, varsinkin jos on varakas ja menestyvä, on markkinoilla superhaluttu - sillä on varaa valita, ja nuoremmat naiset jonottavat. Jollei suomessa, niin ulkomailla tuollaisia on parikymppisiä kaunottaria jonossa. Ja sitten nämä entiset missit ja tavallisetkin naiset jäävät itkemään, että "eikö kukaan enää halua minua". Karitakin voisi peiliin katsoa: oliko se entinen mies sittenkään niin huono, vai oliko ero vain typerä virhe, jonka hintaa nyt maksetaan yksin hiljaisessa kodissa?

Kommentit (271)

Vierailija
21/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin löysin paremman.

Vierailija
22/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein sikarikas. Lähinnä pikkuvarakas. Hyvä noinkin ja ihan viehättävän näköinen nainen vaikka ikä alkaakin jo näkymään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita on pettänyt jokaista ukkoaan ja nyt alkaa markkina-arvo rapistua. Ollut lisäksi tapetilla otsikoissa sen verran ikävään sävyyn, että ei kukaan laatumies tuollaiseen koske kuin maksimissaan hetkellisesti.

Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
24/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Minusta taas ei. En tajua yhtään, miksi jotkut naiset luulevat olevansa pelottavia miesten mielestä (esim. ulkonäön, koulutuksen tai itsevarmuuden vuoksi).

En itse usko siihen yhtään. 

Joo. Syystä tai toisesta ei kiinnosta miehiä, joten voisi rehellisesti sanoa, että en varmaan ole kovin kiinnostava miesten mielestä. Mutta näinhän ei ole tapana sanoa.

Monet myös sanovat, että "olen ilmeisesti jotenkin liikaa" muille ihmisille. Aika harva sanoo, että "olen ilmeisesti jotenkin liian vähän" muille, vaikka siitä on todennäköisemmin kyse.

Imartelevat itseään.

Vierailija
25/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍆

Vierailija
26/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lookki on se kuivan kesän orava

Kehorauha kunniaan, mutta vain ylipainoisilla? Minusta hän on varsin kaunis nainen. N49

Vierailija
27/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva luu joka myy hölmöille unelmia kalliiseen hintaan. Eikä ole sikarikas, vaikka seiska niin otsikoikin. Mutta on nainen, joten tällä palstalla hänen kritisointi on lähtökohtaisesti väärin, etenkin em. hölmöille.

Vierailija
28/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karita on pettänyt jokaista ukkoaan ja nyt alkaa markkina-arvo rapistua. Ollut lisäksi tapetilla otsikoissa sen verran ikävään sävyyn, että ei kukaan laatumies tuollaiseen koske kuin maksimissaan hetkellisesti.

Niin makaa kuin petaa.

Kyseessä ei ole laatumies jos on valmis vain hetkelliseen joidenkin naisten kanssa 

Vierailija
29/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita sai aiemmin ulkonäöllään ja julkisuudella miehiä. Enää ei ole kuin julkisuus jäljellä. Oranssi iho, kuivakka vartalo, ja ikä ei tee oikeutta Karitalle. Ei ole enää markkina- arvoa. 

Vierailija
30/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogaileva ja meditoiva terveysfriikki, joka elää salaatinlehdillä ja aamukasteella, ei välttämättä ole joka miehen unelmakumppani.

Itse en ole terveysfriikki, mutta syön terveellisesti ja harrastan paljon liikuntaa. En huoli miestä, joka on mahakas sohvaperuna, jolla toinen jalka jo haudassa. Kaikille on ne omat unelmakumppaninsa. Sohvaperunalle sopii sohvaperuna, liikunnalliselle liikunnallinen.

Vierailija
31/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei Seiskan tapa kirjoittaa on ihan pohjanoteeraus. On on Seiskan klikki otsikko, ei muuta. Karita itse kommentoi, että ei etsi miestä, ja totesi, että ei kukaan tule iskemään, eikä se siis häntä mitenkään haittaa. Eli ihan ihme tulkintaa ja medialukutaidottomuutta nyt aloittajalla.

Ja miksi ihmeessä Karita tai kukaan muukaan haluaisi olla huonossa suhteessa? Nyt valoja päälle AP .

Noh naisethan nyt on aina tuollaisia. Yökerhossa puoli alasti tissivako näkyvillä eivätkä muka etsi miestä. "Kavereiden kanssa vaan joraamassa..."

No kyllä! Mä ja mun kaverit käydään toisinaan viihteellä ja ollaan kaikki varattuja. Pointti on nimenomaan viettää kavereiden kanssa aikaa. Ja puolialasti eli yläosattomissa/alaosattomissa ei muuten Suomessa ole asiaa ravintoloihin tai baareihin, että

Wau, että ihan varattuja. Olet sitten hukannut luetun ymmärtämisen tuossa täydellisessä elämässäsi. - eri. 

Vierailija
32/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Minusta taas ei. En tajua yhtään, miksi jotkut naiset luulevat olevansa pelottavia miesten mielestä (esim. ulkonäön, koulutuksen tai itsevarmuuden vuoksi).

En itse usko siihen yhtään. 

Oletko itse kaunis ja koulutettu nainen? Minulle ainakin miehet ovat suoraan sanoneet, että ovat pitäneet pelottavana. 

Vierailija
33/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olisin tyytyväinen ja hiljaa, jos olisin Karita. Miehet eivät jätä hetkeksikään rauhaan. Oikeita perskärpäsiä.

N48

Vierailija
34/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Karita osaa sitoutua suhteeseen joten miesten ei kannata iskeä sitä. Se on ollut monien miesten kanssa.

Vierailija
35/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N58

Mitä voikaan pelätä, jos tuokin näyttää pelottavalta? Omasta mielestäni hänen ex-miehensä näytti pelottavammalta.

Vierailija
36/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuota kuivan kesän oravaa viittii katsella,lauta mikä lauta.

Vierailija
37/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitalle sopisi 50-vuotias radio/tv-toimittaja, ex-urheilija, näyttelijä tai tangokuningas. Joku sellainen, kenen kanssa Karita tekisi somepäivityksiä, matkustaisi ja omistaisi kivan auton - porchen tms.

Vierailija
38/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N58

Olin eräässä tilanteessa tekemisissä hänen kanssaan, ja tuli kyllä erittäin töykeä ja ylimielinen ja epämiellyttävä kuva hänestä, vaikka simen perusteella olen ajatellut ihan muuta. Olen siis seurannut häntä kauan somessa. On tosi kaunis ,ja tiimmissä kunnossa kyllä. 

Vierailija
39/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein sikarikas. Lähinnä pikkuvarakas. Hyvä noinkin ja ihan viehättävän näköinen nainen vaikka ikä alkaakin jo näkymään

Eiköhän se kaikilla ala. Hän on kuitenkin hyvännäköinen ikäisekseen, pitänyt itsestään hyvää huolta. 

Vierailija
40/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on kyllä edelleen.

En tunne ko. tyyppiä sinänsä mitenkään, mutta en tiedä, menisinkö hänelle juttelemaan niin että kiinnostaisi tutustua. Ei nuo malli/missitaustaisert ihan hirveästi hetkauta. En tiedä, paljonko arjessa mahtaisi olla yhteistä?

Mieluummin akateeminen nainen, eikä ainakaan haittaa jos hänellä oma työura myös.

T. Jollain mittarilla varakas mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän