Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Uskomaton kaunotar! Sikarikkaan Karita Tykän, 48, sinkkutilitys: Kukaan ei tule iskemään

Vierailija
14.09.2025 |

Siis voi hyvää päivää taas Karita Tykkä oli omasta mielestään niin fiksu ja rohkea, kun päätti erota miehestään ja lähteä "uuteen elämään". Mutta mitä nyt? 48-vuotiaana, vaikka on kaunis ja rikas, hän valittaa ettei kukaan tule iskemään. Hän ihan oikeasti kuvitteli, että nuoria mallipojuja olisi oven takana jonoksi asti, niin kuin joskus 20-vuotiaana, kun vielä sai käänneltyä päätä. Ei tainnut mennä ihan niin kuin strömsöössä.

Tämä on muuten monen naisen harhaluulo: että aina löytyy uusi ja parempi, vaikka ikää on jo mittarissa. Samaan aikaan saman ikäinen mies, varsinkin jos on varakas ja menestyvä, on markkinoilla superhaluttu - sillä on varaa valita, ja nuoremmat naiset jonottavat. Jollei suomessa, niin ulkomailla tuollaisia on parikymppisiä kaunottaria jonossa. Ja sitten nämä entiset missit ja tavallisetkin naiset jäävät itkemään, että "eikö kukaan enää halua minua". Karitakin voisi peiliin katsoa: oliko se entinen mies sittenkään niin huono, vai oliko ero vain typerä virhe, jonka hintaa nyt maksetaan yksin hiljaisessa kodissa?

Kommentit (271)

Vierailija
81/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen saattaa pelottaa pois Karitan kauneus ja varallisuus. Harvan taso riittää tuohon.

toisaalta myös melko tasapainottoman oloinen ex mies saattaa säikäyttää osan pois.

Näinpä. Ja on tavallaan virheetön. Aina ollut rikkeetön julkisuuskuva. Ehkä joku ex-huippu-urheilija sopisi hyvin. Täydellisyyden tavoittelua. 

Vierailija
82/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä kyllä olisi mutta on nirppanokka kuten kaikki muutkin naiset. Miehet kokee oikeaa kelpaamattomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Minusta taas ei. En tajua yhtään, miksi jotkut naiset luulevat olevansa pelottavia miesten mielestä (esim. ulkonäön, koulutuksen tai itsevarmuuden vuoksi).

En itse usko siihen yhtään. 

En minäkään. En pidä ketään naista pelottavana, epäkiinnostavana vain. (No ehkä jotkut mielipuolet tyyliin Virpi Butt)

Vierailija
84/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean näköinen nainen, varsinkin tuossa iässä aivan mahtavaa nähdä nainen normaalipainossa.

Siitä esimerkkiä täällä pyöriville kelaelätetyille demariharakoille sohvanmutkaan, miltä naisen KUULUU näyttää, ja miltä nainen näyttää normaalipainossa.

Vierailija
85/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri täydellisyys on syy, miksi en jaksa katsoa Karitan somea tai kuunnella sen juttuja. 

On jollakin tavalla epäinhimillinen, vaikka kovasti vakuuttaa lempeyttä ja rakkautta. 

Nuorempana lähes kuoli, kun oli allasbileissä. Joutui koomaan kolmeksi päiväksi, omien sanojensa mukaan ei ollut juonut tarpeeksi vettä. Ok, allasbileissä täytyy olla täydellinen kroppa. Mutta millä kustannuksella? 

Vierailija
86/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sinä tiedät, kumpi on halunnut erota? 

Ja tiedoksi, että normaalit aikuiset ihmiset eivät eroa lapsensa vanhemmasta "löytääkseen paremman" vaan siksi, että liitto ei toimi. Se, syntyykö joskus uutta suhdetta, on ihan oma lukunsa.

Vierailija
87/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vientiä kyllä olisi mutta on nirppanokka kuten kaikki muutkin naiset. Miehet kokee oikeaa kelpaamattomuutta.

Haluaa itseään ja naistaan kunnioittavan miehen. Ei mitään pelimiestä. Somessa on hyvä kuva Karitasta ja hänen elämänsä miehistä. Pitkiä ja suoraselkäisiä. Kun on hyvien miesten ympäröimä, ei ole tarvetta alistua hyväksikäytölle. 

Vierailija
88/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedoksi, että normaalit aikuiset ihmiset eivät eroa lapsensa vanhemmasta "löytääkseen paremman" vaan siksi, että liitto ei toimi. Se, syntyykö joskus uutta suhdetta, on ihan oma lukunsa.

Eikös Karitalla ollut salasuhde? Ja siksi erosi.

Vierailija
89/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä itseään huonompaan mieheen? Karita on hyvä ihminen, äärettömän kurinalainen. Kaikenlaisia loisia ja pelimiehiä on Stadin baarit täynnä. En yhtään ihmettele, ettei hakua sieltä ketään. Ulkomailta sitten. 

Vierailija
90/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Minusta taas ei. En tajua yhtään, miksi jotkut naiset luulevat olevansa pelottavia miesten mielestä (esim. ulkonäön, koulutuksen tai itsevarmuuden vuoksi).

En itse usko siihen yhtään. 

Kyllä monella miehellä menee löysät housuun kun kohtaavat heitä miellyttävän naisen

Joo mutta kiinnostunut mies toimii silti, eikä anna pelon lamaannuttaa. 

Ja se, että ihastunutta ihmistä ujostuttaa ja jännittää ei tarkoita sitä, että nainen OLISI pelottava. Olen kuullut ihan naurettaviakin juttuja näistä, että muka miehet pelkäisi. En itse usko niihin ollenkaan, maksimissaan jotkut nyhväkkeet voi pelätä liian sitä tai tätä olevia naisia mut mitä väliä. 

Vierailija
91/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa petollisen l um pun?

Kui? Jos ihminen pitkään jatkuneen huonon liiton aikana ihastuu johonkin toiseen. 

Vähän luulen, että sulla ei ole oikein kompetenssia arvostella kenenkään moraalia ihmissuhteissa. 

Vierailija
92/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lookki on se kuivan kesän orava

Miesten ainoa vaatimus naisille on se, että nainen on hoikka. Tuon hoikemmaksi ei enää pääse.

Vierailija
93/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuuden henkilönä tulee omat ongelmat parisuhteen löytämisen kanssa.

Ei taida Karita tyytyä edes tasa-arvoiseen suhteeseen. Tai sitten alkaa seukata jonkun epämääräisen, tatuoidun rakennusalan yrittäjän kanssa.

Vierailija
94/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen salasuhteeseen on ollut syy. Karita vaikuttaa tosi kiltiltä. On varmaan yrittänyt kaikkensa, jotta avioliitto toimisi. Ex-mies vaikuttaa äkkiväärältä ja lapselliselta. Aika moni olisi eronnut aikaisemmin. 

Vierailija
95/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri täydellisyys on syy, miksi en jaksa katsoa Karitan somea tai kuunnella sen juttuja. 

On jollakin tavalla epäinhimillinen, vaikka kovasti vakuuttaa lempeyttä ja rakkautta. 

Nuorempana lähes kuoli, kun oli allasbileissä. Joutui koomaan kolmeksi päiväksi, omien sanojensa mukaan ei ollut juonut tarpeeksi vettä. Ok, allasbileissä täytyy olla täydellinen kroppa. Mutta millä kustannuksella? 

Ei vaan se joi liikaa vettä eikä huolehtinut suolan saannista.

Vierailija
96/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa petollisen l um pun?

Kui? Jos ihminen pitkään jatkuneen huonon liiton aikana ihastuu johonkin toiseen. 

Vähän luulen, että sulla ei ole oikein kompetenssia arvostella kenenkään moraalia ihmissuhteissa. 

Ja palstan sarjapettäjä saapui tarinoineen paikalle. 🤮

Vierailija
97/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei Seiskan tapa kirjoittaa on ihan pohjanoteeraus. On on Seiskan klikki otsikko, ei muuta. Karita itse kommentoi, että ei etsi miestä, ja totesi, että ei kukaan tule iskemään, eikä se siis häntä mitenkään haittaa. Eli ihan ihme tulkintaa ja medialukutaidottomuutta nyt aloittajalla.

Ja miksi ihmeessä Karita tai kukaan muukaan haluaisi olla huonossa suhteessa? Nyt valoja päälle AP .

Noh naisethan nyt on aina tuollaisia. Yökerhossa puoli alasti tissivako näkyvillä eivätkä muka etsi miestä. "Kavereiden kanssa vaan joraamassa..."

Mitä sinä yökerhoissa teet?

Vierailija
98/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisuuden henkilönä tulee omat ongelmat parisuhteen löytämisen kanssa.

Ei taida Karita tyytyä edes tasa-arvoiseen suhteeseen. Tai sitten alkaa seukata jonkun epämääräisen, tatuoidun rakennusalan yrittäjän kanssa.

Joku maajussi-Villen tyyppinen ihana herrasmies sopisi Karitalle. Herkkä, aito ja rakastava. Luova ja taiteellinen mies. Voivat yhdessä hörhöillä. 

Vierailija
99/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen salasuhteeseen on ollut syy. Karita vaikuttaa tosi kiltiltä. On varmaan yrittänyt kaikkensa, jotta avioliitto toimisi. Ex-mies vaikuttaa äkkiväärältä ja lapselliselta. Aika moni olisi eronnut aikaisemmin. 

Siihen ei ole syytä. Yleensä salasuhtelijat ovat itse kyvyttömiä ilmaisemaan tunteitaan. Karitan kohdalla hän on itse jossain lehtijutussa myöntänyt sen.

Vierailija
100/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Asenteesi ja kirjoituksesi vain muistuttaa vanhasta viisaudesta: Sääli on sairautta, mutta kateus on ansaittava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi