Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Uskomaton kaunotar! Sikarikkaan Karita Tykän, 48, sinkkutilitys: Kukaan ei tule iskemään

Vierailija
14.09.2025 |

Siis voi hyvää päivää taas Karita Tykkä oli omasta mielestään niin fiksu ja rohkea, kun päätti erota miehestään ja lähteä "uuteen elämään". Mutta mitä nyt? 48-vuotiaana, vaikka on kaunis ja rikas, hän valittaa ettei kukaan tule iskemään. Hän ihan oikeasti kuvitteli, että nuoria mallipojuja olisi oven takana jonoksi asti, niin kuin joskus 20-vuotiaana, kun vielä sai käänneltyä päätä. Ei tainnut mennä ihan niin kuin strömsöössä.

Tämä on muuten monen naisen harhaluulo: että aina löytyy uusi ja parempi, vaikka ikää on jo mittarissa. Samaan aikaan saman ikäinen mies, varsinkin jos on varakas ja menestyvä, on markkinoilla superhaluttu - sillä on varaa valita, ja nuoremmat naiset jonottavat. Jollei suomessa, niin ulkomailla tuollaisia on parikymppisiä kaunottaria jonossa. Ja sitten nämä entiset missit ja tavallisetkin naiset jäävät itkemään, että "eikö kukaan enää halua minua". Karitakin voisi peiliin katsoa: oliko se entinen mies sittenkään niin huono, vai oliko ero vain typerä virhe, jonka hintaa nyt maksetaan yksin hiljaisessa kodissa?

Kommentit (271)

Vierailija
61/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset? Monen naisen harhaluulo että löytyy uusi ja parempi? Minulle on ainakin ihan sama löytyykö uusi ja parempi, jos olen paskassa suhteessa niin haluan siitä suhteesta joka tapauksessa pois. Vaikka ei löytyisikään uutta.

Moni nainen päätyykin elämään itsellistä elämää kun huomaa miten ihanaa on elää ilman miestä.

Vierailija
62/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karitan kannattaa ottaa sinkkumies ilman lapsia.

Ongelma onkin se että komea ja varakas mies katsoo mieluummin nuorempaa lapsetonta tavisnaista kuin karitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottava kuva hänestä tuossa jutussa, kaikki pehmeys puuttuu piirteistä.

Kaikkihan nuo hymyilee kuin ilmestyskirjan pedot. 

Vierailija
64/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve sillä on antaa jollekin Seiska-lehdeöle haastattelu? 

Pitää silleen etsiä miestä etsimättä miestä. Sen takia mainos seiskaa että nyt ollaan sinkkuja.

Ei tainnut sitten se salasuhde minkä vuoksi otti eron kantaa. Niin kuin aina noissa kuvioissa käy.

Vierailija
65/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko olemuksessa jotain mikä karkottaa miehiä? 

Vierailija
66/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Karita sanoo perämetsien miehistä? Pohjois-Karjalassa on paljon sinkkumiehiä. Miksei mene sinne? Ei olisi puutetta.

Vierailija
67/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Minusta taas ei. En tajua yhtään, miksi jotkut naiset luulevat olevansa pelottavia miesten mielestä (esim. ulkonäön, koulutuksen tai itsevarmuuden vuoksi).

En itse usko siihen yhtään. 

Olen usein miettinyt samaa. Varallisuus tai sivistys ei pelota, ei edes menestys tai päämäärätietoisuus. Toki välttelisin draamaa jonkin verran ja samoin sitä että minusta tehdään luonnehdinta seiskalehteen hetinsuhteen päätyttyä. 

Vierailija
68/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Karita sanoo perämetsien miehistä? Pohjois-Karjalassa on paljon sinkkumiehiä. Miksei mene sinne? Ei olisi puutetta.

Koska kukaan ei halua mieslapsi paskaduunareita, hyi.

Vierailija
69/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Minusta taas ei. En tajua yhtään, miksi jotkut naiset luulevat olevansa pelottavia miesten mielestä (esim. ulkonäön, koulutuksen tai itsevarmuuden vuoksi).

En itse usko siihen yhtään. 

Olen usein miettinyt samaa. Varallisuus tai sivistys ei pelota, ei edes menestys tai päämäärätietoisuus. Toki välttelisin draamaa jonkin verran ja samoin sitä että minusta tehdään luonnehdinta seiskalehteen hetinsuhteen päätyttyä. 

Epäluotettavuus ja pettämiset ovat turnoff parisuhteen osalta. Ei aineksia.

Vierailija
70/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla joku kauniainen-westend miljonääriukko joka asuu kivitalossa järven/meren rannalla jotta saa niitä ihkuja musta-valko-harmaita love-live-laugh kuvia instaan.

Vierailija
71/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montaa mieltä voi olla perämetsien miehistä, mutta mieslapsia he eivät ole. Osaavat pitää itsensä elossa ja ruoassa vaikka yhteiskunta romahtaisi ja wolt kuskit eivät toisi ruokaa ovelle.

Vierailija
72/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montaa mieltä voi olla perämetsien miehistä, mutta mieslapsia he eivät ole. Osaavat pitää itsensä elossa ja ruoassa vaikka yhteiskunta romahtaisi ja wolt kuskit eivät toisi ruokaa ovelle.

Olisi Karitakin hätää kärsimässä kun oma hipsterimies ei saisi soitettua woltista punaviinä ja pizzaa. Katse kääntyisi kummasti siihen oikeaan partaveikkoon joka osaa metsästää ja kalastaa sekä tunnistaa sienet ja marjat.

Vierailija
73/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan iskisi jotain 48v naista kun nuorempiakin on maailma täynnä?

Naisen varallisuudella ei ole merkitystä, se on jopa miinusta, koska heikossa taloudellisessa tilanteessa oleva nainen on miehelle huomattavastsi helpompi saalis ja mahdollistaa ulkonäöllisesti omaa tasoa korkeamman saaliin metsästämisen.

Vierailija
74/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Karitalle ottajia löydy, mutta kannattaisi nyt ihan rauhassa olla ja katsella, onko ero edes vielä virallisesti astunut voimaan? 

Juu, niitä ottajia kyllä aina naisille löytyy. Ali Mohammed Hussein lähi idästä jne. Mutta joku joka olisi tarpeeksi sille tasokas jotta sitä kehtaisi näyttää tutuillekin...

Oliskohan Tri va go -mies vielä vapaana? Hän voisi sopia Karitalle.

Vierailija
75/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita Tuomola tarttis paksua kullia sekä pilluun et perseeseen ja satsit perään.

Nupin pyyhkäsy karvoihin ja jep.

Vierailija
76/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  mies valittelee ettei kukaan tule iskemään niin hänet haukutaisi pystyyn ja käskettäisi lähestymään itse koska ketään ei tulla hakemaan kotoa asti.

Vierailija
77/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen saattaa pelottaa pois Karitan kauneus ja varallisuus. Harvan taso riittää tuohon.

toisaalta myös melko tasapainottoman oloinen ex mies saattaa säikäyttää osan pois.

Vierailija
78/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karita Tuomola tarttis paksua kullia sekä pilluun et perseeseen ja satsit perään.

Nupin pyyhkäsy karvoihin ja jep.

Kui? Jos se ei tykkää sinusta, se ei tarkoita, että kemiaa ei olisi kaikkien miesten kanssa. Kannattiko matkustaa Malediiveille, että kuulet tuon? Karita ei tykännyt sun luonteesta. 

Vierailija
79/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan iskisi jotain 48v naista kun nuorempiakin on maailma täynnä?

Naisen varallisuudella ei ole merkitystä, se on jopa miinusta, koska heikossa taloudellisessa tilanteessa oleva nainen on miehelle huomattavastsi helpompi saalis ja mahdollistaa ulkonäöllisesti omaa tasoa korkeamman saaliin metsästämisen.

Varmaan sen takia ettei ne nuoret naiset näytä lämpenevän vanhemmille miehille?

Ja kommenttisi loppuosa kertookin kaiken tarpeellisen sinusta. Sinä olet ns. heikomman tason mies ja tiedät itsekin ettei saumat riitä kauniiseen ja varakkaaseen naiseen missään ikäluokassa. Sitten se on otettava se, mitä on saatavilla, niillä kyvyillä ja rahoilla mitä on. 

Vierailija
80/271 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin ketjua lukiessa en yhtään ihmettele että iso osa porukasta on sinkkuja. Aivan sairasta selitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän