Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?

Vierailija
13.09.2025 |

Miten on

Kommentit (207)

Vierailija
161/207 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaisin sitten epäterveellisen vähän. Enkä kaipaa miesten huomiota monikossa, miksi kukaan kaipaisi?

Vierailija
162/207 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaisin silloin 130 kiloa.

Ja kyllä minusta on miehet kiinnostuneet.

Ihan normaalit, sellaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/207 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan naisvihaketju. Ei kovin omaperäistä kohdistaa haukut erityisesti lihaviin naisiin. 

Ei ne oikein kohdistukaan. Katsos kun me lihavat naiset tiedämme, että meistäkin on kysyntää enemmän kuin tarjontaa.

Mulle aivan sama, mitä ruikulaa ap hinkuu, tuskin hän saa mitään tuolla luonteellaan.

Vierailija
164/207 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että vähän pulleampana on lähestyneet järkevät miehet. Laihana lähestyi vain pervot.

Oon tehnyt saman huomion. Alipainon rajalla ollessani poikakaverini kehui kun olin niin "hyvässä kunnossa". Kaikki kaverit kuulema oli kateellisia ja mua oli kiva näyttää ja kulkea mun kans. Samalla oli myös sit sairaalloisen mustasukkainen, kuvitteli että joka jätkä on mua pokaamassa. Muutenkin ahdisti kun kaikki lähestyi vain laihuuden takia.

Normaalipainoisena pulleampana miehillä on ollut sisältöä päässä ja mahtavaa, kun on hauskaa yhdessä. Sitä viehättää niitä samankaltaisia ja kultaisia miehiä.

Vaikka voisin painaa 47 kiloa taas niin en haluaisi, tää normaali suojaa pinnallisilta idiooteilta.

Vierailija
165/207 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin nykyiseen mieheeni siksi, että hän ei ole ulkonäkökeskeinen ja hänen exänsä oli aika pulska. Olen kyllästynyt miehiin jotka näkevät minussa vain hoikan vyötäröni ja nätin naaman, en pidä heitä "mielenkiinoisina".

Vierailija
166/207 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei arvais meidän painoja oikein ikinä

Vierailija
167/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jälleen omassa entisessä lukemassa, josta olen viiden vuoden ajan poikennut, 47 kg oli vakio aina 60-vuotiaaksi saakka.

Vierailija
168/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielipiteellä ei ole mitään väliä, oma olo määrää, paljonko voin painaa. Pudottaa voisin n. 10 kg, sairaus on ollut syynä liikapainoon.

Vierailija
169/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiinnostuvat juuri ne miehet, joiden haluan kiinnostuvan minusta. Ei se ole painosta kiinni.

Vierailija
170/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hirveästi mielenkiintoa siihen jos joku katsoo vain ulkonäköä. Tuskin tulee kovin syvällisiä keskusteluja tai suhdetta. Itse ainakin rakastun mieleen, en kehoon. Ulkokuori on kuitenkin väliaikainen ja muuttuva. Varmaan vaihtoon lähtisin kymmenen vuoden päästä. 

Vierailija
171/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että miehet kiinnostuvat minusta. En ole niitä poikia

Vierailija
172/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painaisin silloin 70 kg. Olisin hyvin normaalipainoinen. 

70kg nainen on joku lähemmäs 2 metriä pitkä.

O

Vierailija
173/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen painanut tästä 15 kg vähemmän ja yhtä näkymätön olin kiinnostaville miehille kuin ennen laihdutusta. Miesystäväni löysin kuitenkin lopulta painavampana.

Vierailija
174/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan halua niin mielenkiintoista miestä, joka ihannoi alipainoisia naisia. Tekisin rikosilmoituksen. 

Mikä rikos tuossa tapahtuisi?

Vierailija
175/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 169/38 varmaan tosi seksikäs

Vierailija
176/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painaisin silloin 70 kg. Olisin hyvin normaalipainoinen. 

70kg nainen on joku lähemmäs 2 metriä pitkä.

O

70 kg on normaalipainon rajoissa 168 cm saakka. Kaksimetrinen olisi alipainoinen. Sinulla ei taida olla mitään käsitystä mitä normaalipainoinen tarkoittaa? Et taida tietää mitään naisistakaan?

Vierailija
177/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos ÄO:si olisi 15 pinnaa enemmän, kiinnostuttaisiinko pohdinnoistasi enemmän?

Vierailija
178/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paino lähtee rinnoista, reisistä ja perseestä niin kiinnostus vähenee! T: M65+

Vierailija
179/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos painaisin 51 kg, olisin aivan kammottava näky.

n48

Et olisi. 🍆

M44

Vierailija
180/207 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jotenkin hölmö kysymys. Siihen sisältyy olettamus, että naiselle tärkeintä on se, että miehet hänestä kiinnostuvat. Ikään kuin elämässä ei olisi muuta kuin miehet.

Olen yksin elävä nainen, jolle on kutakuinkin yhdentekevää, olenko jonkun miehen mielestä kiinnostava. Minulle elämään sisältöä tuovat liikunta, lemmikit, kulttuuri, luonto, ystävät, hyvä ruoka ja mielenkiintoinen työ. Jos sattuisin tapaamaan kiinnostavan miehen, joka kiinnostuisi myös minusta, niin mikä ettei, en tyrmäisi. Mutta en elä elämääni odottamalla sitä, että minusta joku mies kiinnostuu. Ihan sama!

Jos painaisin 15 kiloa vähemmän kuin nyt, painaisin noin 42 - 45 kiloa, enkä olisi silloin terve. En missään tapauksessa haluaisi painaa niin vähää. Miesten kiinnostuksella tai kiinnostumattomuudella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.

Pöhkö aloitus kerta kaikkiaan. Mistä mieleesi tulikaan noin idioottimainen kysymys, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi