Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?
Kommentit (240)
No en tiiä. Miun mielestä mielenkiintoinen mies on omanikäinen hevari-nörtti, eli 40+ ukkeli ja luultavasti ylipainoinen itsekin. En tiiä oisko väliä että olisin hoikempi.
Vaikea ymmärtää miksi ketään kiinnostaa missään asiassa miesten mielipiteet, näkemykset, haluamiset tai kiinnostumiset? Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miksi ketään kiinnostaa missään asiassa miesten mielipiteet, näkemykset, haluamiset tai kiinnostumiset? Hyi helvetti.
Miehillä ja naisilla saattaa olla samat mielipiteet joissain asioissa, jolloin asia ei ole sukupuoleen sidottu. Logiikkasi mukaan sinua ei tällöin kiinnosta kenenkään mielipiteet tai näkemykset.
En oo varma miltä sitä näyttäis 40kg painavana ja 169cm pitkänä. Saattaisihan sitä monikin jäädä tuijottelemaan.
Jos painaisin 15kg vähemmän olisin sairaanloisen ja vakavasti alipainoinen
No tottahan toki. M46 (nyt 75 kg). P.S. jätän kuitenkin kokeilematta.
Mies toivoo, että saisin vähän lisäkiloja.
Ehkä.
t. Jarmo (48v, 47kg ja 170sm.)
Olen 100kg mies ja homobaarissa tulee pokaamaan muut miehet lähes aina. Ei ole väliä, jos olen 85kg tai 100kg. Sama ilmiö. Harmittaa että olen hetero.
Juu, huomaan sen jo nyt, nimittäin olen jo laihtunut, en tiedä minkä verran tarkalleen kun en niin seuraa vaakaa enkä ole vähään aikaan käynyt, mutta ainakin 10 kg on tippunut. Nyt alan olla normaalipainon rajoilla, kenties jo olenkin. Miehet katselevat enemmän, varmaan siksikin kun vartaloni on naisellista mallia. Oviakin avataan enemmän ja kassajonossa päästetään enemmän edelle ja samoin bussissa päästetään ovesta ensin. Nyt minulla oli jo katsekontakti erään kiinnostavan miehen kanssa, tosin se on voinut olla myös ihan kaverillista tai ystävällisyyttä, mutta silti. :) :)
No jaa. Olisin silloin normaalipainoinen, joten ehkä miehet kiinnostuisivat todennäköisemmin kuin nyt, mutta eivät ne kiinnostuneet minusta silloinkaan, kun olin normaalipainoinen/hoikka ja nuori, miksi nyt keski-ikäisenäkään.
Laihduin raskauden aikana 20kg. Enpä ole tämän kolmen viikon aikana saanut vaunulenkeillä huomiota kuin satunnaisilta tutuilta naisilta (jotka eivät tienneet raskaudesta) ja "mummeleilta". Onkohan vika sitten vaa'assa vai naamassa? :D
30 kiloa laihduttaneena miehenä uskaltaisin väittää, että tuo ei ole uskon asia vaan silkka fakta.
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä. Miun mielestä mielenkiintoinen mies on omanikäinen hevari-nörtti, eli 40+ ukkeli ja luultavasti ylipainoinen itsekin. En tiiä oisko väliä että olisin hoikempi.
Riippuu kuinka läski olet. Jos maha etenee rintojen etupuolella niin varmasti olisi syytä laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole katkeroituneita lepakoita niinkuin sinä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuinka läski olet. Jos maha etenee rintojen etupuolella niin varmasti olisi syytä laihduttaa.
No ehkä terveydellisistä syistä, mutta en mä kyllä miesten huomion takia viittisi.
Enpä tiedä huomaisiko kukaan minulla 15 kilon laihtumista. Toivottavasti ei, kun en tykkää huomiosta, miesten osoittamasta vielä vähemmän mitä naisten. Tykkään olla huomaamaton.
Jos painaisin 43 kiloa? Aika sairas pitäisi miehen olla. Ja aika sairas olisin tietysti itsekin.
Voi kun miehet tajuaisitte meidän naistenkin elämää ja mietteitä edes vähäsen.
Sehän on kamala, ei hyvä asia, jos ihan random miehet kiinnostuvat.Olen sitä yli tarpeen nuorena ja nättinä kokenut.
Naiset eivät todellakaan unelmoi siitä, että kodin ulkopuolelle kun menee, niin aina joku haluaisi sänkyyn juuri meidän kanssamme ja tekee itseään tykö tai tuijottaa.
Me emme halua miesten lähestymisiä. Ystävällisyys, kohteliaisuus ja tilannetaju huomioiden voi toki muutaman sanan vaihtaa, jos muuten olisi liian kiusallista jurotusta.
Haluamme olla ihan rauhassa. Jos olemme jostakusta miehestä kiinnostuneita, teemme sen ko. miehelle selväksi.
Treffipalstat, yökerhot sun muut ovat iskemistä varten. Naiset osaavat hakeutua sellaisiin ja ovat siellä itsekin miesten perässä.
Ei meidän koko elämän tarvitse olla teidän testosteroninne ja tarpeittenne pelikenttä. Toistan itseäni: Naiset haluavat vain elää ja olla rauhassa.
Itse pidän itseni pullukkana, en meikkaa tai laita hiuksia yhtään (puhdas olen aina) ja pukeudun vaatimattomasti ihan siksi, että minua on elämässäni niin paljon ahdisteltu.
Minut on myös tuttu mies raiskannut ja toisen kerran raiskasi oma nykyään kauan jo entinen aviomieheni. Enkä ole ikinä ollut tyrkky, olen täysin raitis jne.
Ajatus laihduttamisesta miesten huomion vuoksi on absurdi kun tällaisena ja keski-iässä vasta saan olla rauhassa.
Yrittäkää miehet oikeasti edes vähän eläytyä naisten asemaan. Miehet ovat meitä isompia, vahvempia, täynnä testosteronia seksinnälkäisiä.
Ja tämmöiset haluavat viime kädessä tulla kaikkien heitä miellyttävien naisten kehon sisälle. Miettikääpä omalle kohdallenne.
Ja raiskatut naiset ovat ihan ketä tahansa. Ei lue otsassa eikä minunkaan tapauksistani tiedä kukaan muu kuin me asianosaiset.