Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?

Vierailija
13.09.2025 |

Miten on

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaisin silloin 45kg, en kyllä usko että kovin moni mies kiinnostuisi ihan noin laihasta.. 

Vierailija
142/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaisin 45kg

Mitä väliä "miehet". 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se painosta ole kiinni, töissä yksi runsaasti ylipainoinen on naimisissa komean, laihan ja varakkaan talousjohtajan kanssa ja vielä töissä kehuu miten sänkyelämä sujuu hyvin.

Mulla on ollut sekä seuraelämä että seksi parasta lihottuani. Ap kuvittelee, että kaikki miehet haluavat pojan näköisiä naisia, mutta yli puolet miehistä arvostaa naisen näköisiä, runsaita naisia.

En tiedä mikä vinouma ap:llä on. Ehkä hän pelkää itsensä ikäistä aikuista naista, joka osaa sanoa vastaan ja pitää päänsä ja että se vetää lujaa turpiin suuttuessaan tai jotain.

Mutra naistahan hänellä ei siis ole ja lapsista haaveilee.

Vierailija
144/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin nelikymmenkiloinen. En erityisemmin etsi miestä enkä ainakaan sellaista joka viehättyy reilusti alipainoisista. 

Vierailija
145/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ylipainoinen, kyllä. On hyvin vähän haluttuja miehiä, joilla on ylipainoinen nainen rinnallaan.

Logiikka hoi. Siitä ei todellakaan seuraa, että jokainen nainen olisi haluttu normaali- tai alipainoisena.

Vierailija
146/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaisin 37 kg. Epäilen, etten olisi hengissä. 

Vierailija
147/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin miesten kiinnostuvan minusta? Olen jo ollut naimisissa, saanut lapset ja eronnut, koska mies oli pahantuulinen taloudellinen ja kotityöllinen taakka.

Miksi haluaisin samaa p*skaa lisää?

Herää kysymys miksi ottaisit samanlaisen paskan entisen tilalle, kun muunkinlaisia miehiä on? Ei ole näköjään sinuakaan liialla järjellä pilattu 😄.

Noudattelin ap:n logiikkaa. Ap kyseli niputtaen miehet samaan nippuun. Kai saa vastata tehden samoin?

Vierailija
148/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa on se -15kg voi taas sitten lihoa kun saa miehen

Vierailija
149/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos painaisin 51 kg, olisin aivan kammottava näky.

n48

Ellet ole yli 180cm pitkä olisit tuon painoisena erittäin haluttu miesten keskuudessa

Puhu vain omasta ja muiden  pedofiilien puolesta. Mua ei kiinnosta pikkulapsia raiskaavat miehet.

Ja: 

Väitinkö että kiinnostaa miehet ollenkaan?

Mistä sinä oikein hehkut? 51 kg on täysin normaali paino naiselle, ellet ole epätavallisen pitkä.

Mä olen 168cm ja 51 kiloisena olisin jo alipainon puolella. Ei ole normaalipaino mun pituiselle.

Vierailija
150/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin miesten kiinnostuvan minusta? Olen jo ollut naimisissa, saanut lapset ja eronnut, koska mies oli pahantuulinen taloudellinen ja kotityöllinen taakka.

Miksi haluaisin samaa p*skaa lisää?

Herää kysymys miksi ottaisit samanlaisen paskan entisen tilalle, kun muunkinlaisia miehiä on? Ei ole näköjään sinuakaan liialla järjellä pilattu 😄.

Onko muunkinlaisia miespaskoja olemassa? Ja miksi pitäisi siis haluta joku mies? Voitko avata vähän.

Vierailija
151/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vähempää välitä. Oon kohta 50. Nautin elämästä enkä hae miesten hyväksyntää. 

Vierailija
152/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Olen nyt 163 cm / 55 kg = BMI 20,7.

Jos painaisin 15 kg vähemmän, olisin 40-kiloisena ihan luuranko joten tuskin kukaan mielenkiintoinen mies minusta kiinnostuisi. Taitaisi olla aika oksettavia ja karmivia tapauksia sellaiset... 

N41

Vierailija
153/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos painaisin 51 kg, olisin aivan kammottava näky.

n48

Ellet ole yli 180cm pitkä olisit tuon painoisena erittäin haluttu miesten keskuudessa

Puhu vain omasta ja muiden  pedofiilien puolesta. Mua ei kiinnosta pikkulapsia raiskaavat miehet.

Ja: 

Väitinkö että kiinnostaa miehet ollenkaan?

Mistä sinä oikein hehkut? 51 kg on täysin normaali paino naiselle, ellet ole epätavallisen pitkä.

Olen pitkä enkä sama kuin tuo edellinen.  Onko sulka harhoja, että täällä on vain 2 ihmistä?

Vierailija
154/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se painosta ole kiinni, töissä yksi runsaasti ylipainoinen on naimisissa komean, laihan ja varakkaan talousjohtajan kanssa ja vielä töissä kehuu miten sänkyelämä sujuu hyvin.

Mulla on ollut sekä seuraelämä että seksi parasta lihottuani. Ap kuvittelee, että kaikki miehet haluavat pojan näköisiä naisia, mutta yli puolet miehistä arvostaa naisen näköisiä, runsaita naisia.

En tiedä mikä vinouma ap:llä on. Ehkä hän pelkää itsensä ikäistä aikuista naista, joka osaa sanoa vastaan ja pitää päänsä ja että se vetää lujaa turpiin suuttuessaan tai jotain.

Joku komeroitunut pokerunq. Kannattaa elää itselle, ei miettiä mitä muut (varsinkaan miehet) ajattelee/haluaa. 

Vierailija
155/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painaisin 35 kg. Tuskin kukaan kiinnostuisi.

Sama

Vierailija
156/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ylipainoinen, kyllä. On hyvin vähän haluttuja miehiä, joilla on ylipainoinen nainen rinnallaan.

Mitäpä sinä halutuista miehistä tietäisit  -  tai naisista.

Vierailija
157/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä, miksi sinne 40 kiloon pitäisi päästä? Ja miksi tavoitteena pitäis olla "saada mies"? Varsinkin jos se "miehen saaminen" perustuu ja pohjaa sairaaseen alipainoon?

Mikä muuten APlla oli ideana tässä ketjussa?

Saada kaikki ylipainoiset potemaan huonoa itsetuntoa ja laihduttamaan?

Vierailija
158/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan naisvihaketju. Ei kovin omaperäistä kohdistaa haukut erityisesti lihaviin naisiin. 

Vierailija
159/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä, miksi sinne 40 kiloon pitäisi päästä? Ja miksi tavoitteena pitäis olla "saada mies"? Varsinkin jos se "miehen saaminen" perustuu ja pohjaa sairaaseen alipainoon?

Mikä muuten APlla oli ideana tässä ketjussa?

Saada kaikki ylipainoiset potemaan huonoa itsetuntoa ja laihduttamaan?

Osa miehistä haluaa mahd laihan ja heikon naisen, josta ei ole mitään vastusta miehille. Kertoo näistä miehistä kaiken oleellisen. 

Vierailija
160/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku komeroitunut pokerunq. Kannattaa elää itselle, ei miettiä mitä muut (varsinkaan miehet) ajattelee/haluaa. 

En mietikään. Laitoin miehen maantielle enkä aio uutta ottaa kun ei niistä ole mitään iloa tai hyötyä. Miehethän täällä vinkuvat naisten perään, ei toisinpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi