Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Painaisin 50kg. Tissit ois pelkät pussit. Oma mies ei ainakaan tykkäis kadonneista tisseistä.
Semmosia, mitä tohon voi sanoa muuta kun että kukin elää tavallaan. Jos sulle on tissit tärkeät niin, joo.
Olisin hyvin huolissani, jos joku mies kiinnostuisi 36-kiloisesta naisesta. Muistan painaneeni 14-vuotiaana 38 kiloa, joten tuo 36 kiloa oli painoni ehkä 13-vuotiaana.
Eihän kehossani edes ole 15 kiloa rasvaa, joten laihduttamisen lisäksikö pitäisi kuihduttaa lihasmassaa?
Oishan ne varmasti paljon "mielenkiintoisempia" 🤣🤣🤣🤣
Tuskin enää tästä 15kg alemmas pääsen. Kun olin 18kg painavampi, en jaksanut mitään, enkä kiinnostanut ketään. Liikunnan, järkevän ja riittävän aterioinnin ansiosta pudotin nykypainoon kahdessa vuodessa. Nyt minulla on ihana mies ja olen raskaana.
N26
Olisin reippaasti alipainoinen jos laihtuisin 15 kg, ja varattuna ihan se ja sama joka tapauksessa. 😁
Jos minut näkisi 15 kiloa laihenpana niin karkuun joksisi ja lujaa. Mikä näky olisikaan kun 170 senttinen painaisi 40 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
AP, jos ÄO:si olisi 15 pinnaa enemmän, kiinnostuttaisiinko pohdinnoistasi enemmän?
No ei se satasen äo:kään irroita kovin kummoisia aivopieruja. Ap:lla ei ole mitään hajua siitä paljon minkäkin näköinen nainen painaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei arvais meidän painoja oikein ikinä
Ei arvaisikaan. Moni (etenkin miehet) arvioi naisten painoja ihan väärin. Esim. 100kg painavan kuvitellaan olevan aivan järjettömän iso, bussissa jos istuu käytävä paikalla niin valuu läskit käytävälle, ei mahdu lentokoneessa kunnolla istuimelle vaan vyöryy toisen puolelle. Ei, tuon painoinen ei ole noin iso. Kyllä noissa tapauksissa puhutaan paljon suuremmasta painosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin enää tästä 15kg alemmas pääsen. Kun olin 18kg painavampi, en jaksanut mitään, enkä kiinnostanut ketään. Liikunnan, järkevän ja riittävän aterioinnin ansiosta pudotin nykypainoon kahdessa vuodessa. Nyt minulla on ihana mies ja olen raskaana.
N26
Sun kaltaisia ihmisiä mä aina ihmettelen. Et muka mitään jaksanut 18kg painavampana. Siis kuinka huono kunto sulla oikein on?
Mä painan tällä hetkellä 114kg ja kyllä mä jaksan paljonkin asioita ja mulla on sentään astmakin. Teen fyysisesti raskasta työtä, leikkaan nurmikon työnnettävällä leikkurilla, käyn pyörälenkeillä, uin, kuljen metsässä, käyn salilla. En ole mikään laiskimus joka makaa vain sohvalla. Painoa olen saanut pois 11kg ja noita samoja asioita tein kyllä silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painaisin 50kg. Tissit ois pelkät pussit. Oma mies ei ainakaan tykkäis kadonneista tisseistä.
Semmosia, mitä tohon voi sanoa muuta kun että kukin elää tavallaan. Jos sulle on tissit tärkeät niin, joo.
Siinä vaiheessa, jos laihtuu niin, että tissit katoaa, on sellainen alipaino, ettei ole muutenkaan terveydelle hyväksi. Toi jolle vastasit lienee jo nyt normaalipainon alarajan lähellä, kerta ei ole juuri muuta laihdutettavaksi kuin ne tissit.
Minua kiinnostaa merkittävästi enemmän se, että normaalipainon alarajoilla pystyisin vetämään leukoja ja tekemään pistoolikyykkyjä.
Painoni on vaihdellut 20 kg haarukassa koko aikuisikäni koska perussairaudet ja lääkkeet. Samat miehet on lääpällään minuun painosta, vaatteista ym riippumatta. Vaatteeni ne vasta surullinen tarina onkin meinaan.
Oikeasti en ymmärrä, mitä miehet naisissa hakee. Ulkonäköä, tyyliä tai hyvää luonnetta ei ainakaan, jos kokemukseni on yleispätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Sun kaltaisia ihmisiä mä aina ihmettelen. Et muka mitään jaksanut 18kg painavampana. Siis kuinka huono kunto sulla oikein on?
Mä painan tällä hetkellä 114kg ja kyllä mä jaksan paljonkin asioita ja mulla on sentään astmakin. Teen fyysisesti raskasta työtä, leikkaan nurmikon työnnettävällä leikkurilla, käyn pyörälenkeillä, uin, kuljen metsässä, käyn salilla. En ole mikään laiskimus joka makaa vain sohvalla. Painoa olen saanut pois 11kg ja noita samoja asioita tein kyllä silloinkin.
Eri ihmisten kroppa reagoi ilmeisesti eri tavoin ylipainoon. Minäkin olen noita, joilla ihan kaikki alkaa takuta ja prakata jos paino nousee yli 75 kg. Olen 167 pitkä.
Rasvakudos kumminkin on metabolisesti aktiivista ja osa sitten reagoi siihen epätasapainoon herkemmin. Ja hyvä niin.
Kyse ei siis ole siitä, etteikö sitä painoa jaksaisi kantaa, vaan että mikään ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei arvais meidän painoja oikein ikinä
Ei arvaisikaan. Moni (etenkin miehet) arvioi naisten painoja ihan väärin. Esim. 100kg painavan kuvitellaan olevan aivan järjettömän iso, bussissa jos istuu käytävä paikalla niin valuu läskit käytävälle, ei mahdu lentokoneessa kunnolla istuimelle vaan vyöryy toisen puolelle. Ei, tuon painoinen ei ole noin iso. Kyllä noissa tapauksissa puhutaan paljon suuremmasta painosta.
Totta. Tykkään yhdestä sivusta, jossa voi katsoa erilaisia vartaloita pituuden ja painon mukaan. Tässä on noin satakiloisia ihmisiä eri pituuksissa: https://app.mybodygallery.com/#/?weight=100
Lihaviahan he ovat, varsinkin lyhyet, mutta ei todellakaan mitään "läskit vyöryy istuessa ympärille".
En, painasin silloin 42 kiloa ja se on liian vähän vanhalle naiselle. Pitäisi nytkin saada vähän lisää painoa, edes 60:een kiloon saisi nousta, kun pituutta on kuitenkin 166 cm.
Painaisin 50 kg. Aikuinen nainen. Enpä usko, että huolisivat. Jaksaisin varmaan vaan maata sohvalla. Olisin siis anorektinen.