Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?

Vierailija
13.09.2025 |

Miten on

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin miesten kiinnostuvan minusta? Olen jo ollut naimisissa, saanut lapset ja eronnut, koska mies oli pahantuulinen taloudellinen ja kotityöllinen taakka.

Miksi haluaisin samaa p*skaa lisää?

Herää kysymys miksi ottaisit samanlaisen paskan entisen tilalle, kun muunkinlaisia miehiä on? Ei ole näköjään sinuakaan liialla järjellä pilattu 😄.

Vierailija
122/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuolla ole väliä kiinnostuisiko vai ei. Oon lopen kyllästynyt elämään vain ajatellen miehiä. Elämä on täynnä kaikkea mielenkiintoista ja me käytetään aikamme johonki lenkkeilyyn ja kalorien laskemiseen. Onneksi oon jo vanha täti niin enin rieha haihtunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä patologi kiinnostuisi ja miettisi että mikähän se tuonkin pisti itsensä nälkään tappamaan.

Vierailija
124/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut miehistä. Olen hetero.

Vierailija
125/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taitaisi olla hengissä enää jos 15 kg lähtisi... tai ainakin olisin ihan luuranko ja sellaista ei kukaan ainakaan halua.

Mutta suomalaiselta läskinaiselta jos lähtee 15 kg niin sitä ei edes huomaa... niin on läskiä tanttaa että... 

Miksi pitää alkaa vittuilemaan tuolla tavalla? Olet lapsellinen tyyppi. Olisit vastannut vain omalta osaltani, mutta kun ei. Piti alkaa ulista.

Mä painan 116kg ja kyllä todellakin musta huomaisi 15kg painonpudotuksen. Pitää olla todella iso ihminen, jos ei sitä 15kg painonpudotusta huomaa. Kyllä silloin taidetaan puhua 200kg ja sitä painavemmista. Jotakin todellisuudentajua taas peliin kiitos.

Vierailija
126/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksesta se lähtisi. En halua olla pakkasen r*iskaama pulkan naru. :(

Vierailija
127/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa miestä elämääni, juuri näin on hyvä. Enkä muutenkaan tee valintojani miessukupuolta miellyttääkseni. Joten ei kiinnosta aloituksen kysymys edes teoreettisella tasolla. Tarkemmin, kysymys on täysin merkityksetön.

Vierailija
128/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaisin 42 kg. Olisin sairaalloisen laiha.

Vierailija
129/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos painaisin 51 kg, olisin aivan kammottava näky.

n48

Ellet ole yli 180cm pitkä olisit tuon painoisena erittäin haluttu miesten keskuudessa

Puhu vain omasta ja muiden  pedofiilien puolesta. Mua ei kiinnosta pikkulapsia raiskaavat miehet.

Ja: 

Väitinkö että kiinnostaa miehet ollenkaan?

Vierailija
130/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ylipainoinen, kyllä. On hyvin vähän haluttuja miehiä, joilla on ylipainoinen nainen rinnallaan.

Vierailija
131/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan halua niin mielenkiintoista miestä, joka ihannoi alipainoisia naisia. Tekisin rikosilmoituksen. 

Joo, 40kg tällaiselle lähes 170cm pitkälle naiselle olisi kyllä aika epätervettä

Vierailija
132/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö mammoista taitavat olla niin positiivisia kehoiltaan, ettei 15kg:n painon pudottaminen näy vielä missään.

Me ollaan niin positiivisia ettei tarvita kaltaistasi negatiivista myrkkyjätettä mihinkään 😂

Hanki elämä, kuupo.

Vierailija
133/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litteä vatsa naisella on jees 👍

Samoin miehellä. En ole löytänyt sellaista miestä vielä. Kaikilla on löysät vatsalihakset ja laardipallo.

Vierailija
134/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Päinvastoin minusta kiinnostuisi silloin todnäk huonommat miehet kuin nyt. Niin laiha kuin minä tästä -15kg viehättää lähinnä jotain misogynistisiä nettimiehiä ja rumia alistajia.

Tämän huomasi aikoinaan kun olin hetken aikaa sairauden vuoksi 10kg laihempi kuin nyt, että alkoi tulla huomiota aika epämääräisiltä tyypeiltä. Näytin varmaan vaan sen verran heikolta, että aloin viehättää huonoja miehiä.. 

Saman huomannut. Pulleana houkuttelin ns normaaleja ja ihan normaalipainoisia miehiä. Nyt erittäin hoikkana kimpussa on hullut kontrollifriikit ja manipuloijat sekä vatsakkaat setämiehet. Wtf!?

Vierailija
135/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos painaisin 51 kg, olisin aivan kammottava näky.

n48

Ellet ole yli 180cm pitkä olisit tuon painoisena erittäin haluttu miesten keskuudessa

Puhu vain omasta ja muiden  pedofiilien puolesta. Mua ei kiinnosta pikkulapsia raiskaavat miehet.

Ja: 

Väitinkö että kiinnostaa miehet ollenkaan?

Mistä sinä oikein hehkut? 51 kg on täysin normaali paino naiselle, ellet ole epätavallisen pitkä.

Vierailija
136/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painaisin 37kg, en oikein usko että miehiä kiinnostaa luurangonlaiha nainen..

Vierailija
137/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut hyvin jo runkoon lihasmassaa ja muotoja, kiinteä olen myös.

Painoni on kasvanut ja saan huomattavasti enemmän huomiota miehiltä.

(t. homomies)

Kyllä moni bi lykkiikin mielummin kiinteää miestä kuin höllyvää..

"Bi" 😂 sano reilusti homo vaan.

Vierailija
138/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Vierailija
139/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumanaamaisesta monisairaasta köyhästä kukaan kiinnostu, vaikka olisi kuinka pieni.

Vierailija
140/178 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että vähän pulleampana on lähestyneet järkevät miehet. Laihana lähestyi vain pervot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi