Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?
Kommentit (217)
olen keskimittainen ja nytkin ihan hyvässä painossa, bmi on nyt 20. Miinus 15kg tarkoittaisi vakavaa alipainoa ja noin 40 kilon painoa.
No painaisin 40 kg ja olen alle 160 cm pitkä niin veikkaisin, että siinä tapauksessa kiinnostuisi lähinnä ne miehet joilla taipumusta pitää selvästi alaikäisistä tai on asian suhteen jokin fetissi. Että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kiinnosta pätkän vertaa miesten mielenkiinnot. Onko tämä joku nuorisopalsta.
On.
En usko. Mitä hoikempi olen ollut, sitä epämielenkiintoisemmat miehet ovat kiinnostuneet minusta. Normaalipainon ylärajalla olen saanut parhaan miehen mitä minulla on ikinä ollut.
Jos 5 kiloa saisi pois niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa jotenkin hölmö kysymys. Siihen sisältyy olettamus, että naiselle tärkeintä on se, että miehet hänestä kiinnostuvat. Ikään kuin elämässä ei olisi muuta kuin miehet.
Olen yksin elävä nainen, jolle on kutakuinkin yhdentekevää, olenko jonkun miehen mielestä kiinnostava. Minulle elämään sisältöä tuovat liikunta, lemmikit, kulttuuri, luonto, ystävät, hyvä ruoka ja mielenkiintoinen työ. Jos sattuisin tapaamaan kiinnostavan miehen, joka kiinnostuisi myös minusta, niin mikä ettei, en tyrmäisi. Mutta en elä elämääni odottamalla sitä, että minusta joku mies kiinnostuu. Ihan sama!
Jos painaisin 15 kiloa vähemmän kuin nyt, painaisin noin 42 - 45 kiloa, enkä olisi silloin terve. En missään tapauksessa haluaisi painaa niin vähää. Miesten kiinnostuksella tai kiinnostumattomuudella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.
Pöhkö aloitus kerta kaikkiaan. Mistä mieleesi tulikaan noin idioottimainen kysymys, ap?<
Lisäänpä vielä että "N55". Mutta en usko, että nuorempi minä olisi ajatellut toisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos 5 kiloa saisi pois niin hyvä.
Laihduta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Päinvastoin minusta kiinnostuisi silloin todnäk huonommat miehet kuin nyt. Niin laiha kuin minä tästä -15kg viehättää lähinnä jotain misogynistisiä nettimiehiä ja rumia alistajia.
Tämän huomasi aikoinaan kun olin hetken aikaa sairauden vuoksi 10kg laihempi kuin nyt, että alkoi tulla huomiota aika epämääräisiltä tyypeiltä. Näytin varmaan vaan sen verran heikolta, että aloin viehättää huonoja miehiä..Saman huomannut. Pulleana houkuttelin ns normaaleja ja ihan normaalipainoisia miehiä. Nyt erittäin hoikkana kimpussa on hullut kontrollifriikit ja manipuloijat sekä vatsakkaat setämiehet. Wtf!?
Muutuit liian kauniiksi, normaalit alkoivat pelätä. Me normaalit ajattelemme heti, että tuolle naiselle en kelpaa.
En. Varmasti useampi mies olisi kiinnostunut, mutta laatu olisi huonompaa.
Olen aika painava, lihaksikas ja hyväkuntoinen. Nämä seikat karkottaa melko tehokkaasti kaikenlaiset friikit ja nillittäjät, ja ne harvat jotka kiinnostuu, ovat itsekin hyväkuntoisia ja lisäksi terveellä itsetunnolla varustettuja.
Painaisin 50kg. Tissit ois pelkät pussit. Oma mies ei ainakaan tykkäis kadonneista tisseistä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin uskon. Olisin silloin normaalipainoinen nykyisen pullukan sijaan
Naisilla on oikeasti outoja mielikuvituksia miehistä. Olen usein kuullut sanonnan että kiiltokuvapojista voi tykätä että he ovat vain salimimmejä varten. Kuitenkin minä hoikka, komeakin kehuttu päivittäin liikuntaa harrastava salilla ja lenkillä käyvä mies pidän vastaavaa naisessa jopa vähän yllätyksenä, kaikki hoikat salimimmit ovat juuri niitä joita en halua, mutta ne joilla on vähän ylipainoa, vaikka nyt bmi 30 ovat hyvinkin kiinnostavia. Nainen tuntuu paremmalta jos on mistä ottaa kiinni.
Vaikea uskoa, että mies joka ei kiinnostu minusta nyt, mutta kiinnostuisi heti jos olisin 15 kg kevyempi, olisi kovin mielenkiintoinen ihmisenä. En usko että minulla olisi hänen kanssaan paljoakaan yhteistä.
Todennäköisesti (painaisin about 51 kg), mutta en halua miesten huomiota
Minusta ei ole ollut kiinnostunut kukaan mies, painanpa 50 kiloa tai 100 kiloa. Nuorempana, sievänä ja hoikempanakin sain olla aina yksin. Olen täysin näkymätön miehille. Edes ulkomaalaiset miehet, joiden aina sanotaan olevan naisen kuin naisen perään, eivät ole kiinnostuneita minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Päinvastoin minusta kiinnostuisi silloin todnäk huonommat miehet kuin nyt. Niin laiha kuin minä tästä -15kg viehättää lähinnä jotain misogynistisiä nettimiehiä ja rumia alistajia.
Tämän huomasi aikoinaan kun olin hetken aikaa sairauden vuoksi 10kg laihempi kuin nyt, että alkoi tulla huomiota aika epämääräisiltä tyypeiltä. Näytin varmaan vaan sen verran heikolta, että aloin viehättää huonoja miehiä..Saman huomannut. Pulleana houkuttelin ns normaaleja ja ihan normaalipainoisia miehiä. Nyt erittäin hoikkana kimpussa on hullut kontrollifriikit ja manipuloijat sekä vatsakkaat setämiehet. Wtf!?
Muutuit liian kauniiksi, normaalit alkoivat pelätä. Me normaalit ajattelemme heti, että tuolle naiselle en kelpaa.
Sanoisin toisinpäin. Ennen näytit hyvältä, nyt et. Ainakin itsellä tinderissä olen huomannut että vasempaan menee aina kaikki hyvin hoikat, salimimmit, monen pilaa tatuoinnit, sekä tottakai juomien esittelykuvat. Sensijaan oikein tavallinen ja vähän ylipainoinenkin nainen aina oikeaan. Näille kun sanon liikunnallisuudestani, että jollain tavalla otan hien joka päivä, oli sitten sali, juoksu lenkki tai kotona punnerrusta puolituntia. Totean että se on mun juttu, mutta naisen ei tarvitse olla ollenkaan samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos painaisin 51 kg, olisin aivan kammottava näky.
n48
Ellet ole yli 180cm pitkä olisit tuon painoisena erittäin haluttu miesten keskuudessa
Se on just näin. Kun ilmoitat mittasi esim 175cm ja 51kg, jämähtää puolella suomella etuveitikka pystyyn.
Siitä sitten vaan valitsemaan rikkaimmat omaan siitostalliin.
Olisin melkein alipainoinen 60v. Miesten mielenkiinto EVVK vaan oma terveys ja voin paremmin normaalipainossa.
En usko, koska 45kg on aivan liian vähän minulle. Ja toisekseen kehoni painolla ei ole mitään merkitystä ympäristöön ja ihmisiin.
Minä painaisin 44kg ja olisin pelkkää luuta plus tissit. Mulla on kokooni nähden ollut aina isohkot tissit koska ovat lähinnä rauhaskudosta, ihan luomut siis. Mutta siis kuulen olevani kaunis ja tykkään myös ulkonäöstäni, parhaat puoleni ulkonäössä on kasvot, rinnat ja takapuoli, olen vartaloltani melko tiimalasi, keskipitkä ja hoikka, mutta siksi miehet eivät juuri koskaan minua lähesty tai tarvitsee promilleja alle. Kuulen joskus että olen liian kaunis niin siksi eivät kehtaa lähestyä. No ei minua lähtökohtaisesti kyllä kiinnosta mies jolla ei ole munaa ottaa pakkeja vastaan, aika hiirimäistä. Toisaalta en jaksa myöskään itse jahdata miehiä, en jaksa deittisovelluksia joissa valitaan ulkonäön perusteella, enkä käy baareissa, melko päihteetön ja hyvät elintavat omaava mies olisi myös enemmän minun makuun ja niitä ei baareista yleensä löydä. Miehet tai niiden puute ei kuitenkaan ole elämäni prioriteetti, löytyy opiskelua, töitä, ystäviä, harrastuksia, liikuntaa ym. Ehkä hän joskus kävelee vastaan. N36
Tulepa kokeilemaan, ni katotaan, miten käy.