SUB:lla Kauriinmetsästäjä
I'll never forget walking out of the theatre after the movie. Nobody was talking. You could hear a pin drop.
Kommentit (51)
Muistan elokuvan ihanan tunnusmusiikin olin v. 1978 15 v. Musiikki oli hieno ja elokuva raaka.
Vierailija kirjoitti:
Christopher Walken
Oli myös Bondissa rosvona 1985.
Katson parhaillaan. Ekaa kertaa ikinä, vaikka oon jo yli 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen elokuva. Kestää 3,5 tuntia!
Joo, minusta pikkuisen liian pitkäksi venytetty, ei kanna ihan koko aikaa tuo elokuva.
Loistava elokuva, mutta Subin huono kuvanlaatu ja mainokset pilaisi katselukokemuksen.
Muistan elokuvan ihanan tunnusmusiikin olin v. 1978 15 v. Musiikki oli hieno ja elokuva raaka.
Se hieno musiiki.............The Shadows.................heitti sen parhaan .....
Häissä soi mm. venäläinen ripaska, miten se USAan liittyi?
Hääkohtausta lyhentämällä olis elokuva lyhentynyt ainakin puoli tuntia.
Huippuleffa, pitää laittaa päälle. Aikoinaan katsoin paljon Vietnam-sodan aiheisia leffoja, tässä ne jo palanneet mutta silti loistava. Muutenkin 70-luvun leffat parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Nämä oli amerikanvenäläisiä. Kun Walken on sairaalassa häneltä kysytään, onko hänellä venäläinen nimi. Walken vastaa: ei vaan amerikkalainen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ortodoksihäät. Päättelen, että ovat ven ä l äislähtöisiä.
Katsoin kaikki Oscar leffat jo 11-vuotiaana. Joistain olin et blaah miksi tuokin sai Oscarin. Russiqn rulette kappale on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hääkohtausta lyhentämällä olis elokuva lyhentynyt ainakin puoli tuntia.
Joo, samaa mieltä, se oli liian pitkä.
Hyvä kun tulee nyt! En ole nähnyt sitä moneeen vuoteen.
Tuleekohan Katsomoon (maksullinen versio)? Ei ainakaan vielä näy. Mielelläni katsoisin sieltä kokonaan kun nyt jäi alku väliin.
Robert de Niro olevinaan joku hottis. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Robert de Niro olevinaan joku hottis. Ei ole.
Mutta yks parhaista miesnäyttelijöistä ikinä.
Aikamoinen elokuva. Kestää 3,5 tuntia!