Silli ei kuulu joulupöytään.
Siis ööööööööh, ei se kuulu joulupöytään? Jouluna syödään kinkkua ja laatikoita.
Kommentit (23)
Kyllä se kuuluu nykyään minulla ainakin. Jääkaapissa odottaa avaamaton purkki ja sen herkkutelen lähipäivinä.
Joulupöytään kuuluu kaikki mitä siihen haluaa laittaa. Pizzaan kuuluu vaikka maksalaatikko jos sitä haluaa siihen laittaa.
Kinkku ja laatikot on joulupöydässä täysi sivuseikka, rosolli + kalat ml. sillit on parhautta.
Onpa ap:llä taas isot murheet. Huokaus!
En osaa päättää kummat aloituksesi ovat rasittavimpia, nämä vai persut sitä persut tätä. Vaikutat vajaamieliseltä.
Montakohan ööööh -tyyppiä täällä on, ku joku niistä sanoi, että laatikot ei kuulu joulupöytään 😂
Vierailija kirjoitti:
Joulu meni jo!
EI mennyt, joulu loppuu loppiaisena!
oisit kuunnelut koulussa!
Vierailija kirjoitti:
Kinkku ja laatikot on joulupöydässä täysi sivuseikka, rosolli + kalat ml. sillit on parhautta.
Mitä hiton parhautta, se on "Parasta jouluna ovat sillit jne."
Olet oikeassa, silli täytyy pitää pöydän alla.
Meillä ei esim ole mitään laatikoita, ei kinkkua, ei rosollia! Jokainen laittaa sitä mitä haluaa ja "kansa" tahtoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta parhautta ovat sillit.
Vierailija kirjoitti:
Joulu meni jo
Tylsimys.
Mun pravuuri on sitruuna smetanasilli joka joulu ja se laitetaan myös joulupöytään kauniissa astiassa. Ensimmäinen asia joka loppuu, eli siitä tykätään. Siis ööööö niin hyvää että teen sitä myös juhannuksena.
Rapumarinoitu silli oli todella hyvää joulupöydässä, kuin myös lipeäkala. Kaikki herkut käy minulle.
Kyllä vaan, silliä kullekin!