Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (1224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lainaus ei onnistu. Oon Doris, tuon Mitä Sinulle tänään kuuluu-ketjun aloittaja, sait paljon pskaa minun takiani. Trolli häiriköi. Suurin osa ilkeilyä aiheetta, niinkuin trollilla on tapana. Häiriköi ketjuja, poistattaa mukavia. Tuossa minun ketjussani poisti sadoittain mukavia viestejä, jotka tosin palautui. Täältäkin on viestejä poistunut.
Doris
Ettehän usko trollia. Katsokaa ketjusta Mitä Sinulle tänään kuuluu? Sieltä näkyy tämän häirikön poistetut viestit. Mitä se tänne kuuluukaan. Kysykää trollilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lainaus ei onnistu. Oon Doris, tuon Mitä Sinulle tänään kuuluu-ketjun aloittaja, sait paljon pskaa minun takiani. Trolli häiriköi. Suurin osa ilkeilyä aiheetta, niinkuin trollilla on tapana. Häiriköi ketjuja, poistattaa mukavia. Tuossa minun ketjussani poisti sadoittain mukavia viestejä, jotka tosin palautui. Täältäkin on viestejä poistunut.
Doris
Ettehän usko trollia. Katsokaa ketjusta Mitä Sinulle tänään kuuluu? Sieltä näkyy tämän häirikön poistetut viestit. Mitä se tänne kuuluukaan. Kysykää trollilta!
Trollihullu pelkää kaikkea. Ihan muutkin kirjoittavat tänne. En ole trolli.
Itselläni ei ole tavallaan koskaan ollut sen enempää odotuksia elämäni suhteen. En ole myöskään ikinä ajatellut, että elämästäni tulee helppoa. Mieluummin aavistin sen, että monesti on vaikeaa ja tulee olemaan sitä. Hyväksyn asian melko hyvin, vaikka joskus väsyn elämääni. Rauhaa ja rauhallisuutta kaipaan elämääni. Sitä, että asiat olisivat vakaammalla pohjalla ja kaikki pidemmän aikaa hyvin. Jos tulee enemmän huolta aiheuttavaa asiaa nopeasti niin se sitten näkyy elämässäni.
Oi, kuulostaa niin ihanalta. Oispa mökki. Pitää tehdä lotto taas.