Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkon myyjä vitsaili ostoksistani

Vierailija
01.05.2026 |

Hain vähän isomman määrän juomaa jotka oli tarkoitettu tuleviin juhliin. Ei ollut tarkoitus siis alkaa ryyppäämään itse kaksin käsin, meillä on pieniä lapsia eikä olla koskaan humalassa ja olen itse kasvanut alkoholistiperheessä joten aihe on vähän herkkä. Myyjä naureskeli määrää kovaan ääneen toisen myyjän ja muiden asiakkaiden kuullen. Naureskelin vähän vaivaantuneena ja jäi ikävä fiilis käynnistä. Ei kai tuollainen ole asiallista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Oliko että jooh siinä alkoholisti nyt ostaa juotavaa. Onko isokin juhla tulossa vai itse juot

Vierailija
2/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Oliko se myyjä nuori?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tosikko.

Vierailija
4/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos antaisit kyseiseen Alkoon palautetta? Asiakaspalvelua pitää opetella niin kuin muitakin ammatteja. MYös Alkossa. Alko  kyllä vastaa palautteeseen, jos niin pyydät. 
Olen samaa mieltä kanssasi, että myyjän huumori oli tahditonta ja ajattelematonta. Ehkä vappu sai hänet juhlatuulelle, mutta työ vaatisi kyllä aina asiallisuutta juuri mainitsemiesi syiden vuoksi.

Vierailija
5/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi pakata juon heti 👴🏼👍🏼

Vierailija
6/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se vitsi oli?

Vierailija
7/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ostit paljon. 

Vierailija
8/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki vielä selän takana kainalopieruja ja hohotti oudosti, kun poistuin kaupasta kahden kuormalavani kanssa. Ap

Vierailija
9/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aihe on herkkä SINULLE. Muut eivät olisi tuohon tod.näk. edes kiinnittäneet huomiota. 

Jos alkoholi aiheena triggeröi, Alko ei ole paras paikka käydä. 

(Ja juu juu juu, kukaan muu ei tietenkään olisi voinut käydä Alkossa niitä tulevia juhlia varten.)

Vierailija
10/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koska siis hei myyjäthän pystyvät näkemään naamastasi perhetaustasi ja oli vaan ilkeä, tahallaan, jotta sinä voisit pahoittaa mielesi. 

Jos menet juuri ennen vappua ostamaan lastin viinaa niin mitä lottoaisit mitä sekä myyjä että ne muut asiakkaat ajattelivat? Itse ainakin viinalastia hakevasta a) isot juhlat tulossa tai b) neljän päivän benderi tulossa tai c) omia asioita. 

Se on Alko, sieltä ostetaan viinaa. 

Pitääkin jättää Alkoon palautetta, että olipa hauska kommentti. Kertoisitko missä Alkossa tämä tapahtui, jotta osaan kohdistaa oikein. Harmi, että hyväntuulisen myyjän päivän pilasi se, että joutui palvelemaan seipäänniellyttä. Ehkä hänkin oli ostanut massiivisen lastin omiin vappupippaloihinsa.

Vierailija
11/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naurettiin sulle vielä kun olit lähtenyt pois.

-alkon myyjä

Vierailija
12/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kutsutaanpa johtaja/henkilöstöpäällikkö/joku vastaava paikalle, hänkin haluaa varmasti kuulla miten hauskasti pilkkaat asiakasta"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän