Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu eroa vasta tekevän miehen kanssa

Vierailija
01.05.2026 |

Olen itse eronnut pari vuotta sitten. Vuoroviikkoelämä pyörii kivasti. Joka toinen viikko keskitys lapsiin (yläkouluikäisiä) ja  teen vähän vähemmän töitä, joka toinen viikko teen vähän enemmän töitä, harrastan ja tapaan ystäviä jne.

Kaipaan kyllä seuraa koti-iltoihin, mutta en ole lähtenyt deittialustoille, kun tuntuu pöljältä ajatus, että jos joku ehdottaisi treffejä, niin mulla olis tarjota joku 1 ilta jostain 2-3 viikon päästä aikaehdotukseksi, jolloin sopis. Ja muutenkin tuntuu kamalan vaivaalloiselta alkaa laittautua treffeille, jos ei edes tiedä, onko kiinnostunut tyypistä. Siis nettitreffeillähän pitäis vaan mennä pienellä kynnyksellä kattomaan synkkaako livenä yhtään, ja se ei nyt tässä elämäntilanteessa oo ihan helppo järjestää.

Noh, nyt tapasin ihan sattumalta kiinnostavan miehen, joka pyysi treffeille. Oli kivat treffit, mutta heti löytyi se redflag, tyyppi on vasta tekemässä eroa. Talo vasta laitettu myyntiin ja myyminenhän voi kestää vaikka vuoden tai pari. Asuu siis vielä saman katon alla vaimon ja lasten kanssa. Sanoo sitä kulissiavioliitoksi.

Mies on kiva, mutta jos olisin jossain deittialustalla valikoimassa, en edes harkitsisi, vaan sanoisin, että palataan asiaan, kun asutte erillään. Nyt kun mun oma tilanne on, että en sinne deittialustalle asti ole edes päässyt vielä, niin harkitsen…

Mitä sä tekisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostuisin olemaan laastari, pitämään hetken hauskaa, niin jatkaisin. Muussa tapauksessa antaisin miehen selvitellä asioitaan ihan omassa rauhassaan. 

Vierailija
2/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos edes varma, että oikeasti eroamassa? Juokse ja äkkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seurustelu vaimoaan pettävän miehen kanssa.

Mikä voisi mennä pieleen?

Vierailija
4/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti se klassinen tilanne että on "eroamassa" eli ei ole. Saatuaan sut koukkuun alkaa selittely miksi tilanne venyy ja venyy.

Vierailija
5/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that. Itse olin jo tukevasti eronnut, mies lähestyi deittialustalla ja kertoi olevansa "eroamassa". Ei ollut. Vaimo ei tiennyt mitään mutta raateli miehen kaulan rakennekynsillään kun sai tietää. Kannustin miestä eroamaan. Siitä seurasi pelkkää rumaa paskaa kun vaimo halusi kaiken omaisuuden ja jättää miehelle vain velat ja lapset.

Eli: joo ei.

Vierailija
6/6 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran deittailin miestä, joka oli 3kk aiemmin jättänyt avioerohakemuksen, mutta he olivat jo pitkään harkinneet avioeroa. Minusta hän oli ihan fiksu ja olisikin voinut seurustella hänen kanssaan, mutta hän halusi etsiä parempaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi