Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (4279)

Vierailija
1201/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiva ketju. On erilaisia viestejä ja kiinnostavia mielipiteitä. Luen usein.

Vierailija
1202/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän vaikutus somella on siihen, mitä odotamme elämältä. Jotkut postaa upeaa elämää. Kaikki on täydellistä, onnea ja iloa. Lehdissä hehkutetaan onnellista liittoa, ikuista rakkautta ja suloisia lapsia itse rakennetussa omakotitalossa, jonka pihassa seisoo pari uutta autoa. Vietetään grillijuhlia ystäväperheiden seurassa ja käydään purjehtimassa naapureiden kanssa. Kaikki ovat hoikkia, kauniita ja terveitä.

Tämän jälkeen oma elämä vaikuttaa vähän vaisulta. Tulee luuserimainen olo, vaikka vastikään oli ihan tyytyväinen elämäänsä.

Onko kaikki, mitä meille tarjotaan ihanteina totta ja välttämätöntä? Onko ikuista rakkautta edes olemassa? Onko ongelmattomia lapsia? Uskollisia ystäviä? Elääkö vain tiilitaloissa onnellisia perheitä? 

Miksi meille tehdään viihdettä, jossa on Kauniita ja Rohkeita? Missä ovat ohjelmat, joissa on oikeita ihmisiä ja aitoa elämää. Kauniita ja rohkeat ei kiinnosta. Rumat ja arat katsoisin heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kiva ketju. On erilaisia viestejä ja kiinnostavia mielipiteitä. Luen usein.

Samaa mieltä, paljon mielenkiintoista, tavallista elämää. Näitä asioita kaikki pohdimme: töitä, työttömyyttä, yksinoloa, sukusiteitä, ulkonäköä, ikääntymistä, sairautta, kuolemaa...

Tämä ketju sallii kaiken tämän.

Kunpa Ap palaisi ja kommentoisi taas, häirikkö toivoaksemme häipynyt :)

Vierailija
1204/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän vaikutus somella on siihen, mitä odotamme elämältä. Jotkut postaa upeaa elämää. Kaikki on täydellistä, onnea ja iloa. Lehdissä hehkutetaan onnellista liittoa, ikuista rakkautta ja suloisia lapsia itse rakennetussa omakotitalossa, jonka pihassa seisoo pari uutta autoa. Vietetään grillijuhlia ystäväperheiden seurassa ja käydään purjehtimassa naapureiden kanssa. Kaikki ovat hoikkia, kauniita ja terveitä.

Tämän jälkeen oma elämä vaikuttaa vähän vaisulta. Tulee luuserimainen olo, vaikka vastikään oli ihan tyytyväinen elämäänsä.

Onko kaikki, mitä meille tarjotaan ihanteina totta ja välttämätöntä? Onko ikuista rakkautta edes olemassa? Onko ongelmattomia lapsia? Uskollisia ystäviä? Elääkö vain tiilitaloissa onnellisia perheitä? 

Miksi meille tehdään viihdettä, jossa on Kauniita ja Rohkeita? Missä ovat ohjelmat, joissa on oikeita ihmisiä ja aitoa elämää. Kauniita ja rohkeat ei kiinnosta. Rumat ja

Monet enkkusarjat, saksalaisetkin esittää elämää aidosti. Sairaalassa ei olla täydessä pakkelissa, huolet ja unettomat  tuo mustat silmänaluset. Amerikkalaiset on prseestä.

Vierailija
1205/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa tsemppiä huomiselle. Paljon kaikkea tekemistä ja jännittää ihan perkuleesti.

Mitenkäs tämä päivä onnistui, auttoiko kaikki peukutukset ja tsempit???

Vierailija
1206/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meille tehdään viihdettä, jossa on Kauniita ja Rohkeita? Missä ovat ohjelmat, joissa on oikeita ihmisiä ja aitoa elämää. Kauniita ja rohkeat ei kiinnosta. Rumat ja

Omaan elämään ei juuri vaikutusta sillä en seuraa mukatäydellisiä sometilejä. Kun 8 vuotta sitten lähdin facesta ja laitoin instatilin niin en laittanut tiliä omalla nimelläni joten minua on vaikeampi löytää, enkä alkanut seuraamaan ketään täydellisenelämän kuvaajaa. Näin ollen somestani puuttuu tyystin moinen materiaali.

Ja ei, en tosiaan seuraa edes niitä jotka seuraavat minua, mikäli en pidä heidän kontentistaan, tiedänhän jo facen ajoilta mitä he postaavat.

Vierailija
1207/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää vuosiin katsonut hollywoodelokuvia, katson vain muiden maiden elokuvia. Jotkut sarjat ovatnihan hyviä amerikkalaisena, mutta elokuvat täyttä huttua nykyään.

Vierailija
1208/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, paljon mielenkiintoista, tavallista elämää. Näitä asioita kaikki pohdimme: töitä, työttömyyttä, yksinoloa, sukusiteitä, ulkonäköä, ikääntymistä, sairautta, kuolemaa...

Hyvin sanottu tuo, että sallii kaiken. Täällä on tosiaan sana vapaa, kukaan ei rajoita eikä holhoa muita. Mikään ei tapa keskustelua tehokkaammin kuin se ja kaikkitietävä neuvominen.

Vierailija
1209/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello vähän yli seitsemän ja säkkipimeää jo. Yhdellä parvekkeella oli jouluvalot tai onko ne kausivalot. 

Vierailija
1210/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me Naisissa on juttu siitä, kuinka pintapuolisempikin tuttavuus helpottaa yksinäisyyttä.

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011540322.html

Ja iltalehdessä otsikolla, että yksinäisyys näyttää tältä. Jutun perusteella siltä, ettei ole kaveriporukkaa vappuseuraksi vaan sen sijaan on avopuoliso ja ystäviä joita näkee kasvotusten kerran viikossa-kahdessa.

Omasta valinnastaan, koska viihtyy paremmin yksinään.

Iloisesti oli mennyt puurot ja vellit sekaisin niin jutun kirjoittaneella kuin tuolla haastatellullakin. Yksinäisyys ja yksinolo on kaksi eri asiaa.

Vierailija
1211/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello vähän yli seitsemän ja säkkipimeää jo. Yhdellä parvekkeella oli jouluvalot tai onko ne kausivalot. 

Mä ajattelin laittaa kyllä kans pian. Piristystä pimeyteen. Vähän hirvittää taas tää alkava vuodenaika. 

Vierailija
1212/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, oon mä täällä edelleen lueskellut :). Tosi ihania, tärkeitä, iloisia ja surullisia juttuja on kirjoiteltu, on kiva ketju. Mutta ei mulla ap:na oikeastaan ole täällä mitään roolia, kun en mitenkään omista tai ohjaile tätä keskustelua, eikä mulla ole sen kummempaa sanottavaa tai kerrottavaa kuin muillakaan. Ap:na kirjoittelu kuitenkin selvästi lisää sekoilua, jostain syystä se aiheuttaa kauhean hyökkäystarpeen jossakussa. Niin en mä sitten ole nähnyt tarpeelliseksi enää osallistua tässä roolissa keskusteluun.

En oikein saa itsekään kiinni, että mitä väliä sillä on, onko ap tällaisessa keskustelussa läsnä. Yhtä tärkeitä ja oleellisia kaikkien jutut.

Ap

Vierailija
1213/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun ap reagoi, trollaus alkaa.

Vierailija
1214/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää ap-puheet pois. Ei tarvita nimimerkkejä. Jokainen on samanarvoinen kirjoittelija. 

Vierailija
1215/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä on kiva saunoa mökillä. Roihutulet palaa pihalla ja lampaanvillat lämmittää terassin penkkejä. Sitten pehmoisissa löylyissä istumista ja pulahdus hyytävän kylmään veteen. Piristää kivasti. Pimeys tuntuu kyllä vähän pelottavalta.

Vierailija
1216/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin laittaa kyllä kans pian. Piristystä pimeyteen. Vähän hirvittää taas tää alkava vuodenaika. 

Tuli tosta mielleyhtymä. Liisa Akimoffilla on albumi nimeltä Alkava pimeä vuodenaika. Kivoja biisejä. Kerran näin esiintyvän livenä.

Se Kevät, kuljen Hakaniemen rantaa, tuuli ei tuule, mutta sade kyllä jaksaa, on alunperin hänen tekemänsä.

Vierailija
1217/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä on kiva saunoa mökillä. Roihutulet palaa pihalla ja lampaanvillat lämmittää terassin penkkejä. Sitten pehmoisissa löylyissä istumista ja pulahdus hyytävän kylmään veteen. Piristää kivasti. Pimeys tuntuu kyllä vähän pelottavalta.

Oi, kuulostaa niin ihanalta. Oispa mökki. Pitää tehdä lotto taas.

Vierailija
1218/4279 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tavallaan koskaan ollut sen enempää odotuksia elämäni suhteen. En ole myöskään ikinä ajatellut, että elämästäni tulee helppoa. Mieluummin aavistin sen, että monesti on vaikeaa ja tulee olemaan sitä. Hyväksyn asian melko hyvin, vaikka joskus väsyn elämääni. Rauhaa ja rauhallisuutta kaipaan elämääni. Sitä, että asiat olisivat vakaammalla pohjalla ja kaikki pidemmän aikaa hyvin. Jos tulee enemmän huolta aiheuttavaa asiaa nopeasti niin se sitten näkyy elämässäni.

Vierailija
1219/4279 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitanpa minäkin tänne, aiemmin olen vaan väijynyt täällä kommentoimatta. Tein tänään sellaisen arkisen, mutta itselleni aika epätavallisen jutun, että kävin aamulenkillä. Ruska on toden teolla tullut tänne eteläänkin, niin kauniit värit kaikkialla. Pistin tekoälyn tekemään itselleni harjoitusohjelman keväällä tapahtuvaa puolimaratonia varten ja nyt mennään jo kolmatta viikkoa ja homma rullaa ihan hyvin ainakin vielä... Pahin ja epämotivoivin aika on vasta tulossa tuossa suunnilleen marraskuussa, nyt on sentään tiet vielä sulat.

Tuo juokseminenkin on siitä jännä juttu, että en oikeastaan kaipaa seuraa peruslenkeille. Olen enemmän iltalenkkeilijä ja minusta on ihanaa juosta hiljaisessa kaupungissa ihan vaan lenkkitossujen töminää kuunnelleen enkä oikeastaan tunne oloani yksinäiseksi silloin. Mutta tuo juoksukisa on sitten toinen juttu, se on sellainen tapahtuma, jossa yksinäisyyden kokemus korostuu vaikka omaa juoksua siellä kaikki juoksevatkin. Onhan siellä kaikenlaista kannustusta ihan kaikille, jotka juoksee, mutta olisihan se kivaa jos siellä olisi joukossa joku, joka olisi kiinnostunut siitä miten se juoksu juuri minulla menee. Joka tsemppaisi ennen lähtöviivaa, joka hehkuttaisi kanssani onnistumisia tai tarvittaessa vatvoo epäonnistumisia, jos homma meneekin ihan vihkoon. Mutta ei auta, itse ne on nämäkin asiat hoidettava. Toivotaan vaan, että valmistautuminen onnistuu eikä tule suru puseroon kisan jälkeen.

Vierailija
1220/4279 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen täällä kans.kohta kahvia kuppiin ja lukemaan uutta kirjaa.vähän kans harmittaa nuo pimeät kuukaudet.tulee ihan liikaa vietettyä sisällä aikaa.täytys keksiä jtkn uusia harrastuksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän