Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (5864)

Vierailija
5861/5864 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen vaihtanut kukille isompia ruukkuja, tehnyt yhden rästihomman valmiiksi ja nyt katson MTV Katsomosta Tanssii tähteiden kanssa ja virkkaan. Kohts juon teetä ja menen vällyjen väliin uneksimaan miehestä joka ei petä...

Vierailija
5862/5864 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen vaihtanut kukille isompia ruukkuja, tehnyt yhden rästihomman valmiiksi ja nyt katson MTV Katsomosta Tanssii tähteiden kanssa ja virkkaan. Kohts juon teetä ja menen vällyjen väliin uneksimaan miehestä joka ei petä...

Mäkin katson TTK:ta! Olen katsonut jo vuosia, se on hyvä apu sunnuntai-iltojen yksinäisyyteen. Tällä kertaa näytti siltä, että mieskilpailoiden joukossa oli paljon vahvempia kandidaatteja voittajiksi. Uudesta juontajasta mulla ei oikein ole mielipidettä, aika yhdentekevää, kuka sitä juontaa. Hassua kyllä, että ei enää tunne kilpailijoista etukäteen melkein ketään, tubettajat yms on täsin vieraita, kun en jaksa sellaisia seurailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5863/5864 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kato TTK:ta. Makaan kaverin sohvalla selälläni ja räplään puelinta

Vierailija
5864/5864 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaikuttaa olevan jonkin verran viherpeukaloita. Kertokaahan mulle, mikä voisi olla vikana, kun sain taas tänä kesänä parvekkeella kaiken kasvamaan hirveästi vartta, mutta kukkivien kasvien kukinta jäi vaatimattomaksi, ja vihannekset joko eivät kukkineet ollenkaan, tai joku saattoi kukkiakin, mutta yhtään hedelmän alkuakaan ei tullut. Parveke on puolivaloisa, ilta-aurinkoon päin, ja olen lannoittanut ohjeiden mukaan.

Perveke on ihanan vehreä, mutta sama ongelma toistuu vuodesta toiseen. En saa kukkia/satoa.

Vierailija
5865/5864 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut hankala elokuu, jospa se vielä iloks muuttuis, vaikka epäilen.

Minulla on taas henkisesti voimat ihan loppu. Jaksaminen kohta nolla. Stressiä liikaa nyt. En muista enää kohta mitään. Lähimuisti pätkii jo. Väsymys aiheuttaa sen.