Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (3283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä suren ihmisten käytöstä itseänikin kohtaan. Minutkin on arvosteltu esim ulkonäöllisesti lähes kokonaan. Kasvoistakin lähes kaikki. Näin kyllähän sitä itsekin näkee epäkohtansa, mutta pitääkö sitä sitten toisten vielä muistuttaa, kun en voi esim tätä päätä irrottaa ja vaihtaa parempaan. Näin tällä mennään ja pitäisi joku suunsa kiinni sitten. Samalla mietin mitä joku vammaantunut tai kasvoissa arpia omaava ihminen joutuu kokemaan jos taviksena jo olen kokenut kaikkea ikävää.
Älä välitä, maailma on niin pinnallinen. Olet hyvä sellaisena kuin olet
Ei ne ankkahuletkaan ole kuin pahasti onnettomia mt-potilaita pahoine alemmuuskomplekseineen.
Minulla on rumat huulet mutta koitan hymyillä kun mulla on somat hymykuopat. Ollaan tyytyväisiä itseemme, kaikissa on jotain hyvääkin.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, useinhan tässä on se ongelma että fyysisesti pelkkä penetraatio ei tuo naiselle samanlaista nautintoa kuin mitä se tuo miehelle ja välillä miesten on tätä kovin vaikea ymmärtää. Nainen tarvitsee kunnon esileikin nauttiakseen.
Tiedän tämän ja se riippuu myös naisesta, käsittääkseni valtaosa naisista ei pääse orgasmiin pelkällä yhdynnällä vaikka mitä esivalmisteluita tekisi. Onneksi tykkään antaa suuseksiä ja kädetkin toimivat.
Tarkoitin tilannetta jossa nainen ei osaa kommunikoida mistä tykkää tai anna minkäänlaista reaktiota josta voisi päätellä jotain, vaan tyytyy olemaan pelkkänä hiljaisena patjana. Tämä on onneksi äärimmäisen harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on niin pilalla !
Miten pilalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin tässä jouluna baarissa miehen jolle annoin numeroni ja joka laittoi sit viestiä ja ehdotti treffejä. Mies oli kivan näköinen, paremman kuin muistin.
No eipä se ulkonäkö pidemmälle kantanut.. mies puhui vain ja ainoastaan itsestään. Ei kysellyt multa mitään, jos yritin puhua muusta kuin hänestä, ohjasi jutut itseensä.Annoin vielä toisen mahdollisuuden, ajattelin et jos häntä jännitti kovasti tms. Tuli toiset treffit ja seksiä, mies oli aivan jäääääääääätävän kömpelö ja itsekäs myös sängyssä.
Ei tavattu enää.
Kantoi se ulkonäkö seksin saamiseen saakka.
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinu
Käyn yleensä suihkussa ennen naisen tapaamista, mutta jos sattuu tuollainen tilanne niin minulle ainakin voi sanoa. En suuttuisi, mutta ymmärrän että on varmaan myös miehiä jotka suuttuisivat.
Kai senkin voi sanoa aika eri sävyillä. "Hyi, mene pesulle!" tai viekoittelevalla sävyllä sanottu "Käypä pesemässä vehje niin annan sille hyvää hoitoa" kuulostavat aika erilaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi yksinäinen olo nyt. Oon kotona peiton alla ja itken. Ahdistaa rintaa. Mistä löytyis se voima millä saan taas itseni elämään kiinni. En halua elää elämääni näin.. N45
Mitä jos nousisit ylös, nostaisit pään pystyyn ja pitäisit itsellesi puheen. Voit puhua ihan mistä vaan ja kohta huomaat että olo muuttuu parempaan suuntaan. Olen tehnyt sen muutaman kerran ja suosittelen, itselleen kun voi puhua mitä mieleen tulee enkä ainakaan minä ole itseni kanssa riitaa haastanut.
Eipä elämä juuri koskaan mene just kuten suunnitellaan tai toivotaan. Mutta usein mietin kaikkea hyvää, mitä olen saanut ja tuntuu paremmalta. Joskus sanottiin, että on lottovoitto syntyä Suomeen - ja totta toinen puoli. Ukrainassa saavat pelätä henkensä puolesta, monilta ovat venäläiset ryöstäneet/tuhonneet kodin ja perheen, ympäri Afrikkaa samoin erilaiset roistoporukat hallitsevat tai terrorisoivat ihmisiä, Kiinassa kidutetaan miljoonia, arabeissa ainakin naiset ovat usein kotiorjia... on tietysti tosi surullista, etten voi auttaa ketään heistä, mutta osaan olla kiitollinen siitä kaikesta, mitä olen perheeni kanssa saanut. On lämmin asunto, ruokaa, työtä tai ainakin toimeentulo jne. Toivottavasti seuraava vuosi on vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi vaihtuu, ja samaa yksinäisyyttä ja surkeutta olen allakkaani kirjoittanut joka päivä v,2025 kun luin kulunutta vuotta. Ei mitään iloista tapahtumaa ollut, tätä tasasen tappavaa tyhjää elämää varmaan v,2026.
Nyt on kuules vuoro hyvälle vuodelle 2026. Ota sinäkin motoksi että joka päivä on mahdollista tapahtua jotakin kivaa, itse saan voimia hokemalla hyviä asioita. Kannattaa yrittää!!!
Sivusta kerron, että tylsyyksissäni tein tuon uudenvuoden ennustustestin is:n sivuilta ja mulle se ennusti luopumisen vuotta 2026.
Jee. Menee sitten vissiin henki tai ainakin katto päältä kun kaikesta muusta olen jo luopunut.
Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."
Sitä päivää odottelen minäkin. Luultavasti turhaan.
Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.
Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.
"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.
No, tehdään tästäkin sitten seksiketju. Ei se mitään. Jatketaan vaan aiheesta sivutolkulla, kun se on näköjään teille tosi tärkeää. Pitäähän minunkin se sitten ymmärtää.
"Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa."? Mitähän sinne sisältyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi yksinäinen olo nyt. Oon kotona peiton alla ja itken. Ahdistaa rintaa. Mistä löytyis se voima millä saan taas itseni elämään kiinni. En halua elää elämääni näin.. N45
Mitä jos nousisit ylös, nostaisit pään pystyyn ja pitäisit itsellesi puheen. Voit puhua ihan mistä vaan ja kohta huomaat että olo muuttuu parempaan suuntaan. Olen tehnyt sen muutaman kerran ja suosittelen, itselleen kun voi puhua mitä mieleen tulee enkä ainakaan minä ole itseni kanssa riitaa haastanut.
Sivusta tähän. Minä en taas halua monestikaan edes katsoa kuvaani. Kun katson itseäni peilistä näen sen minkä joku muu eli väsähtäneen ihmisen joka katsoo silmissään sellainen katse, että onko tämä elämäni aina totta ja kävikö minulle kaikki nämä jutut oikeasti. Sellainen ihmettelevä katse ja epäusko. Näin en halua nähdä itseäni ja katsoa kuvaani. Se olen minä, mutta kuin varjo minusta.
Miten voi yksinäinen, jos on jatkuvasti nussimassa jotakuta?
"Minulla on rumat huulet mutta koitan hymyillä kun mulla on somat hymykuopat. Ollaan tyytyväisiä itseemme, kaikissa on jotain hyvääkin."
Sinä voit sentään hymyillä normaalisti. Minulla on purenta sellainen, että en voi hampaat näkyivissä edes hymyillä. Vai suu kiinni jotenkin, kun leuka ei muuten anna periksi purennan yms takia ja hymystä tulee irvistys. Ja juu se hammasrenomtti olisi kai pitänyt tehdä lapsena ja olla raudat yms.
Nyt pitäisi koko leuka siirtää tai jotain vastaavaa johon en ryhdy, kun pärjään ilman, vaikka hampaat kuluu puhki kohti purennan yms takia. Kiskot öisin, mutta en saa unta niiden kanssa kovin hyvin joten en voi aina käyttää. Anteeksi valitus, mutta tuokin leuka yksi asia missä on paljon pilkattu.
Välillä vihaan tätä elämääni todella paljon. Tämä siitäkin huolimatta, että löytyy vähintään se pari miljoonaa ihmistä varmaan jolla on asiat huonommin. Silti en jaksa tätä elämääni joka päivä niin hyvin kuin kai pitäisi jaksaa ja en näe toivoa enää paljonkaan itsekään. Kun se juna on mennyt jo aikoja sitten ja on meitä jotka jäävät kyydistä ja jo vuosia sitten.
Näin onko loppuelämä sitten virheiden paikkaamista, pettymysten sietoa, elämän kokoon kursimista. Sitä kai se on. En minäkään vaadi paljon, mutta surullinen ole nyt on. En voi aina käsittää miten kaikki on mennyt näin ja miten eri jutut ovat vaikuttaneet. Elämäni on kuin joku mustan huumorin komedia tietyssä mielessä.
Uusi vuosi on jotenkin erityisen yksinäistä aikaa. Ulkoa kuuluu rakettien pauke, muut siellä juhlii ja itse on vain yksin. Surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi yksinäinen, jos on jatkuvasti nussimassa jotakuta?
Kumma juttu tosiaan, että ne kertapanot ei poistakaan yksinäisyyttä vaan ainoastaan sen pienen hetken ajan ei ole yksin.
Kaksi eri asiaa.
Jos tänne kirjoittaa joku mies kuulumisiaan mainitsematta mitään seksiin liittyvää niin kiitos hänelle ja arvostan häntä suuresti. Hän ottaa muut huomioon ja on selkeästi hyvän tilannetajun omaava. Minäkin kun luen muiden elämästä mieluummin niitä muita asioita ja tekemistä ja ne kiinnostavat minua. Jos olet siis se mies niin hyvää uutta vuotta juuri sinulle.
Onko joku miettinyt, että voisi löytää esim netistä jonkun yhteisön missä yksinäisyys on lieventynyt. Olen lukenut esim kuvauksia tuosta Ibelin ihmeellinen elämä dokkarista ja ehkä tästä tuli mieleen, että joku tämänkaltainen pelimaailma voisi auttaa tutustumaan ihmisiin. Olisi ehkä helpompaa tutustua näin. Harmi vaan, kun itse en esim pelaa mitään.
Sama kokemus. Aina oltiin menossa "poikien" kanssa. Lähetti minulle muka hauskoja kuvia, kun "poikien" kanssa örvellettiin kännissä siellä ja täällä. Kyseessä +30v. mies kuitenkin. Ihmetteli miksi minä en halunnut enää jatkaa.