Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3283)

Vierailija
3141/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi kuuluu normaalin ihmisen arkeen ja ajauksiin, myös yksinäisten. Tämä on arkikeskustelu. Seksi kuuluu tänne. 

Samaa mieltä.  Arkisia asioitahan seksi on, toivottavasti, ja sitä kohti yksinäisetkin  pyrkivät.  Totta kai se kuuluu tänne siinä kuin kävelyretkistä kirjoittaminen tai masennuksesta kertominen.

Mikä tarkoitus siis on jonkin vuosien takaisen seksikumppanin vehkeen haisemisen kertomisella monen viestin voimalla?

Vierailija
3142/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu normaalin ihmisen arkeen ja ajauksiin, myös yksinäisten. Tämä on arkikeskustelu. Seksi kuuluu tänne. 

Samaa mieltä.  Arkisia asioitahan seksi on, toivottavasti, ja sitä kohti yksinäisetkin  pyrkivät.  Totta kai se kuuluu tänne siinä kuin kävelyretkistä kirjoittaminen tai masennuksesta kertominen.

Mikä tarkoitus siis on jonkin vuosien takaisen seksikumppanin vehkeen haisemisen kertomisella monen viestin voimalla?

Kerrotaanhan lapsuuden jouluistakin tai koulukiusaamisesta.  Se on ollut ehkä traumaattinen kokemus, jonka haluaa jakaa toisille. Se helpottaa trauman käsittelyä ja opettaa muille, mistä pidetään ja mistä ei. Todella hyvä jakaa näitä kokemuksia.  Jaetaan ilot ja surut.

Älä sinä lue niitä niin tarkasti, hyppää yli, jos ne sinua ahdistavat. Mutta yhden vuoksi niitä ei jätetä kirjoittamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti pitäis  hakea lähikaupasta, ois askartelutarvikkeita tulossa vielä kaksi muutakin lähetystä, ei tekeminen lopu vähään aikaan. Nukkekotiprojekti kesken. 

Mitähän sitten, kun se on valmis? Villasukkia on jo vino pino, seinät täynnä maalauksia, miinaharavaankin ehdin jo kyllästyä! Ulkoilua/liikuntaa, ruuanlaittoa en harrasta :( Ehdotuksia vastaanotetaan!

On noissa pakettien noutamisissa se hyvä puoli, että tulee aina muutama sana vaihdettua jonkun elävän ihmisen kanssa, mutta nettitilaaminen pitää lopettaa, kun en enää mitään muuta tarvitse!

Maha kurnii, siispä kauppaan - ruokaa en osta, haen vain paketin - ja takaisin kotiin pizzalle.

Vierailija
3144/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli miesvihaa ja poistettiin siksi.

Vierailija
3145/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketti pitäis  hakea lähikaupasta, ois askartelutarvikkeita tulossa vielä kaksi muutakin lähetystä, ei tekeminen lopu vähään aikaan. Nukkekotiprojekti kesken. 

Mitähän sitten, kun se on valmis? Villasukkia on jo vino pino, seinät täynnä maalauksia, miinaharavaankin ehdin jo kyllästyä! Ulkoilua/liikuntaa, ruuanlaittoa en harrasta :( Ehdotuksia vastaanotetaan!

On noissa pakettien noutamisissa se hyvä puoli, että tulee aina muutama sana vaihdettua jonkun elävän ihmisen kanssa, mutta nettitilaaminen pitää lopettaa, kun en enää mitään muuta tarvitse!

Maha kurnii, siispä kauppaan - ruokaa en osta, haen vain paketin - ja takaisin kotiin pizzalle.

Nukkekotiprojekti kuulostaa ihanalta. Itse keräilen jouluun liittyviä pikkutavaroita. Tänä jouluna ostin mm. minikokoisen pianon, joka tulee tonttujen taukotupaan .atkalla ihmisten ilmoille. Ensi jouluun mennessä saan ehkä tuvan valmiiksi kaikkine tavaroineen. 

Vierailija
3146/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkekotiprojekti kuulostaa ihanalta. Itse keräilen jouluun liittyviä pikkutavaroita. Tänä jouluna ostin mm. minikokoisen pianon, joka tulee tonttujen taukotupaan .atkalla ihmisten ilmoille. Ensi joulu

Yhtä ihanalta tuokin kuulostaa! Tavallaan nukkekotia tuokin.  Minimaailmoja voi tehdä kiaikenlaisia!

Suunnitelmissa talvinen ja kesäinen dioraama. Niihin lisää tarvikkeita ja eläimiä tulossa. Kiitos ideasta, ehkä myös pääsiäinen ja jouluinenkin, kuten sinulla. Jätän mietintämyssyyn hautumaan, koska juuri nyt "täytyy" pitää tilaustaukoa ;)

Paketti haettu ja samalla keskustelin hieman pidempäänkin mukavan kauppiaamme kanssa, pizzanpala mahassa, ei kurni enää.

Vierailija
3147/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa.Ruuhkaa oli.Sunnuntaina saan taas nauttia lapsenlapsesta.Tulee yöksi.

Vierailija
3148/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niiiiiiiiiiin kyllästynyt tähän joutenoloon et haen kohta jonnekin vaikka siivousduuniin oman työni ohella. Voisin ihan hyvin vaik pyörittää jotain omaa firmaa sivutyönä ku oikeita töitä on niin vähän ja pääsen niin helpolla. 

Tässä on menny jo 2 viikkoo yhtä "etäpäivän etäpäivää", aattoa ja pyhiä, syömisiä syömisten perään. Ei mitään järkevää tekemistä, lojun vaan kotona tv ääressä eikä näillä pakkasilla voi ees mennä ulos. Sekin lisää tukalaa oloa kun ei tule liikuttua.

Olo on ihan hemmetin turvonnu ja pöhöttyny ja paino noussu varmaan 3 kg kuukaudessa eikä lähde laskuun nyt millään. 

Vierailija
3149/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä itelläkin kämpässä lojuessa ja istuessa on mennyt hartiat ihsn jumiin. Jotain pitäis tehdä. Ei oo ketään kenen kanssa.N62v

Vierailija
3150/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niiiiiiiiiiin kyllästynyt tähän joutenoloon et haen kohta jonnekin vaikka siivousduuniin oman työni ohella. Voisin ihan hyvin vaik pyörittää jotain omaa firmaa sivutyönä ku oikeita töitä on niin vähän ja pääsen niin helpolla. 

Tässä on menny jo 2 viikkoo yhtä "etäpäivän etäpäivää", aattoa ja pyhiä, syömisiä syömisten perään. Ei mitään järkevää tekemistä, lojun vaan kotona tv ääressä eikä näillä pakkasilla voi ees mennä ulos. Sekin lisää tukalaa oloa kun ei tule liikuttua.

Olo on ihan hemmetin turvonnu ja pöhöttyny ja paino noussu varmaan 3 kg kuukaudessa eikä lähde laskuun nyt millään. 

Totta, arkipyhät sekoittavat viikkorytmin, minä elin tänään aamulla maanantaita!

Syömiset ovat tietysti omalla vastuulla, vaikka minunkin syömiseni ovat olleet normaalia runsaammat, mutta sisälläkin voi jumpata kaloreita pois. Arvaapa, tuleeko jumpattua ;) Hyvä mun siis antaa tyhmiä neuvoja!

Onneksi tänä vuonna on vähemmän arkipyhiä meille sohvaperunoille, ettemme pääse liikaa laiskistumaan. 

Vierailija
3151/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, arkipyhät sekoittavat viikkorytmin, minä elin tänään aamulla maanantaita!

Syömiset ovat tietysti omalla vastuulla, vaikka minunkin syömiseni ovat olleet normaalia runsaammat, mutta sisälläkin voi ju

Sorry, pilaan sun ilon. Arkipyhiä on vain 1 vähemmän kun viime vuonna joten joudutaan lojumaan yksin tänäkin vuonna :-)

Vierailija
3152/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt ulos vaikka pakkasta -14. Pakko päästä vähän liikkumaan. Olen ollut koko päivän sisällä. 

Mulla oli aikoinaan koiria yhtäjaksosesti 16v ja aina haaveilin siitä ettei eteenkään illalla tarviis lähtee enää ulos. Vähintään 3x päivässä ees taas, joka päivä vähintään tunnin lenkki työpäivän jälkeen, viikonloppuisin usein pidempikin. Sillon pysy hyvässä kunnossa, miten ihmeellä edes jaksoin fyysisen työn lisäksi. Nyt tekee tiukkaa raahautua varttitunniksi haukkaamaan happea, sohva huutaa seireenin lailla.

Vierailija
3153/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onneksi tykkään noista pakkasista vaikka etelä-suomen osalta ne onkin mennyttä tällä erää. Tosin se sitten harmittaakin isosti kun ei ole ketään kenen kanssa ulkoilla eikä ole sitä kumppaniakaan jonka kanssa voisi vaikka lähteä pidemmällekin hiihtämään ja paistamaan makkaraa ja ottaa termariin kahvia jne. Yksinään kaikki tuollainen on vähän tylsää ja varsinkin näin kun kaiken muunkin tekee aina yksin ja muutenkin on aina yksin.

Olisi edes tullut se kunnon lumimyrsky mitä lupailtiin. En tiedä miksi, mutta nautin suunnattomasti lenkkeilystä kun on tuollainen monen mielestä kurja ilma ja silloin ei niin sitten haittaa sekään, ettei ole lenkki- tai juttukaveria (edes luurin päässä).

Ajankuluksi olen koonnut palapeliä ja neuloin mä uudenvuoden aikaan yhdet palmikkosukatkin vaikka sama se on mullakin, että villasukkia ym alkaa olla ihan riittämiin yhden ihmisen tarpeisiin. Jotain tekemistä vaan on pakko keksiä ettei jumita liikaa ruutua tuijottamassa tai lamaannu vaan sohvalle makaamaan.

Vierailija
3154/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Vierailija
3155/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa."? Mitähän sinne sisältyy?

Varmaan ainakin karvaisuus. Ja sehän on ihan yöks hyi monelle että naisessa on karvaa muuallakin kuin silmäripsissä ja niiden yläpuolella.

Pitäisi olla luomu, mutta sitten kuitenkaan ei saa olla luomu.

Vierailija
3156/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on niin kiintiö täynnä sitä, että pakenen juhlapyhiä (ja viikonloppuja, iltoja) lisätöihin että enää ei kiinnosta tehdä kuin ihan vaan ne sopparin mukaiset tunnit. Aikaa kyllä edelleen olisi tehdä vaikka millaista viikkotuntimäärää, mutta ei se(kään) yksinäisyyttä mihinkään poista. Vähän kyllä tietty jeesasi kun oli niin väsynyt, ettei meinannut enää omaa nimeäänkään muistaa mutta ei tuokaan ole tervettä etenkään pidemmän päälle. Lopulta sitten lakkasi rahakin motivoimasta, kun ei sitä kulunutkaan mihinkään kun oli aina töissä.

Vierailija
3157/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi jo hiihtää! Ihanaa, kun sataa lunta. Olen hiihtänyt jo 10 km. 

Vierailija
3158/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yksinäinen ja orpo olo, mitä virkaa tällä minun elämälläni on, ei kukaan kaipaa kun ei ole omaisiakaan. Miksi, miksi minä olen tällaisen kohtalon saanut mietin.

Vierailija
3159/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Höpö höpö kukaa noihin alistu, ole oma itsesi. Elä katso somea liikaa, ei ole todellista.

Vierailija
3160/3283 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan kauhea tilanne! Olen mies enkä ole koskaan ollut suhteessa jossa nainen rakastaa tai on edes kunnolla ihastunut minuun. Eli tavallaan olen aina yksin. Miksi naiset edes lähtee tällaiseen mukaan? Jos ei itse ole kunnolla mukana. Läheisyysriippuvuus?

Aika usein sitä lukee täältäkin miten naisten pitäisi vaan laskea rimaa ja antaa niille ihan kivoille mutta ei-sytyttäville miehille mahdollisuus. Eikä se ole pelkkää nettitrollausta. Näitä mielipiteitä voi muodossa tai toisessa tulla muualtakin mediasta ja jopa kavereilta ja sukulaisilta. Osa naisista löytää jo parisuhdetaipaaleensa alkumetreillä sen lottopotin joka sekä sytyttää että on hyvää aviomies- ja isämateriaalia, mutta niistä jotka eivät löydä aika moni sortuu jossain vaiheessa elämää uskomaan tätä propagandaa ja kokeilemaan sitä tyytymistä. Yleensä huonolla lopputuloksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi