Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (3283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne kirjoittaa joku mies kuulumisiaan mainitsematta mitään seksiin liittyvää niin kiitos hänelle ja arvostan häntä suuresti. Hän ottaa muut huomioon ja on selkeästi hyvän tilannetajun omaava. Minäkin kun luen muiden elämästä mieluummin niitä muita asioita ja tekemistä ja ne kiinnostavat minua. Jos olet siis se mies niin hyvää uutta vuotta juuri sinulle.
Minä taas tykkään näistä vertaistarinoista. Naisten ja miesten. Näistä ei kehtaa kysellä muualla, hyvä että täällä keskustellaan näistäkin. Kiitos niille jotka kertovat seksiasioistaan täällä.
Palstalla on seksiketjuja missä voisit kirjoittaa asioista.
Eli päätelmänä täällä ei siis ole yhtään miestä joka voisi kirjoittaa elämästään ja tekemisistään ilman seksin mainitsemista. Ilmoittaudu tähän jos edes yksi löytyisi. Veikauksenani on ettei löydy.
Tämä on ihan kauhea tilanne! Olen mies enkä ole koskaan ollut suhteessa jossa nainen rakastaa tai on edes kunnolla ihastunut minuun. Eli tavallaan olen aina yksin. Miksi naiset edes lähtee tällaiseen mukaan? Jos ei itse ole kunnolla mukana. Läheisyysriippuvuus?
Kamala krapula ollut koko päivän, maannut vaan, ahdistaa ja masentaa. Enpä juo taas aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan kauhea tilanne! Olen mies enkä ole koskaan ollut suhteessa jossa nainen rakastaa tai on edes kunnolla ihastunut minuun. Eli tavallaan olen aina yksin. Miksi naiset edes lähtee tällaiseen mukaan? Jos ei itse ole kunnolla mukana. Läheisyysriippuvuus?
Ihana ihminen, jolla on maailman suurin sydän. Seurustelumme alkoi kaveruudesta ja en koskaan ollut palavasti rakastunut häneen. Pidin tottakai paljon, mutta jälkikäteen ajateltuna en ollut rakastunut. Mies oli todella ihastunut / rakastunut minuun. Ajattelin, että omat tunteeni syvenevät rakkaudeksi ajan kanssa. Näin ei käynyt. Päädyin lopettaamaan suhteemme, sillä mielestäni mies ansaitsee tulla aidosti rakastetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ihminen, jolla on maailman suurin sydän. Seurustelumme alkoi kaveruudesta ja en koskaan ollut palavasti rakastunut häneen. Pidin tottakai paljon, mutta jälkikäteen ajateltuna en ollut rakastunut. Mies oli todella ihastunut / rakastunut minuun. Ajattelin, että omat tunteeni syvenevät rakkaudeksi ajan kanssa. Näin ei käynyt. Päädyin lopettaamaan suhteemme, sillä mielestäni mies ansaitsee tulla aidosti rakastetuksi.
No juuri se. Ollaan sen tyypin kanssa ehkä vain sen vuoksi kun se ihailee. Tämä tulee hyvin esille siitä, että nainen jo alkuvaiheessa menettää hermonsa erinäisistä asioista. Kun häntä ei niin mies itsessään kiinnosta, vaan lähinnä ärsyttää ja ainut mikä hänessä kiinnostaa on se hänen harrastama palvonta. Se tuntuu naisesta kivalta aina välillä.
Tosi kylmä ulkona ja sisälläkin vain 16 astetta. Toivottavasti ei tule niitä kovia pakkasia.
Tein makkarakeittoa ison kattilallisen tänään. Siitä riittää nyt useammaksi päiväksi syötävää. Eipä ainakaan kauppaan tarvitse lähteä.
Se tuossa kylmässä on ikävä, kun kädet särkevät ja kuivuvat. Nenäkin tuntuu olevan jäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri se. Ollaan sen tyypin kanssa ehkä vain sen vuoksi kun se ihailee. Tämä tulee h
Miksi jatkaa tällaista vuosi? Luulisi että riittää kuukausi tai jotain. Ja jos ei edes ole ihastunut toiseen, eikös kosketukset jne ala ällöttämään pikkuhiljaa?
Minne katosivat ne hyvät viestit seurusteluongelmista ja rouvan estoisuudesta? Niissä olisi opittavaa sinkuille. "Älä tee niin, ota oppia." Miksi joku sensuroi mukavia tarinoita, joissa ei ole mitään kiellettyä? Itse estynyt ja seksipelkoinen? Älä lue niitä, mutta anna muiden kirjoittaa ja lukea. Ylläpitoon valitus tästä, täällä joku häiriköi.
Vierailija kirjoitti:
Seksijutut seksiosioon
So simple!
Seksittömyys ja yksinäisyys limittyvät saumattomasti toisiinsa. Ne kuuluvat samaan ketjuun ja seksimurheet tietenkin! So simple, stupid!
Mä tilssin pizzaa, ei jaksa kauppaan lähtee. Yksin se alko tämäkin vuosi, valotettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Eli päätelmänä täällä ei siis ole yhtään miestä joka voisi kirjoittaa elämästään ja tekemisistään ilman seksin mainitsemista. Ilmoittaudu tähän jos edes yksi löytyisi. Veikauksenani on ettei löydy.
Normaalin miehen elämään seksi littyy niin tärkeänä osana, kuten lepo, ruoka, lämpö ja seksi. Naiset ei ymmärrä tätä. Mies tarvitsee seksiä ja ajattelee seksiä vähän joka välissä. Se on arkinen asia, totta kai siitä kirjoittaakin usein.
Normaalin miehen elämään seksi littyy niin tärkeänä osana, kuten lepo, ruoka, lämpö ja seksi. Naiset ei ymmärrä tätä. Mies tarvitsee seksiä ja ajattelee seksiä vähän joka välissä. Se on arkinen asia, totta kai siitä kirjoittaakin usein.
Myös vanhana, tämä ei lopu koskaan. Mies ajattelee seksiä ja tarvitsee seksiä ihan vanhanakin. Eläkepapat puhuu ja tarvitsee yhtälailla kuin nuoremmatkin. Tätäkään kaikki naiset eivät ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös vanhana, tämä ei lopu koskaan. Mies ajattelee seksiä ja tarvitsee seksiä ihan vanhanakin. Eläkepapat puhuu ja tarvitsee yhtälailla kuin nuoremmatkin. Tätäkään kaikki naiset eivät ymmärrä.
Tässä ketjussa yksittäiset, irralliset seksikokemukset ja -haaveet eivät kuulu asiaan. Niitä tulevat kertomaan ne ihmiset, joiden mielestä on ihanaa häiritä muiden keskustelua pippelijutuilla, mikä tosielämässä on usein hankalaa. Siksi ei mennä seksipalstalle, vaan tullaan jupisemaan nimenomaan niille, jotka eivät halua kuulla. Yhdenlainen perversio sekin.
Miksi et hypi niiden yli? Muut haluavat lukea ja kirjoittaa niitä. Ei ole sinun asiasi puuttua siihen. Jos yksinäisyys purkautuu näinkin, sehän helpottaa kaikkia.
Minusta on mukava lukea niitäkin täällä. Vertaistukea muille yksinäisille.
Mene sinä muihin ketjuihin,jollet kestä normaalia arkea. Vaikka Mikä kirja sinulla on kesken juuri nyt. Siellä et ahdistu ja pöyristy.
Seksi kuuluu normaalin ihmisen arkeen ja ajauksiin, myös yksinäisten. Tämä on arkikeskustelu. Seksi kuuluu tänne.
Minä juon nyt kahvia ja sadattelen, kun telkkarista ei tule mitään järkevää katsottavaa. Jotain menneisyyden mysteerejä melkein katson, mutta en pidä amerikkalaisten dokumenteista. Suomalaisten selostus ja BBC animaatiot on rauhallisempaa katsottavaa.
Aamulenkillä oli kylmä viima. Asteita cain -13, mutta tuntui kuin numerot toisinpäin.
Kivaa päivää kaikille!
Rasistiset miesvihapuheet eivät kuulu tähän ketjuun. Tyhmemmänkin täti-ihmisen pitäisi tajuta se, että iso määrä miinuksia ja kehotuksia normaaliin elämään tarkoittaa sitä, että miesviha- ja seksikielteisyysviestit eivät kuulu tänne nykyaikana.
Jos jollakin on estoja tai traumoja seksin suhteen, ne pitää hoitaa, eikä sensuroida muiden kirjoituksia ja vaatia muilta omaa epänormaalia käytöstään. Sairaus sekin on, ahdistuneisuuus ja hyväksymättömyys, puritanismi.
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu normaalin ihmisen arkeen ja ajauksiin, myös yksinäisten. Tämä on arkikeskustelu. Seksi kuuluu tänne.
Samaa mieltä. Arkisia asioitahan seksi on, toivottavasti, ja sitä kohti yksinäisetkin pyrkivät. Totta kai se kuuluu tänne siinä kuin kävelyretkistä kirjoittaminen tai masennuksesta kertominen.
Minä taas tykkään näistä vertaistarinoista. Naisten ja miesten. Näistä ei kehtaa kysellä muualla, hyvä että täällä keskustellaan näistäkin. Kiitos niille jotka kertovat seksiasioistaan täällä.