Miehet kertovat nyt rehellisesti, millaista on deittailla sinkkuäitiä tai yksinhuoltajaa
Kommentit (29)
Opiskeliaikoina olin muutaman kuukauden itseäni yhdeksän vuotta vanhemman yyhoo-äipän toyboy. Joka deitti päätyi aivan vimmaiseen panemiseen ja kumpikin tiesi ettei siitä tule mitään vuosisadan rakkaustarinaa.
Ja pimpsa oli muuten todella tiukka, ainoa leidi joka koskaan saaanut pelkästään "puristelemalla" meikäläiseltä lastit lentämään.
Näköjään toimittelijatar Katri Koskinen on löytänyt jotakin eroa yksinhuoltajan ja sinkkuäidin välillä, ainakin minulle ne ovat aina olleet sama asia.
Jep. Siinähän sitä jutunjuurta jälleen.
Mä oon tänä lauantai-iltana menossa ulos kavereiden kanssa. Mä pukeudun tosi törkeen kiihottavasti, tällä kertaa mulla on päällä tosi lyhyt ja tiukka toppi, joka näyttää mun täydellisen muodokkaan rintavarustuksen upeasti. Alaosaksi oon valinnut ihanan tiukan minihameen, joka korostaa mun uhkeaa persehelmeä. Oon myös miettinyt tarkkaan, kuinka siististi mä meikkaan ja miten saan silmät näyttämään vieläkin kiillon vallassa olevilta.
Saavun bilepaikalle ja astun sisälle rohkealla asenteella. Tiedän, että mä oon kuuma pantteri, joka saa kaikkien katseet kiinnittymään muhun. Mä en häpeile ottaa tilaa ja liikkua sulavasti musiikin tahdissa. Katson ympärilleni ja etsin silmilläni mahdollisia kiinnostavia kohteita.
Kun mä huomaan jonkun mielenkiintoisen tyypin, kävelen itsevarmasti hänen luokseen ja esittelen itseni. Mä en ujostele, vaan kerron suoraan, että mä oon täällä etsimässä vähän jännitystä ja rakkautta. Mulla on aina hymy huulillani ja katseessa se perverssi välke, joka saa toisen ihmisen tuntemaan olonsa halutuksi. Mies saa ruikuttaa lasten kanssa kotona.
Hyi vit.tu oli ruma nainen tuossa kuvassa 🤮
Taas maksullinen linkki.
Mikä järki on linkittää näitä plus osion juttuja tänne? Ei kukaan ole niin tyhmä että maksaisi iltapas.kasta.
Yh äitien deittailu on per.seestä. heillä ei ole oikeastaan minkäänlaista arvoa näin miehen silmissä. Helppoja panoja ja niitä voi käyttää 5 yhtä aikaa. Ei tarvitse pelätä että suhteet syvenee koska onneksi käytännössä ei toimi. M40
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tänä lauantai-iltana menossa ulos kavereiden kanssa. Mä pukeudun tosi törkeen kiihottavasti, tällä kertaa mulla on päällä tosi lyhyt ja tiukka toppi, joka näyttää mun täydellisen muodokkaan rintavarustuksen upeasti. Alaosaksi oon valinnut ihanan tiukan minihameen, joka korostaa mun uhkeaa persehelmeä. Oon myös miettinyt tarkkaan, kuinka siististi mä meikkaan ja miten saan silmät näyttämään vieläkin kiillon vallassa olevilta.
Saavun bilepaikalle ja astun sisälle rohkealla asenteella. Tiedän, että mä oon kuuma pantteri, joka saa kaikkien katseet kiinnittymään muhun. Mä en häpeile ottaa tilaa ja liikkua sulavasti musiikin tahdissa. Katson ympärilleni ja etsin silmilläni mahdollisia kiinnostavia kohteita.
Kun mä huomaan jonkun mielenkiintoisen tyypin, kävelen itsevarmasti hänen luokseen ja esittelen itseni. Mä en ujostele, vaan kerron suoraan, että mä oon täällä etsimässä vähän jännitystä ja rakkautta. Mulla on aina hymy huulillani ja katseessa se perverssi välke, joka saa toisen ihmisen tuntemaan olonsa halutuksi. Mies saa ruikuttaa lasten kanssa kotona.
Eli olet todella ruma. Miksi nainen luulee tuollaisella pukeutumistavalla olevan monille kaunis ja haluttava? Miksi ihmeessä sinne juhlimaan ei voi mennä kauniina kuin ruokakauppaan vaan pitää olla yök? Mies
Vierailija kirjoitti:
Opiskeliaikoina olin muutaman kuukauden itseäni yhdeksän vuotta vanhemman yyhoo-äipän toyboy. Joka deitti päätyi aivan vimmaiseen panemiseen ja kumpikin tiesi ettei siitä tule mitään vuosisadan rakkaustarinaa.
Ja pimpsa oli muuten todella tiukka, ainoa leidi joka koskaan saaanut pelkästään "puristelemalla" meikäläiseltä lastit lentämään.
Nyt puhut kyllä täysin päinvastoin kuin asiat oikeasti menevät. Ne vanhat naiset eivät ole koskaan niitä herkkuja. Pil.lulla puristelu on se asia jonka jos nainen tekee sängyssä ainakin tällä miehellä seisokki katoaa. Naisen pitää olla tiukka, mutta puristelu ei todellakaan tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet todella ruma. Miksi nainen luulee tuollaisella pukeutumistavalla olevan monille kaunis ja haluttava? Miksi ihmeessä sinne juhlimaan ei voi mennä kauniina kuin ruokakauppaan vaan pitää olla yök? Mies
Eiköhän tuo ollut feikki stoori
Vierailija kirjoitti:
Hyi vit.tu oli ruma nainen tuossa kuvassa 🤮
Taas maksullinen linkki.
Mikä järki on linkittää näitä plus osion juttuja tänne? Ei kukaan ole niin tyhmä että maksaisi iltapas.kasta.
Yh äitien deittailu on per.seestä. heillä ei ole oikeastaan minkäänlaista arvoa näin miehen silmissä. Helppoja panoja ja niitä voi käyttää 5 yhtä aikaa. Ei tarvitse pelätä että suhteet syvenee koska onneksi käytännössä ei toimi. M40
Todellakin, erikoisen kuvan on toimittelijatar löytänyt kuvituskuvaksi, hirviötatuoitu nainen imettämässä vauvaa. Naisen kaulan oikealla puolella (kuvassa vasemmalla, hiusten takkaa) erottuu raju kaulatatuointi ja esteettä esillä oleva osa kaulasta näyttää, ilman että tarvitse photoshopia avata, olevan siistiksi retusoitu.
Vierailija kirjoitti:
Kovin kuuma et taida olla jos ilmeisesti olet menossa baariin. Siellä ei myöskään taida ne kovin kuumat miehet käydä lainkaan. Olet ehkä 7-. Ehkä juuri se jonka luota eilen juoksin ihan kirjaimellisesti karkuun.
Mitä vikaa sinkkuäideissä? Ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Joku mies on heidät jättänyt jostain vakavasta syytä ja heillä on taakat rasitteenaan.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään toimittelijatar Katri Koskinen on löytänyt jotakin eroa yksinhuoltajan ja sinkkuäidin välillä, ainakin minulle ne ovat aina olleet sama asia.
Tuollaista eroa ei ole olemassa.
Sinkkuäiti == nainen jolla on lapsia ja joka on jätetty.
Yksinhuoltajaäiti == nainen jolla on lapsia ja joka on jätetty eikä (tuntematon) mies maksa elatusapua.
Yhteishuoltajaäiti == nainen jolla on lapsia ja on jätetty, tämän lapset saattaa joskus kyläillä isänsä luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mies on heidät jättänyt jostain vakavasta syytä ja heillä on taakat rasitteenaan.
Tai sitten mies on lähtenyt karkuun isän velvollisuuksiaan?
Sinkku ja yksinhuoltaja. Arki on välillä aika työlästä, vaikka on se antoisaakin. Naimisissa totuin siihen, että mies viritti säännöllisesti upeat orkut. Kerran pari viikossa riitti. Mutta nyt kun oon ollu melkein vuoden yksin, niin koko ajan panettaa ja on ikävä halia ja ihokosketusta.
En tiennyt että naisen panetuskin voi olla näin voimakasta. Ihan kuin miehillä, joista näkee kun on blueballs.
Keskustelu | Aihe vapaa | 9:13 | 18.9.2026 | 71
Miehet kertovat nyt rehellisesti, millaista on deittailla sinkkuäitiä tai yksinhuoltajaa
Keskustelu | Aihe vapaa | 14:56 | 17.9.2026 | 39
Miksi naisilla palaa porot heti jos heidät torjuu toisen miehen lasten takia? Onhan naisillakin vielä naurettavampia kriteerejä miehelle kuten vaikka joku miehen pituus? Ja heti syytetään lapsivihaajaksi vaikka mies haluaisi kyllä omia lapsia.
AP, KOLMAS PÄIVÄ SAMAA JANKUTUSTA, MIKSI?
Nainen jolla on lapsia on jo sen elämänsä miehen valinnut.
LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA