Ryhmäliikunnassa olevat neuvojat
Olen lopettanut ryhmäliikunnassa käymisen, käyn vain salilla, meni hermot neuvojiin. Millainen ihminen kehtaa alkaa neuvomaan KYSYMÄTTÄ, esim kuinka venytellä oikein, onko jumppamattoja järkevää olla 1 vai 2, onko omaa hikipyyhettä mukana, millainen juomapullo on paras ym ym
Eikö se maikka oo siellä antamassa ko. Vinkkejä mieluummin kuin se vieruskaveri?
Usein neuvojat oli lyhyitä ja tanttoja. Varmaan joku alemmuuskompleksi elämässään jota purkaa muihin jumppatunnilla.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan en luottaisi ihmiseen joka on esim. roimasti epäterveellisesti ylipainoinen, sillä hän ei selkeästi ymmärrä ravintopuolta, joten kyseenalaistaisin hänen tietämyksen treenipuolestakin. Jos taas joku absoluuttisen tikissä oleva tulisi neuvomaan, olisin korvat höröllä, sillä hän selkeästi ymmärtää sekä ravinnosta, että treenistä, sillä sen näkee jo ulospäin.
Olet kyllä harvinaisen hölmö. Ihan kuin sen voisi ihmisen ulkonäöstä nähdä, osaako hän tehdä liikkeet oikein :D:D:D:D
Jos treeni näkyy ulospäin, selkeästi tekee useamman kuin yhden asian oikein. Sori nyt vaan. :D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
En ole missään sanonut, että PELKÄT geenit vaikuttavat. Mutta riko ihmeessä itsesi luottamalla paskaa tekniikkaansa jakavaan lihaskimppuun. Ei se minulta ole pois.
Suora lainaus aiemmasta viestistäsi:
"Eli luotat naiivisti ulkonäköön, joka voi olla seurausta vaikka vain hyvistä geeneistä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli luotat naiivisti ulkonäköön, joka voi olla seurausta vaikka vain hyvistä geeneistä, ei suinkaan oikeaoppisesta treenitekniikasta. Paskalla tekniikallakin saa aikaan tuloksia, mutta rikkoo itsensä jossain vaiheessa. Mutta luota vain pelkkään ulkonäköön. Ei se minun kehooni satu, jos sinulta menee polvi paskaksi, kun luotat fitnespimuun pelkän ulkonäön perusteella.
Aika naiivi olet, jos luulet että joku, etenkin mies, pelkkien geeniensä ansiosta automaattisesti näyttää siltä, kuin olisi repinyt 10+ vuotta rautaa salilla. Mutta siinähän se agenda tuli: fitnesspimut!! Niin, miksi helvetissä en luottaisi sellaiseen, joka selkeästi jo ulospäin näyttää tietävän asioista vs. johonkin sohvaperunalta näyttävään, joka selkeästi tekee asiat väärin, mutta EHKÄ tietää jotain?
Miksen hae pukeutumisvinkkejä spurguilta, kyllähän he saattavat tietää? 
"Miksi helvetissä en luottaisi sellaiseen, joka selkeästi ulospäin näyttää tietävän asioista"
Ei tieto näy ulospäin. Minä tiedän yhtä ja toista terveellisestä ruokavaliosta, mutta ei sitä minusta päällepäin näe, koska en sovella tietoani käytäntöön. Sali on siitä jännä paikka, että siellä saa kyllä aikaan tuloksia, vaikka ei tietäisi hevon helvettiä oikeista tekniikoista. Siksi on typerää luottaa pelkkään ulkonäköön, koska se ei viesti mitään ihmisen osaamisesta. Tuurilla voi tulla miljonääriksi, mutta taidolla tulee varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan en luottaisi ihmiseen joka on esim. roimasti epäterveellisesti ylipainoinen, sillä hän ei selkeästi ymmärrä ravintopuolta, joten kyseenalaistaisin hänen tietämyksen treenipuolestakin. Jos taas joku absoluuttisen tikissä oleva tulisi neuvomaan, olisin korvat höröllä, sillä hän selkeästi ymmärtää sekä ravinnosta, että treenistä, sillä sen näkee jo ulospäin.
Olet kyllä harvinaisen hölmö. Ihan kuin sen voisi ihmisen ulkonäöstä nähdä, osaako hän tehdä liikkeet oikein :D:D:D:D
Jos treeni näkyy ulospäin, selkeästi tekee useamman kuin yhden asian oikein. Sori nyt vaan. :D:D:D:D
Sinä voit uskoa noin. Älä sitten tule itkemään, kun rikot itsesi sen lihaskimpun paskoilla tekniikoilla ja olet jo nelikymppisenä invalidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat rikkoa kehosi niin siitä vaan. Itse ainakin ottaisin ihan mielelläni neuvoja vastaan, jos joku paremmin tietävä näkee, että esim. askellan huonosti tai teen jonkun liikkeen asennossa, joka pitkällä juoksulla tulee johtamaan nivelrikkoon tms.
Ohis, mutta mistä tiedä varmasti, että tämä tietää paremmin? Siitä, että sanoo jotain vakuuttavan kuuloisesti?
On tilanteita, jolloin se on selkeää. Taannoin pumppitunnille tuli nuori kundi, varreltaan kukkakeppi, mutta ilmeisesti miehinen ego vaati laittamaan tankoon saman verran tai enemmän kuin naiset (joista osalla taustalla vuosia pumpissa). Olin suoraan hänen takanaan, enkä tietenkään sanonut yhtään mitään, mutta teki pahaa katsoa kun kyykkybiisin aikana vapisevissa jaloissa nilkat kääntyi sisään ja polvet melkein hakkasivat toisiaan vasten. Ei ole kundia näkynyt toista kertaa, vaikka kukaan ei häntä mennyt neuvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään sanonut, että PELKÄT geenit vaikuttavat. Mutta riko ihmeessä itsesi luottamalla paskaa tekniikkaansa jakavaan lihaskimppuun. Ei se minulta ole pois.
Suora lainaus aiemmasta viestistäsi:
"Eli luotat naiivisti ulkonäköön, joka voi olla seurausta vaikka vain hyvistä geeneistä"
Anteeksi, en taaskaan muistanut, että täällä on autisteja, jotka eivät ymmärrä muuta kuin kirjaimellisen tason. Vain tarkoittaa tuossa sitä, että ihminen ei ole tehnyt mitään erityistä näyttääkseen hoikalta. Toisille se onnistuu ihan vain sillä, että on luonnostaan hoikka. Se hoikkuus itsessään ei vielä todista, että henkilöllä on laaja osaaminen ravitsemuksesta ja treenaamisesta.
Mua rupes naikkonen salilla suihkutiloissa nevomaan, miten annoin hoitoaineen vaikuttaa liian vähän aikaa :D
silloin olin ällikällä lyöty! Hän siis tarkkaili tekemisiäni ja kehtasi puuttua hiustenpesurutiineihini.
t. Kampaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos muokkaan someen kuvan, jossa minulla on esim. Janni Hussin vartalo, uskot sokeasti, että minä olen treenaamisen ammattilainen :D:D:D:D:D
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Mua rupes naikkonen salilla suihkutiloissa nevomaan, miten annoin hoitoaineen vaikuttaa liian vähän aikaa :D
silloin olin ällikällä lyöty! Hän siis tarkkaili tekemisiäni ja kehtasi puuttua hiustenpesurutiineihini.
t. Kampaaja
Kai soitit hätäkeskukseen ja teit itsestäsi huoli-ilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit uskoa noin. Älä sitten tule itkemään, kun rikot itsesi sen lihaskimpun paskoilla tekniikoilla ja olet jo nelikymppisenä invalidi.
Miten se lihaskimppu on tullut lihaskimpuksi ja pysyy sellaisena, jos hänen tekniikkansa johtavat nivelrikkoon?
Mä ignooraan tollaset neuvojat! Uskon et on vaikeeta jos toinen alkaa eka ystävällisesti rupattelee ja sit yhtäkkii neuvomaan ja puuttumaan mutta itse koen että tollanen ihmistyyppi on niin eri maailmasta kuin minä, joten jätän heidät huomiotta! En ikinä jaksaisi vaivautua vastailemaan tollasille roskasakeille!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, en taaskaan muistanut, että täällä on autisteja, jotka eivät ymmärrä muuta kuin kirjaimellisen tason. Vain tarkoittaa tuossa sitä, että ihminen ei ole tehnyt mitään erityistä näyttääkseen hoikalta. Toisille se onnistuu ihan vain sillä, että on luonnostaan hoikka. Se hoikkuus itsessään ei vielä todista, että henkilöllä on laaja osaaminen ravitsemuksesta ja treenaamisesta.
Autisti taidat nyt olla sinä. Missään olla puhuttu mistään hoikista, vaan nimenomaan treenatuista, "tikissä" olevista. Sellaisista, joista näkee ulospäin että harrastaa aktiivisesti urheilua.
Vuodesta 2004 olen käynyt ryhmäliikuntatunneilla enkä ole tuollaista nähnyt. Itse olen joskus kysynyt vieruskaverilta, mitä painoja kannattaisi laittaa, jos en ole kyseistä ohjelmaa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos muokkaan someen kuvan, jossa minulla on esim. Janni Hussin vartalo, uskot sokeasti, että minä olen treenaamisen ammattilainen :D:D:D:D:D
t. eri
Konteksti taisi nyt olla ihan kasvotusten kohtaaminen, oi retardi :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Ehkä en, mutta jos tulet tuohon mun eteen Janni Hussi-kroppaisena, niin oletan kysymättäkin että olet joskus jumpannut. Ihan samalla tavalla kuin jos miehellä on kroppa kuin The Rockilla, niin oletan että tietää jotain treenaamisesta.
Toinen eri.
Miten se lihaskimppu on tullut lihaskimpuksi ja pysyy sellaisena, jos hänen tekniikkansa johtavat nivelrikkoon?
Apua! Ei kai joku oikeasti voi olla noin tietämätön? Etkö oikeasti ole kuulllut esim. steroideista? Tai siitä, että lihasmassan määrä ei estä nivelrikkoa? Hyvin monella ammattiurheilijallakin on nivelet paskana, vaikka ovat periaatteessa treenanneet oikeilla tekniikoilla. Määrät vain olleet sellaisia, että kroppa ei ole kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kampaaja
Kai soitit hätäkeskukseen ja teit itsestäsi huoli-ilmoituksen?
Lähellä oli, mut hymyilin hänelle näyttääkseni että olen ylempänä kun hän. Ja näköjään ylempänä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autisti taidat nyt olla sinä. Missään olla puhuttu mistään hoikista, vaan nimenomaan treenatuista, "tikissä" olevista. Sellaisista, joista näkee ulospäin että harrastaa aktiivisesti urheilua.
Suurin osa kuvittelee, että hoikka=treenattu. Täällä törmää jatkuvasti olettamaan, että treenaaminen näkyy automaattisesti hoikkana vartalona. Sinäkin toit aiemmin esiin kuvitelmasi siitä, että pulleampi ihminen ei voisi tietää, miten treenataan ja syödään oikein. Eli sinäkin ajattelet, että hoikka=treenattu.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä en, mutta jos tulet tuohon mun eteen Janni Hussi-kroppaisena, niin oletan kysymättäkin että olet joskus jumpannut. Ihan samalla tavalla kuin jos miehellä on kroppa kuin The Rockilla, niin oletan että tietää jotain treenaamisesta.
Toinen eri.
Ei kun hän ei selkeästi tiedä mitään ja on saanut kehonsa huonolla treenillä ja hyvillä geeneillä. Parempi kuunnella sitä, joka näyttää siltä, että istuu salilla selaamassa puhelinta, kun hän kuitenkin SAATTAA tietää jotain.